Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לפרק את החלון באוטו (דייהו לאנוס 99) החלונות הם חלונות חשמליים

חוש טכני יש לי , אבל נסיון קודם אין לי (אני יודע איך מפרקים את הדלת) ...

האם אני אסתבך או שזה לא מסובך ?

פורסם

מה בדיוק אתה רוצה לעשות??

ולמה לפרק את הדלת?

ואם אין לך מכשיר מתאים- אתה רק תתקע את ציר הדת!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

קל ואפילו קל מאוד!

5-10 דק' עבודה.

טיפ קטן:

אם אתה מאלו שמעדפים לעבוד, לעשות, לתקן בעצמך. ואתה לא יודע איך לפרק חלון.

גש למקום בו מחלפים זגוגיות תראה איך הם עושים את זה ותלמד. אם בא לך תצלם אפילו כמה תמונות. ככה אני למדתי לאחר שפקדתי מקום כזה עקב שמשה מנופצת.

 

בברכה L.A

פורסם

ירדתי למטה עכשיו , פירקתי את הפלסטיק , ולא מצאתי שום דרך או אפילו משהו בכיוון של להוציא את החלון

 

ויתרתי :)

פורסם

החלון מחובר ב 2 ברגים בתחתית שלו למן יד שמרימה ומורידה אותו על הציר

אבל נגיד ואני מפרק את ה 2 ברגים האלה

מאיפה אני מוציא את החלון ?! אין מאיפה להוציא אותו !

זה נראה כאילו צריך לשבור אותו כדי להוציא אותו !

פורסם
לדעתי לא ניתן הוא מודבק כמו השמשה הקדמית והאחורית.

 

L.A :wink:

מה זאת אומרת לא ניתן?!

הרי יש צורך החלפתו בעת הצורך, ככל הנראה התכוונת שהפעולה יותר מסובכת מפירוק חלון מסילה.

 

שמשה מודבקת מפרקים ע"י החדרת חוט תיל בין השמשה לפח הרכב, וניסור הדבק.

יש להזהר לבל יפגע פח הרכב(גירוד הצבע) בעת פעות הניסור.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

"שמשה מודבקת מפרקים ע"י החדרת חוט תיל בין השמשה לפח הרכב, וניסור הדבק...."

זה נשמע פשוט- אבל זה לא.

אחרי שעה עבודה ניסרתי בערך40 סמ משמשה של BX ששחטתי...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
מה זאת אומרת לא ניתן?!

הרי יש צורך החלפתו בעת הצורך, ככל הנראה התכוונת שהפעולה יותר מסובכת מפירוק חלון מסילה.

 

שמשה מודבקת מפרקים ע"י החדרת חוט תיל בין השמשה לפח הרכב, וניסור הדבק.

יש להזהר לבל יפגע פח הרכב(גירוד הצבע) בעת פעות הניסור.

 

עמית

כן זאת בדיוק השיטה. התכוונתי שלא ניתן לפרק בעזרת מברג וקצת ידע טכני. צריך את המסור הזה.

עד שזה לא נשבר לא מומלץ לגעת.

 

L.A

×
×
  • תוכן חדש...