Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי גומיות לפני שנתיים, המכונאי טוען שאין סיכוי שזה מהגומיות, הוא גם בדק. אגב מצאתי מוסך שמחליף מנוע ב 4500 לא כולל, הוא גם טוען שלא כדאי

פורסם

אכן המכונאי צודק לגבי הרינגים, אך לזרוק את הרכב זה שיקול כלכלי נטו שלך ולא שלו. 

הרינגים התפוסים הם אלו שאמורים למנוע מהשמן לעלות אל ראש הבוכנה ולהשרף שם. 

לפני שאתה זורק את האוטו עשה ניסוי: 

פרק את ארבעת הפלאגים וסובב את המנוע ביד שהבוכנות יהיו באותו הגובה. 

מלא את הצילינדרים באצטון המעורבב עם טיפת שמן גיר או   wd 40.

תן לתמיסה לנסות לפרק את הפיח במשך יום או יומיים, ואז רוקן את התמיסה דרך הפלאגים בעזרת מזרק עם צינורית. 

הרכב את הפלאגים חזרה והחלף שמן מנוע. 

ייתכן שהאצטון ישחרר את הפיח סביב הרינגים והם יחזרו להיות גמישים ואוטמים. לפחות חלקית. 

אם הניסוי לא צלח אז אין מנוס מלפתוח מנוע או להחליפו. 

פורסם

בפורום של SEA FOAM, הם טוענים שהשיטה שלהם עובדת:

I would eyeball half can of Sea Foam into the oil crankcase, which will work (as you drive) to clean the stuck piston rings from the oil side. To clean from the topside, I would remove the plugs, spray a healthy burst of Sea Foam Spray into each cylinder cavity. With Sea Foam Spray soaking on the tops of the pistons, let the engine sit with the plugs out for 3 days. Each day add another burst of spray to each cylinder and crank the engine for a few seconds to move things around. After 3 days, put the plugs back in and start it up. Repeat the whole process on occasion to help clean more of the ring buildup as you go. It works!

פחית שתיים של החומר הזה בטוח יותר זול ממנוע חדש, אולי שווה לנסות

כבר חתמתי...

פורסם

פירסמתי את האוטו ביד 2 גמיש למכירה לחלפים או תיקון, כתבתי את הבעיה, ודרשתי 5000 גמיש. יש לי בתוך שעה שני קונים!! זה נראה לי לא הגיוני, אני ממש מבולבל מהסיפור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

המליצו לי על תוספת "שמן דבש" ואם יעזור על לבצע את הניקוי מנוע. שמתי לפני שבוע שמן דבש אמריקאי, הכי יקר שהיה בחנות והכי מומלץ מבחינתם (אוטו מודיעין באיזור האיטצדיון ר"ג) לאחר שבוע צריכת השמן ירדה בחצי, אבל עדיין אוכל שמן. המנוע הרבה יותר שקט, ולא הייתה עליה בתצרוכת דלק. על ניקוי מנוע מצאתי מישהו ב 500 ש"ח. לבד אני לא ידע לעשות, ראיתי את הסרטונים שהמליצתם, אבל אני לא יודע איפה מוציאים את השמן מהמנוע.  האם יש טעם בניקוי מנוע במצב הנוכחי בכזו עלות?

פורסם

לצערי ניקוי מנוע מיועד לבעיה אחרת ולא יעזור לבעיה הזאת. 

גם שמן דבש לא יעזור ליותר משבוע כי שמן דבש הוא כמו אקמול לסרטן. 

אם ניסית לבצע את הניסוי שהצעתי והניסוי נכשל, אז לצערי אין מנוס מהחלפת רינגים או החלפת מנוע. 

 

 

פורסם

לא עשיתי את הניסוי שלך בגלל שאין לי מושג איך אני מגיע לפלגים ומפרק. אני לא מבין גדול במנועים. מכונאי אחד אמר לי ששמן דבש עלול לסתום את המקום ממנו בורח השמן.גם כאן בפורום מישהו המליץ על ניקוי מנוע, לכן חשבתי שאין מה להפסיד בלנסות. בכל אופן תודה רבה

פורסם
בתאריך 19.10.2022 בשעה 15:45, tamir3000 כתב:

אכן המכונאי צודק לגבי הרינגים, אך לזרוק את הרכב זה שיקול כלכלי נטו שלך ולא שלו. 

הרינגים התפוסים הם אלו שאמורים למנוע מהשמן לעלות אל ראש הבוכנה ולהשרף שם. 

לפני שאתה זורק את האוטו עשה ניסוי: 

פרק את ארבעת הפלאגים וסובב את המנוע ביד שהבוכנות יהיו באותו הגובה. 

מלא את הצילינדרים באצטון המעורבב עם טיפת שמן גיר או   wd 40.

תן לתמיסה לנסות לפרק את הפיח במשך יום או יומיים, ואז רוקן את התמיסה דרך הפלאגים בעזרת מזרק עם צינורית. 

הרכב את הפלאגים חזרה והחלף שמן מנוע. 

ייתכן שהאצטון ישחרר את הפיח סביב הרינגים והם יחזרו להיות גמישים ואוטמים. לפחות חלקית. 

אם הניסוי לא צלח אז אין מנוס מלפתוח מנוע או להחליפו. 

אצטון מתאדה בתוך מספר שניות בחשיפה לאוויר.

 

×
×
  • תוכן חדש...