Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשובת מוסך מורשה לבעיית אי יציאת מים למתזים ...


new here
מעבר לפיתרון נפתר ע"י dani666,
שימו לב! השרשור הזה בן 256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלא מעט רכבים כדי להגיע למיכל/משאבה צריך לפרק גלגל וביטנה פנימית של הכנף,מעולם לא ראיתי שמישהו ״העז״ לפרק כנף שלימה בשביל להגיע למשאבה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, new here כתב:

מים מזוקקים. 

תודה. בשביל לראות את הפילטר , הבנתי שצריך לפרק או את הכנף או את החלק הפנימי (ביטנה) מעל הגלגל ולהוציא את המשאבה. 

 

לראות פילטר שלא קיים זו משימה לא פשוטה.

חפש ברחבי האינטרנט ונסה למצוא תמונה או איזכור לקיומו של הפילטר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני פרוק הבטנה היו צריכים לבדוק הגעה של נוזל לאזור המתזים.

מפרקים את הבידוד של מכסה המנוע וחושפים את צינור האספקה. WINDSHIELD WASHER NOT SPRAYING FIX FORD EDGE   תוכל לראות סימנים לבדיקה (אם עשו) הסגירה עם הקליפסים אף פעם לא מושלמת.

 

כדי להגיע לאזור המשאבה מפרקים את הבטנה של בית הגלגל בלבד. 

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, רוןS כתב:

לפני פרוק הבטנה היו צריכים לבדוק הגעה של נוזל לאזור המתזים.

מפרקים את הבידוד של מכסה המנוע וחושפים את צינור האספקה. WINDSHIELD WASHER NOT SPRAYING FIX FORD EDGE   תוכל לראות סימנים לבדיקה (אם עשו) הסגירה עם הקליפסים אף פעם לא מושלמת.

 

כדי להגיע לאזור המשאבה מפרקים את הבטנה של בית הגלגל בלבד. 

בפורד שלי אין בטנה מתחת למכסה מנוע. ראיתי מה עשו במוסך , לא בדקו את המתואר בסרטון כי אולי המייל בכלל לא מגיעים , ואולי התרכזו במשאבה של מכל המים.  

לפני 36 דקות, רוןS כתב:

לפני פרוק הבטנה היו צריכים לבדוק הגעה של נוזל לאזור המתזים.

מפרקים את הבידוד של מכסה המנוע וחושפים את צינור האספקה. WINDSHIELD WASHER NOT SPRAYING FIX FORD EDGE   תוכל לראות סימנים לבדיקה (אם עשו) הסגירה עם הקליפסים אף פעם לא מושלמת.

 

כדי להגיע לאזור המשאבה מפרקים את הבטנה של בית הגלגל בלבד. 

הכל טוב ויפה. אבל נניח ואני מוכן לזה , הם רוצים שאשלם על העבודה. הרכב חדש ובאחריות. לא מוכן לשלםצכי אולי יש מצב של תכנון לקוי של משהו. החומר שאני משתמש מוכר לי ובשימוש ברכבים אחרים שלי מזה לפחות 10 שנים 

לפני שעתיים, מרק10 כתב:

 

לראות פילטר שלא קיים זו משימה לא פשוטה.

חפש ברחבי האינטרנט ונסה למצוא תמונה או איזכור לקיומו של הפילטר.

זה מה שהמוסך אומר לכן מבקש יועץ בכיר שכרגע לא מאפשרים לי אלא אם אתחיל את כל התהליך מחדש. אני הקורבן ואני צריך לחקור  ?  זה רכב תוצרת `ford. שרות צריך להיות ברמה מסויימת   

לפני 5 שעות, Camaro 92 כתב:

בלא מעט רכבים כדי להגיע למיכל/משאבה צריך לפרק גלגל וביטנה פנימית של הכנף,מעולם לא ראיתי שמישהו ״העז״ לפרק כנף שלימה בשביל להגיע למשאבה.

זה מה שנאמר בתחילה אחר כך כשזרבתי שינו דעתם לבטנה הפנימית. זה לא מקצועי והוגן בעיני ש ״מנסים אותי״  

עריכה אחרונה על ידי new here
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי לאנסר 2008 עם 250 אלף ק'מ. לנוזל השטיפה אני מכין בעצמי את 'נוזל הבית' (מי ברז טהורים וכמה טיפות סבון כלים 'רמי לוי'). אנמ משתמש המון בשטיפת החלונות. מעולם לא היתה לי סתימה?

