Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, Pika007 כתב:

 

מה שאני מנסה להסביר פה בלי סוף זה שהשאלה הזו לא מודדת ולא מסננת. יש בה פוטנציאל בונוס.

אבל איכשהו, כולם מתייחסים לזה כאילו אני עורך ראיונות שבהם שאלה אחת, וזו השאלה שנשאלת, על זה הכל יקום ויפול.

הקפצת את כולם כי אני לא חושב שיש אדם שלא נתקל בשאלות האלה.

 

התשובה הנכונה היא פשוט "לא יודע, אני יכול לנסות להעריך ", אבל אין פה כלום מיוחד, אלא אם זה כמו השאלות של שחר חסון ואז 🥸

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, Lior_Django כתב:

התשובה הנכונה היא פשוט "לא יודע, אני יכול לנסות להעריך ", אבל אין פה כלום מיוחד, אלא אם זה כמו השאלות של שחר חסון ואז 🥸

 

נתת רעיון- אם אי פעם ישאלו אותי שאלת הנפצה כזו בראיון אני פשוט אקום ואצעק "ברוכים הבאים.... לשעשועוןןןןןןןן!!"

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 17 שעות, Pika007 כתב:

 

אין לכם מושג למה אני מצפה מהשאלה הזו ולכמה אני מצפה, אם בכלל. אבל כולם פה כבר עשו את ההחלטה שלהם ותראה לאיזו ספירלה מטורללת נכנסו. זה כבר מזמן לא לראיונות או לסוגי שאלות בראיון, הדיון עבר לעסוק בי- ולא על בסיס מה שאני מציג, אלא על בסיס ההנחות שכולם הניחו בתוך הראש שלהם.

3 עמודים פה כבר עוסקים בפתח תקווה. שים 2 יהודים בחדר, תצא עם 3 דעות.

שחררו.

 

התקדמת יחסית מהר מאחד שלפני 5 חיפש עבודה ושאל אך כותבים נכון קורות חיים. <3

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 41 דקות, garicho כתב:

חלונות פתח תקווה

לא יודע למה, זה הזכיר לי את חלונות ניו יורק/לילינבלום של הדסון. אולי הגיע הזמן שהדסון יפתחו סניף בפ"ת?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 39 דקות, מרק10 כתב:

 

התקדמת יחסית מהר מאחד שלפני 5 חיפש עבודה ושאל אך כותבים נכון קורות חיים

מה הקשר?

 

אם אני אצטרך לכתוב קורות חיים למשרה ספציפית עם כל הניסיון שלי לא יהיה לי קל. זה אומר שאני לא יכול למיין אנשים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 58 דקות, פינדר כתב:

שרשור מעניין, רק חבל שזה הופך לשרשור פיקה נגד שאר העולם.

 

הוא גרם לזה..

אנחנו עוד מחכים לרמז קטן

פורסם

אני? אני כבר לא פה, את כדור השלג הזה כולם מגלגלים כבר לבד. הצעתי שישחררו כבר בעמוד 3, אולי נגעתי פה באיזושהי טראומה קולקטיבית.

אבל היי, אם תרמתי עמוד תווך חדש לפורום ביחד עם ואגיו ואטיופים, את שלי בעולם הזה עשיתי 😄

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 19 דקות, boy23 כתב:

 

הוא גרם לזה.

אתה נשמע כמו הגבר האלים שמאשים את אשתו הזה שהוא מרביץ לה.

 

מה הוא כבר עשה שמגיע לו העליהום הזה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 14 דקות, Pika007 כתב:

אם תרמתי עמוד תווך חדש לפורום ביחד עם ואגיו ואטיופים, את שלי בעולם הזה עשיתי 😄

לגמרי זכית במצווה. 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עברתי בחיים שלי ראיונות שכללו חידות הגיון. כמו שפיקה כתב, זה אף פעם לא היה החלק העיקרי בראיון. חלק מהשאלות פתרתי וחלק לא. חלק מהראיונות עברתי וחלק לא. לא זוכר קורלציה מיוחדת בין שני הנתונים האלו.

אם כבר אז בחברה שבה נשאלתי הכי הרבה חידות הגיון (היה למראיינים מאגר), פתרתי את החידות וגם התקבלתי לעבודה. בדיעבד זה היה המקום שבו הייתי הכי פחות מתאים לתפקיד, בכל הקריירה שלי. עבדתי שם זמן די קצר עד שהחברה ואני הגענו למסקנה שכדאי שאעבור הלאה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 3 שעות, Lior_Django כתב:

הקפצת את כולם כי אני לא חושב שיש אדם שלא נתקל בשאלות האלה.

וגם אין אדם שלא שונא שאלות כאלה ברעיונות עבודה, בדיוק כמו את השאלות על:

ציפיות שכר (פאקינג תפרסמו את הציפיות תשלום שלכם וזהו)

למה אתה רוצה לעבוד אצלנו? (כי אני מחפש עבודה ואתם זימנתם אותי)

איפה אתה רואה את עצמך עוד 3-5 שנים? (לא אצלכם, אם אתם שואלים את זה)

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 15 דקות, vadim6385 כתב:

 

ציפיות שכר (פאקינג תפרסמו את הציפיות תשלום שלכם וזהו)

"אם אני אגיד מספר נמוך ממה שאתם מוכנים לשלם אני אפסיד כסף".

  • מצחיק 3
פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

אני? אני כבר לא פה, את כדור השלג הזה כולם מגלגלים כבר לבד. הצעתי שישחררו כבר בעמוד 3, אולי נגעתי פה באיזושהי טראומה קולקטיבית.

אבל היי, אם תרמתי עמוד תווך חדש לפורום ביחד עם ואגיו ואטיופים, את שלי בעולם הזה עשיתי 😄

רגע רגע, מה עם התשובה הנכונה ?

 

נשאל ככה: האם היא מופיעה בשני העמודים האחרונים ?

×
×
  • תוכן חדש...