Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר איפה ואיך מתנדבים לחלוקת סלי מזון לנזקקים ליום חמישי הזה אחר הצהריים/ערב?

חלוקה או אריזה או כל דבר דומה.

ירושלים.

רצוי לא לחרדים בלבד.

 

מדובר על 2 מבוגרים עם שלושה ילדים בגיל 10. רוצים להראות לילדים שניתן לפני החג לעשות דברים מועילים בעולם חוץ מלראות טלוויזיה.

 

שיטוט בגודל מניב שמות על עמותות בלי יותר מדי פירוט.

 

תודה.

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)

דבר עם המנהל הקהילתי המקומי. לפחות בשכונה שלי הוא מאוד אקטיבי.

או שתשאל גם בבית הספר.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

התנדבתי בעמותת "יד ביד" בלוד מטעם מקום העבודה וגם אני חשבתי לקחת את הילדים.

עזרנו לחלק חבילות אוכל ואפילו הלכתי עם אנשים מבוגרים לשים להם את זה בבית

 

פורסם

גיגול קצר מצא כמה אופציות, כמו זו.

לא מכיר כל כך באיזורים שהם לא אזור מגוריי- כך שזו לא המלצה אישית מניסיון. 

בגדול נכנסתי בעיקר כדי לפרגן. יישר כח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז מסתבר שזו לא פעולה כ"כ פשוטה להתנדב.

בחלק מהמקומות אי אפשר להתנדב מתחת לגיל 18 (או 12).

ב'ידידים' לקחו פרטים, אמרו שיחזרו אליי, לא חזרו.

במנהל הקהילתי אמרו להתקשר לגברת x, שלא עונה בטלפון.

 

חשבתי שיהיו יותר קופצים על מתנדבים.

פורסם
לפני 10 דקות, אורח לרגע כתב:

אז מסתבר שזו לא פעולה כ"כ פשוטה להתנדב.

בחלק מהמקומות אי אפשר להתנדב מתחת לגיל 18 (או 12).

ב'ידידים' לקחו פרטים, אמרו שיחזרו אליי, לא חזרו.

במנהל הקהילתי אמרו להתקשר לגברת x, שלא עונה בטלפון.

 

חשבתי שיהיו יותר קופצים על מתנדבים.

הירושלמים האלה מפונקים.

בגמ"ח שהתנדבתי בו באופן קבוע כל חמישי בערב היו מתנדבים מגיל 12-13 ועד גיל 70 ואף אחד לא ביקש רישום או פרטים. מי שרצה בא תי שרצה ולכמה שרצה (כולל קוי החלוקה. אם יש יותר אנשים לוקחים פחות ארגזים ואם יש מחסור אז עושים 2 סבבים).

איפה שאני היום אנחנו עושים רק לפני חגים וזה גם פתוח לכולם בלי שום רישום. בתחילת השבוע היו ילדים מגיל 6 ועד מבוגרים בני מעל ל 70.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, אורח לרגע כתב:

אז מסתבר שזו לא פעולה כ"כ פשוטה להתנדב

הטעות היא שאתה מנסה להיכנס דרך מערכת,

בעוד שנקודת הכניסה הנכונה היא איש/אשת מפתח. ברגע שתמצא אותה, הכול יזרום.

 

אנחנו לא כאלה מוצלחים במערכות, זה צד חלש בישראל...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

...שנקודת הכניסה הנכונה היא איש/אשת מפתח. ברגע שתמצא אותה...

 

נו, בשביל מה יש את CF?

 

עדיין מחפשים אם מישהו פה יודע על משהו.

בול כמו שאמר הנס, לנסות לכנס דרך מס טלפון באינטרנט לא כ"כ עובד

×
×
  • תוכן חדש...