Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. כחול. נוזל לוושירים. אפשר למלא מים או נוזל שמשות, לא משנה אם המנוע חם או קר.

 

2. צהוב. נוזל קירור. לא לגעת כשהמנוע חם.

בדיקה כשהמנוע כבוי וקר, מפלס הנוזל צריך להיות עד גובה הפקק.

לא למלא לשם מים בשום פנים ואופן, רק נוזל קירור. Valvoline Zerex for Asian vehicles למשל.

 

3. ירוק. מיכל התפשטות של נוזל קירור. שם המפלס צריך להיות עד קו F שמצד המיכל. 

 

כנ"ל למלא כשהמנוע כבוי וקר, אותו נוזל כמו בסעיף הקודם 2. זו אותה מערכת. לא למלא מים בשום פנים ואופן.

 

1137125137_Screenshot_20220811-163315_(1)3.thumb.png.a935055d1b750966bf418f68a351abdb.png

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, Buki כתב:

1. כחול. נוזל לוושירים. אפשר למלא מים או נוזל שמשות, לא משנה אם המנוע חם או קר.

 

2. צהוב. נוזל קירור. לא לגעת כשהמנוע חם.

בדיקה כשהמנוע כבוי וקר, מפלס הנוזל צריך להיות עד גובה הפקק.

לא למלא לשם מים בשום פנים ואופן, רק נוזל קירור. Valvoline Zerex for Asian vehicles למשל.

 

3. ירוק. מיכל התפשטות של נוזל קירור. שם המפלס צריך להיות עד קו F שמצד המיכל. 

 

כנ"ל למלא כשהמנוע כבוי וקר, אותו נוזל כמו בסעיף הקודם 2. זו אותה מערכת. לא למלא מים בשום פנים ואופן.

 

1137125137_Screenshot_20220811-163315_(1)3.thumb.png.a935055d1b750966bf418f68a351abdb.png

 

 

ואוו ממש תודה!!!

איך אני יודע בסעיף 2 (גם 3 פשוט לא כזה ברור האות f) אם צריך למלא?

פורסם

סעיף 2. פותח את הפקק כשהמנוע כבוי וקר ורואה עד איפה מגיע המפלס. אם זה לא עד גובה הפקק, צריך למלא. 

 

סעיף 3 תסתכל בצד המיכל, צד שמאל שלו כשאתה מול האוטו, יש שם קו עליון ותחתון עם אותיות L  ו F. תאיר עם הפנס של הטלפון ותראה.

המפלס צריך להיות בק F או קצת מתחת. 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

אפשר גם SN.

 

אפשר גם תקנים יותר ישנים החל מ SG. 

 

אבל כבר אין אותם בחנויות, רשמתי את התקנים הנפוצים והלא יקרים היום בשביל לא להעמיס יותר מידי. 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Buki כתב:

סעיף 2. פותח את הפקק כשהמנוע כבוי וקר ורואה עד איפה מגיע המפלס. אם זה לא עד גובה הפקק, צריך למלא. 

 

סעיף 3 תסתכל בצד המיכל, צד שמאל שלו כשאתה מול האוטו, יש שם קו עליון ותחתון עם אותיות L  ו F. תאיר עם הפנס של הטלפון ותראה.

המפלס צריך להיות בק F או קצת מתחת. 

 

 

 

יש לך קישור לשמן ומים איכותי ולא יקרים שאני ידע מה לבקש פלוס מינוס? (או אפילו להזמין)

ממש תודה!!!

פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

זה מה שאני משתמש.

לא מעוניין לתת קישורים. תקנה איפה שמתאים לך.

 

Screenshot_20220812-065423_(1)_(1).thumb.png.2fb05c633ba63129e79bcb966a46a602.png

 

 

Screenshot_20220812-065458_(1)_(1).thumb.png.6c1e526415d5f49cc0a6c6152ea0583c.png

יש לך כזה רכב או שמה שאתה משתמש מתאים גם לי?

פורסם
בתאריך 12.8.2022 בשעה 17:29, Buki כתב:

כזה רכב, סיריון 2008.

איך אפשר לדבר איתך בפרטי?

מה אתה אומר על הרכב?

השמן והמים האלה מתאימים 👇?

 

IMG_20220814_151656.jpg

IMG_20220814_151640.jpg

פורסם

באתר של וולוולין כתוב שאת הנוזל הזה אפשר למלא לכל רכב באשר הוא ולערבב עם כל נוזל קיים.

 

לגבי השמן, אני לא אוהב להשתמש בשמנים Low Saps (תקן ACEA C) במנועים שלא דורשים את זה, מנוע של סיריון לא דורש. 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...