Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור קניה, אחזקה, שיפור ומסלול - פורד פוקוס ידנית


sjerby
שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עדכון תקופתי

הרכב עומד על 122,000 ק"מ, ב120,000 עבר טיפול שכלל:

שמן מנוע (AMSOIL) ופילטר שמן + פילטר אוויר מקוריים (עלות חלפים כ300 ש"ח),

בנוסף הוחלפו צלחות ורפידות אחוריות לחלפים של BREMBO (עלות חלפים כ400 ש"ח)

עלות עבודה - 250 ש"ח

סה"כ 950 ש"ח לטיפול המדובר.

קצת עדכונים נוספים, הוחלט להשאר עם סט הגלגלים 16" המקורי, הותקנו רביעיית מישלין פיילוט ספורט 4 ב1800 ש"ח.

בניית מערכת הסטריאו עדיין בעיצומה ובקרוב אסיים ואעלה סיכום של כל התהליך.

החלפתי את הפנסים הקדמיים לפנסים "מושחרים" מדגם טיטניום (הגימור הבכיר יותר), נותנים מראה קצת יותר זורם לרכב.

1306808066_WhatsAppImage2022-06-21at20_33_24.thumb.jpeg.457d8274fe09f0fd6c5ae7aa08d31aec.jpeg

הצלחתי לשים ידיים על סט בלימה קדמי של פוקוס ST שכולל צלחות TAROX F2000 ורפידות TAROX CORSA, לאחר מחקר קטן הברקסים האלו (320 מ"מ) אמורים להכנס בתוך חישוק ה16" המקורי.

אתמול עשיתי סיבוב לילי בגלבוע, הרשמים מהרכב הם שהוא חד, מתקשר מצוין אך מעט חלש (אני יכול לחיות עם זה), בהיבט הבלימה הברקסים התחממו מהר והרגשתי שזה האלמנט שמגביל אותי, מה שמחזק לי את המוטיבציה להרכיב כבר את הברקסים החדשים.
P_20220621_000130.thumb.jpg.125a42a40fb732219aff1da625c38163.jpg

במהלך חודש יולי אני מתכנן לבקר בפצאל בפעם הראשונה עם הרכב, אעדכן ברשמים :)

 

  • אהבתי 6

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי צריך רכב זול ואמין, עם אחזקה שאינה יקרה שישמש אותי לנהיגה יום יומית עם 2 ילדים אבל עדיין יהיה מהנה לנהיגה, הפוקוס ענתה על הדרישות.

הרכב הזה די underrated באיכויות הניהוג שלו בארץ והמחירים שלו נמוכים יחסית בגלל הגיר האוטומטי הכושל ששודך לו, דבר שלא מפריע בגרסא הידנית אבל עדיין מחירה מושפע ממחירון הדגם

 

  • רעיון טוב! 1

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה לראות השקעה חכמה בפרטים חשובים.

מעניין אותי נושא ההגה דור 3.5, מצאת? מחירים?

לגבי התנהגות, אכן הרכב מתנהג כמו F16 וכאחד שנוהג בכבישי נס הרים\אשתאול כל יום פעמיים (לצערי לרוב) לא רואה איך אני יורד ברמה לאחר השלדה המושלמת הזו.

מה שכן, הייתי רוצה לחוות נהיגה ברכב שלי (טיטניום 2.0) עם גיר ידני, רק כדי להרגיש כמה כוח אני מאבד עם הרובוטי המציק הזה :) למרות שגם איתו למדתי לעבוד ו(לרוב) אין תלונות.

אגב, מידת הצמיגים אצלי 215/50/17 והרכבתי לפני כשלושה חודשים סט של Falken ZIEX ZE310 EcoRun טריים בני כמה חודשים, ב420 לצמיג. מרוצה ביותר פלוס פלוס.

עריכה אחרונה על ידי omricn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, omricn כתב:

יפה לראות השקעה חכמה בפרטים חשובים.

