Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסט פירגון ל Daniel car systems


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

לפני שבוע שדרגתי אצל דניאל את מערכת הסאונד ברכב שלי.

ראוי לציון כמה דברים:

1. דניאל רציני, משקיע באוטו באמת כאילו זה הרכב שלו, יורד לפרטים - אתם צריכים לראות איזה יופי של חיווט ואיזה ציוד התקנה יש לבחור, והכל סגור וחשיבה לפרטים הכי קטנים.

2. בסיום התקנת הציוד, אני חושב שדינאל ישב ברכב יותר משעה וחצי רק על כיוונים. פשוט לא יאמן, אחרי יום עבודה מלא, כבר שמונה בערב, והבחור לא מפסיק לשבת בפנים עם המיקרופון והטאבלט עד שהוא היה מרוצה. מטורף. 

אין מה להגיד, רואים שהוא מקצוען אמיתי ושהוא בנוסף גם נהנה מזה.

3. אחריות - מתקשר לברר אם אני מרוצה למחרת - לא מובן מאליו - אני בטוח שבמקום אחר זה לא היה קורה.

בקיצור - אני ממליץ מאוד, כיף לדעת שיש עדיין בעלי מקצוע כאלו שלא באים רק לסמן וי על העבודה, ולוקחים אותה במלוא הרצינות.

ליאור.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 17 שעות, bjlb כתב:

הי,

לפני שבוע שדרגתי אצל דניאל את מערכת הסאונד ברכב שלי.

ראוי לציון כמה דברים:

1. דניאל רציני, משקיע באוטו באמת כאילו זה הרכב שלו, יורד לפרטים - אתם צריכים לראות איזה יופי של חיווט ואיזה ציוד התקנה יש לבחור, והכל סגור וחשיבה לפרטים הכי קטנים.

2. בסיום התקנת הציוד, אני חושב שדינאל ישב ברכב יותר משעה וחצי רק על כיוונים. פשוט לא יאמן, אחרי יום עבודה מלא, כבר שמונה בערב, והבחור לא מפסיק לשבת בפנים עם המיקרופון והטאבלט עד שהוא היה מרוצה. מטורף. 

אין מה להגיד, רואים שהוא מקצוען אמיתי ושהוא בנוסף גם נהנה מזה.

3. אחריות - מתקשר לברר אם אני מרוצה למחרת - לא מובן מאליו - אני בטוח שבמקום אחר זה לא היה קורה.

בקיצור - אני ממליץ מאוד, כיף לדעת שיש עדיין בעלי מקצוע כאלו שלא באים רק לסמן וי על העבודה, ולוקחים אותה במלוא הרצינות.

ליאור.

השרשור הזה לא שווה כלום בלי תמונות. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה בתא מטען.המדף עם המגבר והמונובלוק, והסאב.  הרמקולים בדלתות אין מה לצלם, זה נראה כמו לפני.

16843005601633899297087106524404.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תתחדש - תהנה! 

 

שים גריל על הסאב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 13.5.2023 בשעה 22:48, bjlb כתב:

כיף לדעת שיש עדיין בעלי מקצוע כאלו שלא באים רק לסמן וי על העבודה, ולוקחים אותה במלוא הרצינות.

בהחלט כיף לשמוע על בעלי מקצוע שמשקיעים בלקוחות משלב הבנייה עד הכיוונים.

 

 

תתחדש

-

×
×
  • תוכן חדש...