Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי ואיך מצלמת רמזור מצלמת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני עובר עם האופניים (לא חשמליות) בצומת ז'בוטינסקי/ ביאליק ברמת גן לכיוון מזרח 

בצומת ישנה מצלמת רמזור 

גם כשאני עובר באדום 

(באמצע הלילה בשעות הקטנות הכביש ריק  )

זה לא עושה פלאש 

למה זה לא מצלם אותי ?

אולי אני לא שוקל מספיק אין מספיק מתכת? איך זה עובד

(אם אפשר לענות על השאלה שלי בלי לחנך חחח)

 

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם

הגלאי מבוסס על לולאה שמזהה מתכת על ידי שינוי השדה המגנטי. לאופניים אין מספיק מתכת ברזלית כדי להפעיל את המצלמה.

 

בלי קשר - המעשה שלך מאוד לא חכם. מספיק פעם אחת שבה הכביש לא יהיה ריק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 34 דקות, ידני כתב:

 

(אם אפשר לענות על השאלה שלי בלי לחנך חחח)

 

 

 

אין קשר ללחנך. אתה לא יכול לצפות שנהגי הרכב יקחו אותך ככלי לכל דבר, אבל לעבור על החוקים כשזה נוח לך.

אתה חושב שנהגי רכב נהנים להמתין לרמזור ירוק ב-2 לפנות בוקר, גם כשהכביש ריק? לא, אבל יש חוקים, מה לעשות.

אנשים כמוך תורמים ישירות לחוסר תרבות הנהיגה כאן. אני מאוד מקווה שתבוא על עונשך.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני כשעה, ידני כתב:

בצומת ז'בוטינסקי/ ביאליק ברמת גן לכיוון מזרח 

בצומת ישנה מצלמת רמזור 

גם כשאני עובר באדום 

(באמצע הלילה בשעות הקטנות הכביש ריק  )

זה לא עושה פלאש 

למה זה לא מצלם אותי ?

אולי כי זה צומת שמואר 24/7 והמצלמה לא צריכה פלאש כדי לצלם?

לצורך הבדיקה חכה שרכב יעבור באדום בלילה ותראה אם יש/אין פלאש.

אני בטוח שלא תצטרך לחכות יותר מדי זמן...

 

לפני כשעה, sperial כתב:

לאופניים אין מספיק מתכת ברזלית כדי להפעיל את המצלמה

בטוח שחייב מתכת ברזלית?

אלומיניום למשל לא יפעיל חישן שדה מגנטי?

 

הרבה רוכבי אופנוע/קטנוע מכירים את התופעה שחישני רמזור לא מזהים אותם (אותה לולאת שדה מגנטי בעקרון).

ידוע לי שזה רק עניין של כיול. ברצותם זה יגיב לכל דו"ג,  אבל כדי למנוע הפעלה מרכב שחולף ליד,

הכיול מעלה את סף ההפעלה לרמה כזו שגם הארלי עתיר מתכת ונמוך כמו רכב לא מפעיל.

לצערם של הרוכבים - מצלמות המהירות/רמזור קולטות כל דו"ג, כנראה מכויילות לרגישות גבוהה מאוד,

ויש מצב שהן כן מצלמות גם אופניים, ובמוקד פשוט מעיפים את התמונה לפח.

 

בכלל - מזמן לא ראיתי מצלמה מפלישה, גם בכבישים לא מוארים. (אינפרא-אדום אולי?)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

ויש מצב שהן כן מצלמות גם אופניים, ובמוקד פשוט מעיפים את התמונה לפח.

 

מה בדיוק אמורים לעשות במוקד עם תמונה של אופניים? לרשום דו"ח לפי מספר הרישוי?

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, eladts כתב:

מה בדיוק אמורים לעשות במוקד עם תמונה של אופניים? לרשום דו"ח לפי מספר הרישוי?

אם התכוונת לשאול אותי אז לא שיש מה לעשות רק שאלתי למה האופניים לא  מפעילות את המצלמה

 

לפני 11 שעות, BoazB11 כתב:

אולי כי זה צומת שמואר 24/7 והמצלמה לא צריכה פלאש כדי לצלם?

כמעט תמיד המצלמות נמצאות במקום מואר ועדיין צריך פלאש כדי שמצלמה תקלוט מספר בלילה

 

לפני 12 שעות, Fraysa כתב:

אתה לא יכול לצפות שנהגי הרכב יקחו אותך ככלי לכל דבר, אבל לעבור על החוקים כשזה נוח לך.

אני  רוכב על אופניים רגילות לא חשמליות אין עליהם(למיטב ידיעתי ) שום חוק שמחמיר יותר מהולך רגל

לא אסור מדרכה 

לא חייב ע"פ חוק קסדה

לא חייב תאורה

לא חייב לוחית רישוי לפי החוק המוצע

לא חייב תאוריה 

לא תלוי בגיל הרוכב 

מותר להסיע נוסע נוסף

בקיצור  זה הולך רגל עם גלגלים

כמו לחצות צומת ברגל באור אדום 

לא שזה מותר אבל קצת הגזמת עם ה...

