Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד קוגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניין ברכישת פורד קוגה בשנתונים 2015/2016 (לא הדגם של ה4X4).

אשמח לחוות דעת לגבי התאמתה למשפחה עם 5 נפשות בדגש על מרווח מאחור שיתאים ל2 כסאות בטיחות ובוסטר, תא מטען, אמינות ,עלות תחזוקה ואם יש מחלות ידועות עם הרכב הזה.

פורסם (נערך)

לא 4X4 - אתה מתכוון לצורה החדשה?

 

לגבי 3 מאוחר, אפשר אבל יש רכבים יותר מרווחים

תא מטען ממוצע לקטגוריה שזה אחלה

 

לגבי אמינות - יש בעיה סדרתית במנוע (ה1.5 טורבו) של חדירת מים למנוע (ואז הולך מנוע)

אם הרכב טופל בצורה עקבית ומסודרת היבואן בדר"כ מחליף למנוע חדש (וללא הבעיה) על חשבונו

כך שעדיף לחפש רכב לאחר החלפה למנוע חדש (במוסך מורשה) או לפחות רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ומסודרת

מעבר לזה אין משהו ידוע והרכב אמור להיות אמין מאוד.

 

לגבי עלות אחזקה - ממוצעת אבל קח בחשבון צריכת דלק גבוהה 

 

שים לב שיש כמה תתי דגם בשנים האלה.

הנמוך ביותר הוא TREND (שונה מTREND X) והוא ללא כל מערכות בטיחות - הייתי נמנע
 

*כל מה שרשמתי נכון לדגם לאחר מתיחת הפנים

 

 

עריכה אחרונה על ידי yuvalsa
פורסם

תודה רבה על המענה.

הכוונה שלי לא לדגם היקר. ראיתי שיש דגמי 2X4 בעלויות יותר סבירות.

שאלתי עליו עבור משפחה עם 5 נפשות היות וראיתי שמידות הרוחב שלו לא רעות (183.8 ס"מ לדגם trend 2015).

באיזה שנתון היתה מתיחת פנים?

פורסם

צודק. אני מתקן + מחדד

 

ב2017 הגיעה הצורה החדשה (בשנתון זה יש גם צורה ישנה וגם חדשה)

כולם 1.5 טורבו 2X4 מלבד הגרסה המאובזרת ביותר שהיא 4X4

ההבדל הוא באבזור, כשTREND מאובזר ב"חסר" נקרא לזה

 

ב2016 הייתה מתיחת פנים, שעד כמה שאני מכיר זהה לגרסאות שהיו שנים קודמות חוץ מהמנוע והגיר.

המנוע והגיר בגרסה הזו זהים לצורה החדשה (1.5 טורבו וגיר פלנטרי 6 הילוכים) - כך שכל מה שרשמתי מעלה על המנוע רלוונטי.

 

לדעתי כדאי לך להתאמץ לדגם החדש של 2017 - בעיקר בגלל מערכות בטיחות.

אני חושב שמעבר לאבזור וצורה, אין כמעט שינויים (אני מתכוון מבחינת מרווח, ביצועים וכו...)

 

 

 

 

פורסם

כדאי להגיע עם כסאות הבטיחות לבדיקה של הרכב ולבדוק. המושב האחורי יחסית צפוף לגיפונים מקבילים.

מעבר לזה כל מה שנרשם למעלה נכון. ממליץ על גרסאת טיטניום 2*4 מאובזרת היטב ולהקפיד למצוא רכב שטופל כנדרש ובזמן אצל היבואן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...