Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Morningstar כתב:

איזו שנה הקורסה? זו שאני נהגתי עליה שברה לי את העצמות (2014 אם אני זוכר נכון).

לדעתי ה 208 וה 308 נוחות. הברז נוחה אפילו יותר. המיאטה די זוועה עם המתלים והמושבים המקוריים (היא רכה מאוד - אבל לא נוחה).

הייתי מדרג כדלקמן -

ברז - נוחה. לא "ביחס ל" - פשוט נוחה 8/10

208\308 - בערך אותה רמת נוחות - 7/10

מיאטה ND - בעיקר המושבים פח זבל - 5/10

קורסה - לא נראה לי שהגב שלי עד היום התאושש 1/10

 

לפחות הרגשת יתרון אחר כלשהו ל-OPC (נגיד יחסית ל208 המקבילה)?

פורסם
לפני 5 דקות, OldSchool כתב:

 

לפחות הרגשת יתרון אחר כלשהו ל-OPC (נגיד יחסית ל208 המקבילה)?

לא ידעתי כלום על כלום אז (לא שהיום אני יודע הרבה, אבל קצת יותר מאז) אבל הייתי אומר שהרכב הרגיש יותר חד, יותר "מוכוון מטרה" - אבל זה לא באמת שינה למשהו, זה באמת היה אחד הרכבים הכי בלתי נסבלים מבחינת נוחות שישבתי בהם אי פעם, זה הרגיש כאילו אין בולם זעזועים בכלל. לא עזר שהיה מצויד בחישוקי 18" עם קצת מאוד גומי.

פורסם
לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

כשמתבגרים, החסרונות שלה הולכים וגדלים. חוסר סבילות לנוקשות, לרעש ושלא לדבר על חוסר שיתוף פעולה מצד הגוף לישיבה נמוכה.

חלון ההזדמנויות מצטמצם ככל שמתבגרים וכמו דברים אחרים בחיים שכבר אי אפשר להנות מהם גם הדבר הזה בסוף נעלם ונכנס לאותם דברים שויתרת עליהם או יותר נכון הפסדת בגלל שיקולים צרים. 

 

בוא תצטרף לטיול / מסלול עם הקבוצה שאני חלק ממנה, לדעתי 90% מעל גיל 40, יש גם כמה חברה מעל גיל 60.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 16.5.2023 בשעה 21:24, amosbmw כתב:

וגם אז יהיה חסר לי הריח והרעש של דלק.

אפשר לשים עץ ריח בנזין.

רעיון לסטרטאפ שהכרישים יפסלו כי אי אפשר לרשום פטנט והסינים יעתיקו בלי בושה 😂

 

אבל בנימה רצינית יותר, הוט האצ׳ , זו הפשרה, בין שימושיות לבין דיילי.

התלבטות שלי היא למשל האם אחרי 6 שנים עם מנוע חזק, ללכת על היברידי עם ניחוח ספורטיבי, למשל פורמנטור הייבריד.

אבל הכח הממכר של 300 סוסים, פסיכולוגית, מונע ממני לבחור במשהו עם פחות סוסים. אבל זה אני.

 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, O.R. כתב:

 

בוא תצטרף לטיול / מסלול עם הקבוצה שאני חלק ממנה, לדעתי 90% מעל גיל 40, יש גם כמה חברה מעל גיל 60.

זהו, שבשלב מסויים גם "גיל 60" מגיע...   אני מניח שלמרות היכולת הכלכלית ולמרות שבפנסיה יש זמן להנות מתחביבים, ולמרות שבאמת אין סיבה לדפוק חשבון למישהו (מעסיק, שכנים, אולי אפילו הורים) - כמה פנסיונרים רוכשים ספורטיבית? ועוד יותר בדגש על ידנית נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

תתפלא. אבל אלה הם כאלו שהדחיקו את הרעיון הרבה מאד שנים.

מי שמעולם זה לא עשה לו את זה, תמיד יספר לך שזו פנטזיה של ילדים.

אני רכשתי את החמימה הראשונה (לפני  זה היו 20 שנות רכבי חברה) 😁

 

300A5E29-EBED-409C-900D-09615BC13682_1_105_c.thumb.jpeg.8275cdf73bac8da42e9fc32799d030f9.jpeg 

Ford_Mondeo_MDC2006_6.thumb.jpg.beba868e9814a3df0d0bb3a9afae89e5.jpg 

 

 

  רק ב 2012 ואת הקופרה ב 2017. ומן הסתם כי הייתי צריך לשמור על ״ערוב שימושים״ וחיכיתי למשהו עם יותר כח.

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

כשמתבגרים, החסרונות שלה הולכים וגדלים. חוסר סבילות לנוקשות, לרעש ושלא לדבר על חוסר שיתוף פעולה מצד הגוף לישיבה נמוכה.

שמע, אני כבר מספיק מבוגר כדי שיפלט לי "הופל'ה" כל פעם שאני מתכופף ועדיין, מבין שלושה רכבים בבית, הברז הכי נוחה לי בנסיעות ארוכות. 

אף פעם אני לא יוצא ממנה עייף ועד לפני שנה היא הייתה הדיילי שלי עם 110 ק"מ ממוצע יומי

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 59 דקות, YNV כתב:

שמע, אני כבר מספיק מבוגר כדי שיפלט לי "הופל'ה" כל פעם שאני מתכופף ועדיין, מבין שלושה רכבים בבית, הברז הכי נוחה לי בנסיעות ארוכות. 