לפני 12 שעות, Fraysa כתב:

אנשים כמוך תורמים ישירות לחוסר תרבות הנהיגה כאן. אני מאוד מקווה שתבוא על עונשך

לא נכנס לזה אבל גם לא צריך אישור לכך....

שאדם נורמטיבי ב 3 בלילה ליד ביתו כשרק צרצרים נשמעים ברקע

חוצה ברגל  את הצומת מהרכב לכיוון הבית שלו

הוא מסתכל ימינה שמאלה  וחוצה  מבלי להכנס לדיון פילוסופי מעמיק מה צבע האיש ברמזור

אנשים כמוני לא תורמים.בטח לא ישירות. לחוסר התרבות של הנהיגה כאן

בא נרגיע

עריכה אחרונה על ידי ידני
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, ידני כתב:

אני  רוכב על אופניים רגילות לא חשמליות אין עליהם(למיטב ידיעתי ) שום חוק שמחמיר יותר מהולך רגל

כמובן וכמובן שיש חוק לרוכבי אופניים רגילות (זה שפחות אוכפים אותם זה משהו אחר):

https://www.gov.il/he/departments/legalInfo/electric_bicycle_regulations

 

129. רכיבה על אופניים במקומות מסוימים 
    (א) לא ירכב אדם על אופניים על מדרכה או על חלק מהדרך המיועד להולכי רגל בלבד; אולם מותר להולך רגל להוביל אופניים על המדרכה אם אין בכך הפרעה להולכי רגל.
    (ב) הוקצה בדרך שביל אופניים וסומן בתמרור מתאים לא ירכב רוכב אופניים בכל חלק אחר של הדרך אלא בשביל האופניים.
    (ג) לא ירכב אדם על אופניים במנהרה.
    (ד) (נמחקה).
    (ה) על אף האמור בתקנה 128, בדרך שאינה עירונית, שבה שול הדרך פנוי ומיוצב באספלט, ירכב רוכב אופניים בשול, קרוב ככל הניתן לשפתו הימנית.
    (ו) לא ירכב אדם שגילו פחות משתים עשרה שנים על אופניים בדרך שאינה עירונית.
    (ז) לא יעבור רוכב אופניים במעבר חציה ברכיבה אלא במעבר חציה לרוכבי אופניים המסומן בתמרור 812; ואולם מותר להולך רגל להוביל אופניים במעבר חציה לצורך חציית כביש.

 

130. ציוד אופניים
לא ירכב אדם על אופניים אלא אם הם מצויידים בכל עת –
(1) בפעמון;
(2) במנגנון בלימה יעיל לעצירה;
(3) במחזיר אור של אחורי האופניים מסוג כאמור בחלק ג' בתוספת השניה.
131. תקינות הציוד
הציוד המפורט בתקנה 130 יהיה בכל עת במצב תקין.
132. אורות אופניים
לא ירכב אדם על אופניים בזמן תאורה אלא אם –
(1) מאיר בהם פנס קבוע מלפנים המפיץ אור לבן הנראה לעין במזג אוויר נאה ממרחק של 150 מטר לפחות מלפני הרכב;
(2) מאיר בהם פנס קבוע המפיץ אור אדום מאחורי האופניים.
(3) יש מחזירי אור בצבע צהוב על דוושות האופניים שניתן לגביהם לראשונה רשיון על ידי רשות מקומית אחרי יום כ"ד בטבת תשמ"א (31 בדצמבר 1980).

פורסם

ואם נתייחס למשפט האחרון - בעבר היה צורך ברישיון לאופניים שניתן על ידי הרשות המקומית, והאופניים נשאו לוחית רישוי. נעלם מזמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, ידני כתב:

אני  רוכב על אופניים רגילות לא חשמליות אין עליהם(למיטב ידיעתי ) שום חוק שמחמיר יותר מהולך רגל

לא אסור מדרכה 

לא חייב ע"פ חוק קסדה

לא חייב תאורה

לא חייב לוחית רישוי לפי החוק המוצע

לא חייב תאוריה 

לא תלוי בגיל הרוכב 

מותר להסיע נוסע נוסף

בקיצור  זה הולך רגל עם גלגלים

כמו לחצות צומת ברגל באור אדום 

לא שזה מותר אבל קצת הגזמת עם ה...

 

רגילים* חשמליים*.

לא יודע מאיפה הבאת את השטויות האלה, דין אופניים רגילים כאופניים חשמליים, אין שום קשר.

 

לפני 8 שעות, ידני כתב:

לא נכנס לזה אבל גם לא צריך אישור לכך....

