Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן לחץ אוויר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 2016, חיישן לחץ אוויר נדלק פעם בכמה ימים.

לחץ האוויר בכל הצמיגים (כולל הרזרבי) תקין.

האם יש משהו שאני יכול לעשות בעצמי בטרם אני ניגש למוסך? האם בכלל מוסך יבואן זה המקום לפנות אליו?

אין אינדיקציה לגבי איזה גלגל מדובר.

מה יכולה להיות הסיבה מלבד חיישן tpms תקול?

תודה. 

פורסם

ערב טוב

כשאין לך אינדיקציה באיזה גלגל חסר אוויר, יש לך ברכב את המערכת הזולה יותר,

אין חיישני tpms כלל בצמיגים.

המערכת נשענת על חיישן abs  של כל גלגל, ובעצם היא סופרת סיבובים ולא כמה לחץ יש בגלגל.

במקרה ופיזית חסר אוויר , קוטר הצמיג קטן והוא בעצם מסתובב יותר פעמים משאר הגלגלים , ומכאן מגיעה הקריאה על חוסר אוויר,

המינוס בזה , שאתה יכול לינסוע גם כמה מאות מטרים מבלי להרגיש.

גלגל ספייר לא קשור למערכת.

אם אתה בודק בזמן שהמנורה דולקת במצב חוסר , וכל הגלגלים תקינים מבחינת לחץ אוויר, בצע איפוס פעמיים רצוף, יש את הבעיה הזו גם בהונדה.

במידה ולא עוזר , גש למוסך שיבדקו את חיישני ה abs ויכוונו אותם או יחליפו לפי הצורך.

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני שעתיים, avi60769 כתב:

 

המערכת נשענת על חיישן abs  של כל גלגל, ובעצם היא סופרת סיבובים ולא כמה לחץ יש בגלגל.

במקרה ופיזית חסר אוויר , קוטר הצמיג קטן והוא בעצם מסתובב יותר פעמים משאר הגלגלים , ומכאן מגיעה הקריאה על חוסר אוויר,

המינוס בזה , שאתה יכול לינסוע גם כמה מאות מטרים מבלי להרגיש.

בשיטת המדידה הזו יש עוד מינוס, בדליפה סבירה בכל 4 הצמיגים, עלולה לא להתקבל התראה.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 12 שעות, רוןS כתב:

בשיטת המדידה הזו יש עוד מינוס, בדליפה סבירה בכל 4 הצמיגים, עלולה לא להתקבל התראה.

לא מאוד סביר, אבל בעקרון אתה צודק. תודה.

לפני 15 שעות, avi60769 כתב:

ערב טוב

כשאין לך אינדיקציה באיזה גלגל חסר אוויר, יש לך ברכב את המערכת הזולה יותר,

אין חיישני tpms כלל בצמיגים.

המערכת נשענת על חיישן abs  של כל גלגל, ובעצם היא סופרת סיבובים ולא כמה לחץ יש בגלגל.

במקרה ופיזית חסר אוויר , קוטר הצמיג קטן והוא בעצם מסתובב יותר פעמים משאר הגלגלים , ומכאן מגיעה הקריאה על חוסר אוויר,

המינוס בזה , שאתה יכול לינסוע גם כמה מאות מטרים מבלי להרגיש.

גלגל ספייר לא קשור למערכת.

אם אתה בודק בזמן שהמנורה דולקת במצב חוסר , וכל הגלגלים תקינים מבחינת לחץ אוויר, בצע איפוס פעמיים רצוף, יש את הבעיה הזו גם בהונדה.

במידה ולא עוזר , גש למוסך שיבדקו את חיישני ה abs ויכוונו אותם או יחליפו לפי הצורך.

לפי קטלוג חלפים של מאזדה, למאזדה 3 יש חיישן לחץ אוויר בצמיג. המקט שלו BDEL37140.

יכול להיות שהנורה לא מראה באיזה גלגל, אבל לכל גלגל יש tpms משל עצמו?

פורסם
לפני 20 שעות, avi60769 כתב:

כשאין לך אינדיקציה באיזה גלגל חסר אוויר, יש לך ברכב את המערכת הזולה יותר,

אין חיישני tpms כלל בצמיגים.

לא יודע מאיפה הבאת את הקביעה הזאת.

אצלי ברכב (ספארק) אין אינדיקציה לגבי איזה גלגל הוא הלא תקין ובוודאות יש חיישנים בגלגלים.

פורסם

איך תקבל אינדיקציה מחיישן שאין לו לאן לשלוח מה קורה  בגלגל?

לא אתווכח איתך על מה שיש לך באוטו.

אבל כשיש את המערכת המשוכללת יותר, היא מראה באיזה גלגל וכמה אוויר יש בו, מבלי לנחש.

 

פורסם
לפני 3 שעות, avi60769 כתב:

 

אבל כשיש את המערכת המשוכללת יותר, היא מראה באיזה גלגל וכמה אוויר יש בו, מבלי לנחש.

 

זה נכון רק לגבי חלק מהרכבים, לא כולם.

 

כבר כתבו לפני, בדוק האם הצמיגים בכל ציר זהים, אם לא, יכול מאוד להיות שזה מקור הבעיה.

פורסם
לפני 9 שעות, ב.מ.שרותי רכב כתב:

 

אין ברכבך חיישנים בגלגלים, המדידה היא עקיפה באמצעות חיישני המהירות של מערכת ABS .

האם בשני הסרנים הצמיגים זהים באותו סרן

 

 

אכן.

לפני כשעה, צ'ופצ'יק כתב:

זה נכון רק לגבי חלק מהרכבים, לא כולם.

 

כבר כתבו לפני, בדוק האם הצמיגים בכל ציר זהים, אם לא, יכול מאוד להיות שזה מקור הבעיה.

הצמיגים זהים.

×
×
  • תוכן חדש...