Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

ברשותי סובארו ג'סטי והמתזים הפסיקו להוציא מים, הם מוציא קצת אבל נראה לי שהמתזים סתומים.

יש דרך לפתוח אותם או שאני צריך להחליף אותם? אם להחליף אז אפשר לעשות זאת לבד או מישהו שיעשה?

פורסם

אם אתה רוצה שיטה בלי לפרק את המתזים אז תיקנה חומץ ותערבב אותו עם מים, תכניס את התמיסה למיכל של הנוזל שמשות ותילחץ על הכפתור של הוישרים עד שהחורים בשפריצרים יפתחו. אצלי זה עבד מצויין.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אפשר לשים פילטר קטן (נמכר בחנויות אביזרי רכב בשקלים בודדים ) ולסגור עניין.

המים הכחולים מכילים מעט סבון.מנקה יותר טוב - לא חובה.

פורסם
אפשר לשים פילטר קטן (נמכר בחנויות אביזרי רכב בשקלים בודדים ) ולסגור עניין.

המים הכחולים מכילים מעט סבון.מנקה יותר טוב - לא חובה.

יש לו אפשרות למהול את הסבון עם המים ולהוסיף כמות גדולה יותר שלסבון למיכל.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אצלי שמתי לב לאחר שנגמרו המים הכחולים שהסבון התקשה והשאיר חתיכות קטנות שלו בתחתית המיכל, כמו חתיכות אבנית אז אני מעדיף להשתמש במים מזוקקים בלבד ללא סבון.

 

ובקשר למי שאמר שחומץ יהרוס משהו ניסיתי את זה אצלי וזה עבד מצויין, אם תשאיר את החומץ במיכל אז יש מצב שגומיות יהרסו אבל ברגע שהשפריצרים נפתחים אתה מוציא את כל החומץ ושם מים מזוקקים, לא נראה לי שהחומץ יכול להרוס משהו ב10 דקות שהוא נוגע בפלסטיק.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אצלי שמתי לב לאחר שנגמרו המים הכחולים שהסבון התקשה והשאיר חתיכות קטנות שלו בתחתית המיכל, כמו חתיכות אבנית אז אני מעדיף להשתמש במים מזוקקים בלבד ללא סבון.

 

ובקשר למי שאמר שחומץ יהרוס משהו ניסיתי את זה אצלי וזה עבד מצויין, אם תשאיר את החומץ במיכל אז יש מצב שגומיות יהרסו אבל ברגע שהשפריצרים נפתחים אתה מוציא את כל החומץ ושם מים מזוקקים, לא נראה לי שהחומץ יכול להרוס משהו ב10 דקות שהוא נוגע בפלסטיק.

 

באיזה נוזל שמשות השתמשת?

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...