נראה לכם הגיוני סתימה באוטו בן שנה וחצי?

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר עם היבואן. נראה שהמוסך הזה נתקע בפוזיציה לא שירותית וגורם נזק למוניטין. אתה משתמש במוצר מוכר שהרכב צריך להיות מסוגל לעכל, וסביר שהתקלה לא קשורה אליו בכלל.  ( אגב תו תקן? לא שזה אומר משהו מהותי אבל אז באמת אי אפשר לבוא אליך בשום תלונות). 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yuvk כתב:

יש לי לאנסר 2008 עם 250 אלף ק'מ. לנוזל השטיפה אני מכין בעצמי את 'נוזל הבית' (מי ברז טהורים וכמה טיפות סבון כלים 'רמי לוי'). אנמ משתמש המון בשטיפת החלונות. מעולם לא היתה לי סתימה?

נראה לכם הגיוני סתימה באוטו בן שנה וחצי?

אכן לא הגיוני ועוד בפורד אדג׳ דגם טיטניום. 

לפני 54 דקות, Jack457 כתב:

דבר עם היבואן. נראה שהמוסך הזה נתקע בפוזיציה לא שירותית וגורם נזק למוניטין. אתה משתמש במוצר מוכר שהרכב צריך להיות מסוגל לעכל, וסביר שהתקלה לא קשורה אליו בכלל.  ( אגב תו תקן? לא שזה אומר משהו מהותי אבל אז באמת אי אפשר לבוא אליך בשום תלונות). 

זהו. אז בשביל להתקדם אני צריך אישור או הפניה או קביעת פגישה עם יועץ בכיר מאותו מוסך שקבע מה שקבע. והוא לא ממהר להתקדם. 

מייל להנהלת היבואן יישלח מחר עם הסבר כולל ( כתובת המייל נמסרה על ידי מח השרות שלהם בעניין. )

עריכה אחרונה על ידי new here
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פילטר בפתח היניקה של המשאבה. זה נכון.
אני בספק שהוא יסתם אחרי שנה אחת של שימוש, גם עם מי ברז עכורים.... 
וכן, ברוב הרכבים כדי להגיע למשאבה צריך לפרק את בטנת הגלגל. מי שאמר כנף כנראה שגה סמנטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yuvk כתב:

יש לי לאנסר 2008 עם 250 אלף ק'מ. לנוזל השטיפה אני מכין בעצמי את 'נוזל הבית' (מי ברז טהורים וכמה טיפות סבון כלים 'רמי לוי'). אנמ משתמש המון בשטיפת החלונות. מעולם לא היתה לי סתימה?

נראה לכם הגיוני סתימה באוטו בן שנה וחצי?

היתה לי סתימה במתזים ברכב בן 5 ולעומת זאת רכב בן 23 בלי בעיות. כניראה קשור לזה שבראשון היה מרסס אינטליגנטי שמפזר יפה על כל השימשה, ובשני משהו פשוט. כניראה דגמים מסויימים רגישים יותר לאבנית

  • רעיון טוב! 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

צריך לפרק את בטנת הגלגל. מי שאמר כנף כנראה שגה סמנטית.

סביר. מבין את תגובת פות"ש אבל, פירוק כנף לא קשור לזה בכלל ופירוק בטנה צריך להעשות בזהירות שלא לשבור קליפסים (או לשבור ולשים תואמים חדשים), אבל זה 5 דקות. 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובד מוסך צריך להיות מיומן בפתיחת קליפסים, במיוחד אם הם של אותו יצרן שהמוסך עובד בשמו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שרצה להצטייד במים קדושים - אשים את זה - כאן

זה הולך טוב עם יתד עץ וצלב - רק אומר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, EliC25 כתב:

עובד מוסך צריך להיות מיומן בפתיחת קליפסים, במיוחד אם הם של אותו יצרן שהמוסך עובד בשמו.

אלי, מניסיון של לא מעט שנים במוסכים לא תמיד העניין קשור ישירות למיקצועיות והמיומנויות  של עובד המוסך, לפעמים כל מה שתעשה והקליפס עלול בכל זאת להשבר בניסיון ההוצאה עקב בלאי גבוה והתיישנות /התייבשות הפלסטיק.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל זה רכב בן שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אז אם כך באמת אין סיבה שהקליפסים ישברו בשימוש נכון עם כלי יעודי בנוסף לעדינות ומיומנות של עובד המוסך.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...