Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ספוילר
ספוילר

 

 

(התוכן שייך ל"חוו"ד בעלי מקצוע, אבל אני לא מצליח להעלות שם הודעה).

ובכן כך היה. יש לי סורנטו 2013 בנזין. לפני כשבוע וחצי, שמעתי רעש חזק, עצרתי בצד - וראיתי נוזל טחינה כזה יוצא ממיכל הקירור. 

גררתי למוסך, ונאמר לי שנכנס לי שמן למים. הרכב עבר טיפול של החלפת קולר שמן, וניקוי (פעמיים, כי אחד לא הספיק) של המקומות שנכנס בהם שמן.

כשבאתי לקחת את הרכב, הנחה אותי המוסכניק לבדוק שמן ומים בשבועיים הקרובים, ואם חסר מים ברדיאטור - להוסיף. כמו"כ ציין שאני אראה סימנים של שמן, אבל אלו רק שאריות. ואפשר לנסוע עם הרכב.

 

בדקתי כל בוקר שמן ומים, ומילאתי לפי הצורך.

שלושה ימים לאחר מכן, נסעתי עם המשפחה נסיעה של עשרים דקות, ואחרי הפסקה של כשעה, נסיעה נוספת. לאחר כרבע שעה נסיעה, הרכב נעצר וכבה. ויצא עשן קצת מכיוון המנוע. 

 

הרכב נגרר שוב למוסך, ושם נאמר לי שהצינור מים התפוצץ. אחרי בדיקה של המנוע קיבלתי את הבשורה שהוא שבק חיים.

 

כששאלתי את בעל המוסך האם הצינור התפוצץ בגלל השמן במים? הוא ענה 'כנראה'.

 

איך שאני רואה את הדברים, הכל הסתבך מזה שהטיפול הראשון לא הספיק, כמו"כ ההנחיה להמשיך לנסוע עם הרכב היתה קטלנית, שגרמה לצינור מים להתפוצץ, ולמנוע להתחמם ולמות.

 

המוסכניק התנער וטען ש"מאיפה לו לדעת שהצינור מים יתפוצץ?"

 

מה דעתכם על כל זה? אשמח לשמוע.

פורסם

יש לך מנוע 2.4 בנזין?

אם כן, אני לא חושב שהמוסך אשם. מי שאשם - זה חברת קיה שיצרה מנועים בעייתיים שמתים בכמויות.

הטיפול הראשון כבר היה פלסטר למחלה סופנית.

ובאמת המוסך לא יודע לנבא שהצינור יתפוצץ ברכב בן 10.

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

יש לך מנוע 2.4 בנזין?

אם כן, אני לא חושב שהמוסך אשם. מי שאשם - זה חברת קיה שיצרה מנועים בעייתיים שמתים בכמויות.

הטיפול הראשון כבר היה פלסטר למחלה סופנית.

ובאמת המוסך לא יודע לנבא שהצינור יתפוצץ ברכב בן 10.

 

אז מה אתה מציע לעשות בקשר למנוע חדש, חדש? משומש? האם אני שוב אהיה עם מנוע בעייתי?

פורסם

ברוב המקרים כשיוצא טחינה מהמכל מים זה כמעט חסר סיכוי שהמנוע יתוקן לגמרי. אז לדעתי אני חושב שהמוסכניק לא אשם כי ברוב המקרים האלה בסוף המנוע לא מחזיק מעמד.

זו דעתי האישית כמובן😊

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, נאור שי כתב:

אז מה אתה מציע לעשות בקשר למנוע חדש, חדש? משומש? האם אני שוב אהיה עם מנוע בעייתי?

לא כלכלי לרכוש מנוע חדש אלא מנוע מפירוק.  נכון, זה יהיה חתול בשק. אבל לא תזרוק רכב ששווה לא מעט כסף לפח. אחרי שתחליף מנוע, תחליט, האם למכור את הרכב או להשאיר אותו אצלך.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:

לא כלכלי לרכוש מנוע חדש אלא מנוע מפירוק.  נכון, זה יהיה חתול בשק. אבל לא תזרוק רכב ששווה לא מעט כסף לפח. אחרי שתחליף מנוע, תחליט, האם למכור את הרכב או להשאיר אותו אצלך.

למרות ההפרש הזה? ואגב, איך המחירים כאן?

 

מנוע חדש 0 קמ 13000
החלפה כולל טיפול למנוע 2500
לא כולל מעמ.
יתכנו תוספות.
מנוע משומש מיבוא 10000 החלפה כולל טיפול 2500 כמו שרשום למעלה.
יתכנו תוספות.

פורסם

לדעתי המוסך אשם בטיפול לא נכון.

היה עליו לומר לך מראש שיש צורך בהחלפת מנוע.

לדעתי הוא לא גרם נזק נוסף הוא פשוט עשה טיפול שאין בו תועלת. 

עדיף להחליף מנוע מפירוק ועדיף שתאתר בעל מקצוע טוב יותר לביצוע העבודה. 

אישית הייתי מתקדם ולא מנסה להוציא ממנו את הכסף על הטיפול המיותר. חבל על העצבים ואולי גם הכסף אם יהיה צורך בהליך משפטי. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא הגיוני שההפרש בין מנוע חדש למנוע מפרוק רק 3000₪. מנוע חדש כזה עולה עשרות אלפי שקלים. 

אולי לא חדש אלא משופץ?

לא בטוח שמשופץ עדיף.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

לא הגיוני שההפרש בין מנוע חדש למנוע מפרוק רק 3000₪. מנוע חדש כזה עולה עשרות אלפי שקלים. 

אולי לא חדש אלא משופץ?

לא בטוח שמשופץ עדיף.

שאלתי אותו "משופץ או ממש חדש", ענה לי "חדש מהניילון"... 

אגב, לא כולל מע''מ, אם זה יותר הגיוני...

×
×
  • תוכן חדש...