Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה ו-22 ימים עם I-Pace, אבל מי סופר


X9500
שימו לב! השרשור הזה בן 620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם השוואת אותה לעוד רכבים חשמליים בסגמנט הזה?

האודי etron, ב.מ.וו ix, מרצדס eqc?

 

האם יש לה אפליקציה שמאפשרת להפעיל מרחוק את המזגן לפני שמגיעים לרכב?

 

עם טווח ריאלי של 300+ ק"מ תאכלס מספיק לטעון פעם או פעמיים בלבד בשבוע.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, דיי תואם למה שהרגשתי בנסיעת המבחן. הרבה יותר יפה מהמרצדס ולא אפרורית כמו הב.מ.וו או האאודי. 

אגב איך זה לחיות עם המטף המעצבן באזור הרגליים של הנוסע? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה מאוד!

בזמנו לא היה מבחר כל כך גדול של רכבים חשמליים יוקרתיים.

נהגתי על ה-ETRON של אאודי, האוטו מושלם, רק היה לי חסר קצת כוח.

יש גרסת S לאאודי ETRON אבל משום מה לא הביאו אותה לארץ, יכל להיות מושלם.

באותו הזמן יצא לי לנהוג גם על יגואר כמו שלך והיא הרגישה חזקה משמעותית מהאאודי (בעיקר במהירויות הנמוכות) כנראה בגלל שהיא שקלה כ-300 ק"ג פחות ממה שאני זוכר. היגואר הזו מכונית מאוד יפה וגם תא הנוסעים מרגיש נהדר.

השאלה שעד היום מהדהדת לי בראש, עוד מאותו היום שנהגתי עליה, זה איך מוכרים רכב כזה בתום אחריות? איזה שוק יהיה לו? בייחוד ביחס ללקסוס עם שוק חזק מבטון. רק הזמן יגיד לנו את התשובה...

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

e-tron ו-EQC נלקחו בחשבון. את האאודי אני מכיר היטב, נוחה ורכה כמו כורסא וגם מתנהגת על הכביש בהתאם. לא נסעתי במרצדס ומשום מה לא ראיתי את עצמי באחת. iX הוצגה כאן רק בסוף 2021 ובכל מקרה קשה לי קצת לעכל את העיצוב החיצוני שלה.

האפליקציה קיימת בכל מדינות העולם, חוץ מאחת או שתיים - נחש באיזו קבוצה ישראל?

 

לגבי המטף, הוא שוכן אחר כבוד בתא המטען הקידמי.

 

 

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Shmelov כתב:

השאלה שעד היום מהדהדת לי בראש, עוד מאותו היום שנהגתי עליה, זה איך מוכרים רכב כזה בתום אחריות? איזה שוק יהיה לו? בייחוד ביחס ללקסוס עם שוק חזק מבטון. רק הזמן יגיד לנו את התשובה...

 

אף אחד מכלי הרכב שהיו לי בעבר לא היה ברשימת ה"מבוקשים ביותר", לפחות לא על הנייר - ביניהן לנצ'יה תמה, רנו 5 GT טורבו, סונטה, סיטרואן... לכולן היה שוק - לחלקן אפילו שוק קטן אבל כזה שקיים בחיים האמיתיים ולא רק על הנייר, כאמור. אני לא מודאג גם בגלל שאני יודע לשמור על המכוניות שלי באופן שישארו אטרקטיביות גם כשארצה לעבור הלאה. הפסקתי להתרגש ממחירי מחירון יד שניה והפולקלור שיודע מראש לנבא מה יימכר ועם מה מישהו ייתקע. לא שאין לימונים כאלה, אבל עד היום לא היתה לי בעייה גם עם כלי רכב שלפי הספר היו אמורים להיות אצלי גם עכשיו (וגם אחר כך). ימים יגידו, זה נכון, אבל אני חי את ההווה ולא מתכוון לרכוש משהו "סחיר" רק כי עוד X שנים יהיה לי קל למכור ואם יהיה קצת קשה, אז יהיה ונעבור את זה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שתמקדמים (רמות גימור וכ"ס), נורא קשה לחזור אחורה. השאלה מה הלאה, קשה מאד מה גם שהאופציות הולכות ומתמעטות.

תתחדש, היא ניראת מעולה. 