שאדם נורמטיבי ב 3 בלילה ליד ביתו כשרק צרצרים נשמעים ברקע

חוצה ברגל  את הצומת מהרכב לכיוון הבית שלו

הוא מסתכל ימינה שמאלה  וחוצה  מבלי להכנס לדיון פילוסופי מעמיק מה צבע האיש ברמזור

אנשים כמוני לא תורמים.בטח לא ישירות. לחוסר התרבות של הנהיגה כאן

בא נרגיע

 

נכון, הוא חוצה. אבל זה לא משנה שהוא לוקח סיכון ועובר על החוק.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Fraysa כתב:

לא יודע מאיפה הבאת את השטויות האלה, דין אופניים רגילים כאופניים חשמליים, אין שום קשר.

ואוו באיזה בטחון אתה כותב שטויות ברמה גבוהה

פשוט אין לך קצה של מושג בחוקים   

הסגנון נלקח כהשראה מהודעה דומה

 

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם
לפני 6 דקות, ידני כתב:

ואוו באיזה בטחון אתה כותב שטויות ברמה גבוהה

פשוט אין לך קצה של מושג בחוקים   

הסגנון נלקח כהשראה מהודעה דומה

 

 

 

אם אתה מצטט חוקים אתה יותר ממוזמן לציין את מקור החוק ואפילו לינק. בינתיים אתה רק מדבר. 

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

"ניתן לרכוב על אופניים חשמליות החל מגיל 16 ומעלה, בתנאי שלנהג יש רישיון נהיגה A3 "

לקחתי את זה מתוך אתר של עוד לעניני תעבורה שים לב  הוסיפו דרגה ברשיון של אופנוע ייעודית לאופניים חשמליים קוראים לזה A3

דיי לך בלראות את ההודעה הזו כדי לראות שהחוקים שחלים על אופנים ללא מנוע הם מזעריים 

לעומת אופניים חשמליים שההתיחסות של החוק אליהם היא כשל קטנוע לכל דבר 

צריך תאוריה, תקינות, אסור לבצע שינויים  מהותיים בכלי וניתן לקבל עליהם דוח במעבר באדום של 8 נקודות 

הדבר הזה לא קיים באופניים רגילים!!

אתה במקסימום תקבל דוח של הולך רגל

(עריכה)אני עכשיו רואה כל מיני פסקי דין שדנו בשאלה המעמיקה הזו האם אופניים נכללים בהגדרת "רכב"

מה שנקרא כבר עסקו בשאלה הזו

לפני 17 שעות, גור אדם כתב:

רכיבה על אופניים במקומות מסוימים 
    (א) לא ירכב אדם על אופניים על מדרכה או על חלק מהדרך המיועד להולכי רגל בלבד; אולם מותר להולך רגל להוביל אופניים על המדרכה אם אין בכך הפרעה להולכי רגל.
    (ב) הוקצה בדרך שביל אופניים וסומן בתמרור מתאים לא ירכב רוכב אופניים בכל חלק אחר של הדרך אלא בשביל האופניים.
    (ג) לא ירכב אדם על אופניים במנהרה.
    (ד) (נמחקה).
    (ה) על אף האמור בתקנה 128, בדרך שאינה עירונית, שבה שול הדרך פנוי ומיוצב באספלט, ירכב רוכב אופניים בשול, קרוב ככל הניתן לשפתו הימנית.
    (ו) לא ירכב אדם שגילו פחות משתים עשרה שנים על אופניים בדרך שאינה עירונית.
    (ז) לא יעבור רוכב אופניים במעבר חציה ברכיבה אלא במעבר חציה לרוכבי אופניים המסומן בתמרור 812; ואולם מותר להולך רגל להוביל אופניים במעבר חציה לצורך חציית כביש.

 

130. ציוד אופניים
לא ירכב אדם על אופניים אלא אם הם מצויידים בכל עת –
(1) בפעמון;
(2) במנגנון בלימה יעיל לעצירה;
(3) במחזיר אור של אחורי האופניים מסוג כאמור בחלק ג' בתוספת השניה.
131. תקינות הציוד
הציוד המפורט בתקנה 130 יהיה בכל עת במצב תקין.
132. אורות אופניים
לא ירכב אדם על אופניים בזמן תאורה אלא אם –
(1) מאיר בהם פנס קבוע מלפנים המפיץ אור לבן הנראה לעין במזג אוויר נאה ממרחק של 150 מטר לפחות מלפני הרכב;
(2) מאיר בהם פנס קבוע המפיץ אור אדום מאחורי האופניים.
(3) יש מחזירי אור בצבע צהוב על דוושות האופניים שניתן לגביהם לראשונה רשיון על ידי רשות מקומית אחרי יום כ"ד בטבת תשמ"א (31 ב

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם
בתאריך 16.8.2023 בשעה 14:46, BoazB11 כתב:

בכלל - מזמן לא ראיתי מצלמה מפלישה, גם בכבישים לא מוארים.

ראיתי גם ראיתי.

גם בארץ וגם מחוצה לה.

×
×
  • תוכן חדש...