Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלתי את הרכב לחבר כשלא הייתי בארץ בזמן זה הוא עשה על שמי דוחות על סך 2000₪ ולא מוכן לחתום על תצהיר שהוא זה שנהג ברכב מה לדעתכם אפשר לעשות. יש לי כהוכחה התכתבויות ווצאפ

  • מבאס 1
פורסם

אם זה ללא נקודות, אין בעייה. שלם ותבע בתביעה קטנה. 

אחרת, אם ניתן עדיין לבקש להישפט, בקש משפט והצג לשופט הוכחות. ( שלח גם מכתב לתובע קודם וו נסה). 

אם כבר לא ניתן לבקש להישפט וזה חלוט, רק תביעה קטנה אבל בקש גם פיצוי על הנקודות . 

אוהד

פורסם

קודם כל להפסיק להיות חבר שלו. 

האם הדוחות שולמו? 

אם לא, האם הצטברו ריביות בגלל שלא שולמו בזמן?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הבעיה היא שכבעל הרכב האחריות עליך אלא אם מישהו אחר מוכן לקבל עליו את האחריות.

תלמד לא להשאיל רכב בלי חוזה חתום. החריג הוא משפחה קרובה מדרגה ראשונה, שבה יש אמון מוחלט.

תוציא אישורי יציאה וכניסה במשרד הפנים. אפשר באיזור האישי באתר הממשלה, אבל אני לא בטוח שזה קביל בבית המשפט בלי חותמת הלשכה.

 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עם חותמת או בלי חותמת - אין כל הבדל.

כפי שציינת ברישא, דו״חות הן בגדר אחריות קפידה וכל עוד אין אחר שמודה באחריות לעשייתם, בעל הרכב ״יאכל״ את הקנס ואת הנקודות בבי״מ תעבורה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

ויפה שעה אחת קודם, ככה לא מתנהג חבר.

 

לפני שעה, besd כתב:

השאלתי את הרכב לחבר כשלא הייתי בארץ בזמן זה הוא עשה על שמי דוחות על סך 2000₪ ולא מוכן לחתום על תצהיר שהוא זה שנהג ברכב מה לדעתכם אפשר לעשות. יש לי כהוכחה התכתבויות ווצאפ

סתם מסקרנות
מה הטיעון שלו שהוא לא מוכן לשלם את הדוחות שהוא ספג..?

  • מעניין 2
פורסם

ניתן להשיג תצהיר מתושב חוץ (כגון תייר) שהוא עשה את העבירות. זה מבטל את הנקודות ומשאיר אותך עם הקנס בלבד (אם כי לא יאפשר לך לגבות אותו ממנו באמצעים חוקיים...)

הבנתי שתלמידי אוניברסיטה אזרחי חוץ נותנים שירותים כאלה תמורת "עמלה" מסויימת.

לא יודעת אם זו עצה חוקית, והשימוש בה על אחריותך בלבד, אבל אם זה היה קורה לי ובלית ברירה זה מה שהייתי עושה.

  • רעיון גרוע 2
פורסם
לפני כשעה, אלעדית כתב:

ניתן להשיג תצהיר מתושב חוץ (כגון תייר) שהוא עשה את העבירות. זה מבטל את הנקודות ומשאיר אותך עם הקנס בלבד (אם כי לא יאפשר לך לגבות אותו ממנו באמצעים חוקיים...)

הבנתי שתלמידי אוניברסיטה אזרחי חוץ נותנים שירותים כאלה תמורת "עמלה" מסויימת.

לא יודעת אם זו עצה חוקית, והשימוש בה על אחריותך בלבד, אבל אם זה היה קורה לי ובלית ברירה זה מה שהייתי עושה.

כבר היו כמה עצורים בנושאים כאלו,

והיו תלמידים שקיבלו שלילה של האפשרות כניסה לישראל,

למה ללכת עקום כשאפשר ללכת ישר,

שפות"ש יביא הוכחות שהיה בחו"ל התכתבויות על כך שהרכב היה אצל החבר, ויתבע את הנבל בבית משפט,

לשקר לא מביא לשום מקום טוב רק למקום גרוע.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 6
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

 

תלמד לא להשאיל רכב בלי חוזה חתום. החריג הוא משפחה קרובה מדרגה ראשונה, שבה יש אמון מוחלט.

 

 

אם יש אמון מוחלט...

אם כי גם כשאין אמון מוחלט, ההסתברות הסטטיסטית של אי נטילת אשמה היא אכן הרבה יותר קטנה,  מה שמחזיר אותנו להימור סביר...

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

תראה, הקשר שלך עם המשפחה מדרגה ראשונה מחייב, בשני הכיוונים. אתה גם יודע היטב עם מי יש לך עסק. אבל סתם "חבר"?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ניתן לתבוע את החבר לצו עשה שיחתום שהוא ביצע את הנסיעות?

והאם פות”ש יכול לצרף את חברו לשעבר כצד ג’ לתיק תעבורה?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 8 דקות, tinoki כתב:

לא ניתן לתבוע את החבר לצו עשה שיחתום שהוא ביצע את הנסיעות?

והאם פות”ש יכול לצרף את חברו לשעבר כצד ג’ לתיק תעבורה?

מניחה שאם בימ"ש ישתכנע שהחבר נהג הוא יתן הוראה ישירות לרשויות האכיפה להסב את הדו"ח, וידלג על שלב החתימות.

לענ"ד מבחינה משפטית זה לא כל כך קל להוכחה (גם אם יש התכתבויות שהרכב היה אצלו, זו לא הוכחה על כל נסיעה בפני עצמה), ולכן (במצב החוקי הקיים) האחריות חלה על בעל הרכב הרשום, עד שבימ"ש יורה אחרת או עד שתהיה חתימה, המוקדם מביניהם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.1.2024 בשעה 16:41, sperial כתב:

הבעיה היא שכבעל הרכב האחריות עליך אלא אם מישהו אחר מוכן לקבל עליו את האחריות.

תלמד לא להשאיל רכב בלי חוזה חתום. החריג הוא משפחה קרובה מדרגה ראשונה, שבה יש אמון מוחלט.

תוציא אישורי יציאה וכניסה במשרד הפנים. אפשר באיזור האישי באתר הממשלה, אבל אני לא בטוח שזה קביל בבית המשפט בלי חותמת הלשכה.

 

בשעה טובה הסתדר הבחור תפס שכל.

שואל לא להבא אתה יודע מידיעה שאם הייתי מחתים אותו מראש שהוא מקבל את הרכב מתאריך x זה היה תופס?

×
×
  • תוכן חדש...