מחכה לתמונות של העיטוף.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעבר לרמת ביצועים ואבזור הוא "התחשמל".
מה אומר פותח השרשור יש סיכוי שתחזור לרכב בנזין? מאמין שקשה מאוד לראות תסריט כזה.
בגזרת החשמל האלטרנטיבות כרגע מעטות מאוד... עם הזמן כנראה יפתחו אופציות ובנתיים נאחל לו ולרכב בריאות ואושר. תתחדש. היא נראית מעולה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Froyne כתב:

מבחינתך, בפרספקטיבה האישית שלך, איך המעבר מסדאן לקרוסאובר? יש לזה משמעות?

מבחינתי אין. המימדים שונים, ירדתי במימד האורך אבל היגואר הזו משמעותית יותר רחבה, יותר גבוהה והפרופורציות שונות לחלוטין אבל אין לזה משמעות. ראות דרך החלון האחורי היא לא משהו אבל יש מערך מצלמות מעולה שמחפה על כך.

 

לפני שעה, ArikM כתב:

מחכה לתמונות של העיטוף.

גם אני. הלכתי על משהו שאף פעם לא היה לי, מקווה שהבחירה טובה (זה נראה מעולה על דגמים אחרים ברחבי האינטרנט).

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

מה אומר פותח השרשור יש סיכוי שתחזור לרכב בנזין? מאמין שקשה מאוד לראות תסריט כזה.
בגזרת החשמל האלטרנטיבות כרגע מעטות מאוד... עם הזמן כנראה יפתחו אופציות ובנתיים נאחל לו ולרכב בריאות ואושר. תתחדש. היא נראית מעולה.

אחרי חשמלית זה נראה קצת קשה לחזור בזמן אבל אני לא נעול על כלום. ואם תהיה הזדמנות שלא אוכל לעמוד בפניה ל-LC500, מי יודע.

 

תודה!

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, X9500 כתב:

 ואם תהיה הזדמנות שלא אוכל לעמוד בפניה ל-LC500, מי יודע.

 

 

מפורסמת עכשיו לבנה למכירה, רק אומר... 🤭

  • אהבתי 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, X9500 כתב:

אחרי חשמלית זה נראה קצת קשה לחזור בזמן אבל אני לא נעול על כלום. ואם תהיה הזדמנות שלא אוכל לעמוד בפניה ל-LC500, מי יודע.

 

מבין את זה לגמרי. בהתחשב בזה שכל רכב בנזין שיוצא לי לנהוג בו היום מרגיש כמו פריט פרהיסטורי מכל-כך הרבה בחינות, זה יצטרך להיות משהו ממש ממש מיוחד כדי לגרום לי לרדת מחשמל, וקשה לי לראות את זה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרהיסטורי באיזה מובן? בבנזין אין מזגן וחלונות חשמל?
מה ההבדל בעצם חוץ מכח זמין? 
אילו תכונות יש בטסלה שאין ב סדרה 3 או A4? מה יש ב EQS שאין ב S-class?
מה יש ב I-pace שאין ב F-pace (וגם לא יהיה בדור הבא?)

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להעיד על טסלה (חלק מהדברים גם נמצאים ברכבי חשמל אחרים)ואין בבנזין בד"כ.(יכול להיות שהיום זמין באיזה חבילת יוקרה. אבל מנסיון שלי באאודי בארץ לא היה):

- קודן במסך המולטימדיה (רק אם רוצים)

- גישה דרך אפליקציה לרכב.

- עמדת זקיף - מצלמות הרכב מקליטות מסביב לרכב כל מי שמתקרב. בחו"ל גם ניתן לקבל התראות וגישה למצלמות ב live.

- עדכוני ota - שמשדרגים תכונות כל הזמן, כי הרכב מבוסס מחשב ומאפשרים לבצע recall , ללא צורך להגיע למוסך.

 

ולמען האמת זה לא מה שיש שהופך רכב חשמלי לעתידני, זה מה שאין.

- אין כפתור התנעה - כי אין צורך להניע שום דבר.

- אין מד/נורית חום מנוע

- אין מד/נורית שמן

-אין מד הילוכים או ידית הילוכים

- אין מד סל"ד - כי זה חסר חשיבות

 

וכן, זה גם הכח הזמין וגם שאין כל כך צורך להשתמש בבלמים, כי הרכב עוצר לבד , וזה גם מטעין את הסוללות.

 

אני בטח שכחתי כמה דברים נוספים, אבל בכללי אין ספק שזה מרגיש כמו רכב העתיד לעומת בנזין, וזה לא אומר שרכבי בנזין לא יכולים להיות מודרנים בפני עצמם, אבל התחושה בחשמלי היא אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...