התייעצתי עם חברי הפורום במדור "טכני אחזקה וטיפולים, כתבתי כך:
"יש לי יונדאי גטס 2007 הוא מאבד שמן. כחצי ליטר שבוע (600 ק"מ) המכונאי שלי טוען שזה "רינגים" וצריך להחליף מנוע, כ 8000 ש"ח, הוא ממליץ לזרוק את הרכב. אין נזילה משמעותית נראית לעיין, והחלפתי גומיות לפני שנתיים. אשמח לקבל עצות מה לעשות במצב זה, הרכב שמור מאוד ומטופל היטב, 180000 ק"מ. הייתי מתקן אם היה מחיר נמוך יותר."
חברים יקרים מהפורום כתבו לי עצות מחכימות ותודה לכולם. בכל אופן כיוון שאני מבולבל ( ואת רוב העצות אני לא יודע לבצע בעצמי) העלתי את המכונית למכירה ביד 2 וציינתי את הבעיה של הרכב ושהוא יימכר לתיקון או לחלפים (יש לו 4 גלגלים חדשים, תושבת ורדיאטור חדשים לגמרי). ציינתי 5000 ש" ח גמיש. בתוך שעה יש כבר שני קונים. לקחתי צעד אחרונה, ואני מבולבל מאוד, הייתי מעדיף לתקן בעצמי אבל העלויות הם סביב 5000 ש"ח למנוע מייבוא, וזה עדיין יקר לי. אני מבין שיש לרכב ביקוש, הוא נמכר ב 11000 ש"ח. אשמח לקבל עצות, תודה רבה