אף פעם אני לא יוצא ממנה עייף ועד לפני שנה היא הייתה הדיילי שלי עם 110 ק"מ ממוצע יומי

 

תודה על התגובה. נעשה סדר אני כבר די קרוב ל60... ושיתפתי שאני עם ספורטיביות... כך שאני לא מתייחס ליחידי סגולה. אני משוכנע שבגילאים הללו ספורטיבית נמוכה הרבה פחות מתאימה למרבית האוכלוסיה.  ולכן חוזר לעצם המלצתי - אני ממליץ מאוד לפות"ש לרכוש כזו לפני שיהיה מאוחר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, zaf כתב:

תתפלא. אבל אלה הם כאלו שהדחיקו את הרעיון הרבה מאד שנים.

מי שמעולם זה לא עשה לו את זה, תמיד יספר לך שזו פנטזיה של ילדים.

אני רכשתי את החמימה הראשונה (לפני  זה היו 20 שנות רכבי חברה) 😁

 

300A5E29-EBED-409C-900D-09615BC13682_1_105_c.thumb.jpeg.8275cdf73bac8da42e9fc32799d030f9.jpeg 

 

 

לא יודע מה אצלך, אבל אצלנו GL 1.8 ליטר נחשבה לרכב ספורטיבי וה- XT טורבו למינימום של פרארי :-) 

לפני 14 שעות, Morningstar כתב:

אני חושב שההשוואה לא קבילה - הבעיה שלי במיאטה, העיקרית, היא המושבים (ששונים ב NC). כמעט ואין תמיכה לגב התחתון...

כן, כי הם מסתמכים על המתח של העור בגב המושב ולא על ריפוד של ממש. לפעמים זה עובד טוב לפעמים קצת פחות, חבל שבארץ אין את האפשרות למושבי ריקארו כמו בשוק האמריקאי (או שיש ואני מפספס?).

פורסם

הסוברו הייתה 1.3 אוטמטית.
אנקדוטה, בינואר 94 נתפסתי איתה ״טס״ (כך לפי השוטר עם הלייזר של אז) בכביש 90 בדרך לאילת. הטענה , שהופרכה על ידי עורך הדין שלי, הייתה שהמדידה הייתה בילתי קבילה לחלוטין, הרכב הזה לא היה מגיע ל 160 קמ״ש גם ביום טוב , ובוודאי שלא עם 2 נוסעים ומזוודות במשקל נוסע נוסף 🙂  עם מזגן פועל ולחץ אוויר שנוי במחלוקת לגבי הערך הרצוי בנסיעה מהירה שכזו. אבל בעיני החברים - קיבלתי הכרה כ ״נהג מרוצים״ 😂 גם עם רכב חברה עממי ביותר. עובדתית הודיתי שנהגתי במהירות שעולה על המותר.

  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 15 שעות, chrono כתב:

מעניין מה שאתה אומר פה. אמנם הנסיון שלי הוא עם ה-NC, אבל גם שם מדובר במתלים רכים מהמפעל, שבעיני היו מאוד נוחים - ומאז שהתקנתי אוהלינס, אני סובל. אבל אחת הסיבות שבחרתי אוהלינס הייתה ביקורות של אנשים שטענו שלא רק שהנוחות לא נפגעה, אלא השתפרה... ממש מתחיל לקבל הרגשה שנוחות זה דבר שונה בתכלית אצל אנשים שונים.

אני נוהג על nc2 גג קשיח, עם אוהלינס. הם במצב הכי רך שלהם ועדיין קשים יחסית. מה שכן, הם סופגים בצורה טובה מאוד. אבל קשים. 

מסכים איתך שכל אחד מתרגם נוחות למשהו אחר.

עד לא מזמן חיפשתי למכור אותם ולהחליף לסט מקורי, כדי שאיכות הנסיעה תהיה טובה יותר, אבל ירדתי מזה בסוף. 

וזה עוד אחד הסטים היקרים והאיכותיים. היו לי באחת המיאטות הקודמת, קוילאוברים של kw, ביחד עם צמיגים R888. 

שברו לי את העצמות. הייתי ממש סובל בכל נסיעה, ברמה שלא רציתי להניע את האוטו בכלל. אחרי שהחלפתי צמיגים, קפיצים ובולמים למקורי - האוטו נהיה אחר לגמרי. פתאום נהיה כיף לנסוע. 

פורסם

לנהוג במיאטה nc וגם ב nd בסטאפ הבולמים המקורי זה נוראי.

זוויות גלגול של אמריקאית שלא משרות ביטחון, הרכב רך מדי ועל מפגעים הוא אמנם לא מתרסק אבל מנגד הוא נע כמו ספינה בים עמוס גלים.

לגבי האוהלינס לי הם נוחים ומבצעים היטב גם ביום יום וגם במסלול, מ''הפשרות'' הטובות שבנמצא.

אצל אשתי במיאטה זה נעים.

אצלי במיאטה הbc נהדרים הן בתמורה והן בביצוע, שהכביש סלול היטב זה מדהים, שמפעים נקרים בדרך זה מתרסק ולא נעים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...