Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,
הרכב ברלינגו שנת 2017, 180 אלף ק"מ.
לפתע נדלקה בלוח שעונים נורת "המשולש" בליווי Engine fault במסך ההתראות (נורת מחשב לא נדלקה).
הרכב מתנהג כרגיל (לא במצב safe mode). שעון טיפול אופס.
בחיבור לסורק תקלות לא אותרו תקלות.
אשמח לעצות.

פורסם

איפה קראת תקלות? צריך מחשב מקורי מעודכן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כנראה מילוי נוזל FAP.

 

חלק מהקודים הסורקים הג'נריים לא יכולים לקרוא. סורק Lexia (המקורי) מאפשר לרואת את כמות הנוזל (ערך מחושב) והאם זה באמת הבעיה. 

 

האם הנורה נדלקה כמה דקות אחרי תדלוק?

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

כשצריך FAP ההודעה מלווה בטקסט מתאים

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 4 דקות, מלטבשי כתב:

כשצריך FAP ההודעה מלווה בטקסט מתאים

ההודעה הייתה Risk of filter clogged, fill additive בברלינגו יורו 5.

 

ביורו 6 עם אוריאה, מכיוון שלא ברור באיזה additive מדובר, הורידו את ההודעה הזו.

 

 

פורסם (נערך)

תודה לעונים, בוצע מילוי נוזל fap בסביבות 160 אלף ק"מ עקב התראה של נורת המשולש + כיתוב במסך ההתראות risk of filter.

 

בוקי לשאלתך הרכב עם אוריאה.

עריכה אחרונה על ידי Audi-T
טעות
  • אהבתי 1
פורסם

מעניין, אצלי ובעוד כמה ברלינגואים שאני מכיר לא היה כזה כיתוב כשהיה צריך למלא נוזל FAP.

הייתי בטוח שהורידו את זה. 

 

 

בכל מקרה, צריך סיקרה עם סורק Lexia. 

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Audi-T כתב:

כן!

זה כן יכול היה להצביע על נוזל FAP כיוון שאחרי כל תדלוק הוא מזריק כמה מיליליטרים של הנוזל הזה למיכל סולר ומפחית את הערך מהמונה, אחרי שמגיע לערך מוסים  מדליק התראה.

אז התראת נוזל FAP לרוב תופיע אחרי תדלוק.

 

 

אבל אם אתה אומר שמלאו לא מזמן זה כנראה לא זה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...