Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Ido.G כתב:

רכב חדש מהניילונים הוא - בגדול - פחות משתלם כלכלית. זאת מאחר שהוא סופג ירידת ערך עצומה בשנים הראשונות, אך מתבלה בהן בממוצע יחסית מעט. בהחלט יש סיבות טובות לעשות את זה אבל זה פחות העניין הכלכלי ויותר העניין של נוחות, לדוגמה. אם מתכננים להחזיק את הרכב הרבה מאוד שנים בהחלט יש בזה הגיון, אבל לעניות דעתי, רק אם יש לך את הכסף (או לפחות חלק נכבד ממנו).

 

אני, לדוגמה, קניתי את שלי יד שניה אפס ק"מ, אבל אני מתכנן להחזיק בו עד שיהיה גרוטאה, וזה היה בגדול התכנון שלי מההתחלה. כיום הוא בן 7.5 שנים ובמצב מצויין. אין שום בעיות מכאניות (לא כאלו שאני מודע אליהן) ואין שום בעיות בפלסטיקה. הרכב נראה בפנים כמעט כמו שהיה נראה בהתחלה, ואני חונה בעיקר בחוץ. יש דפיקות מבחוץ, כן (בדיוק היום איזה בן בליעל שפשף אותי בחניה). הרכב הזה שווה בערך 12 - 14 אלף ולצורך העניין אם מישהו היה קונה אותו, להערכתי, הוא לא היה נתון לעלויות טיפולים מופרזות או עלויות דלק גבוהות. הוא רכב בסיסי ביותר אבל זה עניין אחר.

 

בדר"כ רכב יד 2 במצב סביר לא יגרור הוצאות סופר מפתיעות לאחר ישור קו (תיקון הדברים שמתגלים בבדיקה). אבל הכל יכול להיות. ברור שקיים סיכון כלשהו. גם יש עלויות שהתהליך הזה גורר, כמו 500 שקל על בדיקת רכב, שיתכן שתלך גם לפח כי תחליט לא לקחת את הרכב. לא צריך לקחת את המספר 30K באופן רציני מדי, אפשר גם ללכת על 35, 40, 45, בהתאם למה שתרגיש איתו נוח. תעשה לך רשימה של מכוניות שעונות על הדרישות שלך ותלך קצת להסתכל. תראה מה מציעים. אולי תחליט שזה נראה לך סביר, אולי תחליט שזה לא בא בחשבון. מקסימום תבזבז שעתיים - שלוש סתם.

 

לדעתי אתה מפריז בחשיבות עלויות הדלק. אתה מתכנן לנסוע באופן קבוע למרחקים מאוד ארוכים?

המחשבה המקורית שלי תמיד הייתה רכב משומש, חשבתי על החשמלית בעיקר כי חשבתי שהעלויות יתקזזו עם הזמן וזה יהפוך למשתלם יותר (אני גם לא מתכוון לשדרג רכב כל שנתיים או משהו כזה, אין לי בעיה להחזיק רכב לאורך זמן).

 

בנוגע לדלק, אני מאמין שאסע עם הרכב כ-15,000 קילומטרים בשנה, לכן השתמשתי בנתון הזה לחישוב שלי.

 

×
×
  • תוכן חדש...