מעניין אותי נושא ההגה דור 3.5, מצאת? מחירים?

לגבי התנהגות, אכן הרכב מתנהג כמו F16 וכאחד שנוהג בכבישי נס הרים\אשתאול כל יום פעמיים (לצערי לרוב) לא רואה איך אני יורד ברמה לאחר השלדה המושלמת הזו.

מה שכן, הייתי רוצה לחוות נהיגה ברכב שלי (טיטניום 2.0) עם גיר ידני, רק כדי להרגיש כמה כוח אני מאבד עם הרובוטי המציק הזה :) למרות שגם איתו למדתי לעבוד ו(לרוב) אין תלונות.


איזה שנה הרכב? הרובוטי היה רק בשנתיים הראשונות של דור 3, אתה תמיד יכול להחליף. (אנחנו במקרה מוכרים עכשיו 1.5 אקובוסט טיטניום האץ עם גיר פלאנטרי)

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי קיים בכל דור 3, משנת 2011 ועד לסוף 2014. הרכב שלי 2013. אני לא רוצה להכנס להרפתקאות האמת.. מכיר את נושא הבעיה בראש המנוע בדור הזה (לא מכליל, אבל לא רוצה לצאת ממיטה בריאה יחסית ולהכנס לאחת עם פוטנציאל בעייתי..).

מה גם שלהבנתי הדור הזה (הרבה) פחות חסכוני. להשוואה, אני נוסע 70% בינעירוני אבל השאר עליות של איזור נס הרים יום יום, עושה 1 ל16 בממוצע (6 ליטר ל100 ק"מ), לפעמים גם יותר.

עריכה אחרונה על ידי omricn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 21.6.2022 בשעה 20:36, sjerby כתב:

אתמול עשיתי סיבוב לילי בגלבוע, הרשמים מהרכב הם שהוא חד, מתקשר מצוין אך מעט חלש (אני יכול לחיות עם זה), בהיבט הבלימה הברקסים התחממו מהר והרגשתי שזה האלמנט שמגביל אותי, מה שמחזק לי את המוטיבציה להרכיב כבר את הברקסים החדשים

לגבי דרך נוף גלבוע. בתור מי שעשה אותה כמה פעמים. צריך ללמוד לבלום. בפעם הראשונה התחממו הבלמים והיתה דעיכה משמעותית לקראת הירידה לתחנת הדלק. 

בפעמים האחרות, בלימות נחושות, לא כמו בכביש ציבורי. אמנם התחממו אבל לא הורגשה דעיכה בכלל.

 

באופן כללי, שיפור של סט בלימה הוא תמיד נבון. צריך לדעת להשתמש בו.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.6.2022 בשעה 10:52, omricn כתב:

יפה לראות השקעה חכמה בפרטים חשובים.

מעניין אותי נושא ההגה דור 3.5, מצאת? מחירים?

לגבי התנהגות, אכן הרכב מתנהג כמו F16 וכאחד שנוהג בכבישי נס הרים\אשתאול כל יום פעמיים (לצערי לרוב) לא רואה איך אני יורד ברמה לאחר השלדה המושלמת הזו.

מה שכן, הייתי רוצה לחוות נהיגה ברכב שלי (טיטניום 2.0) עם גיר ידני, רק כדי להרגיש כמה כוח אני מאבד עם הרובוטי המציק הזה :) למרות שגם איתו למדתי לעבוד ו(לרוב) אין תלונות.

אגב, מידת הצמיגים אצלי 215/50/17 והרכבתי לפני כשלושה חודשים סט של Falken ZIEX ZE310 EcoRun טריים בני כמה חודשים, ב420 לצמיג. מרוצה ביותר פלוס פלוס.

מצאתי הגה, עם כרית טווח המחירים יכול להגיע לכ800-1000 ש"ח, כרגע לא מתעדף את זה על פני שיפורי התנהגות.

הFALKEN צמיג נהדר, VFM מעולה, אבל הוא עדיין לא מתאים לנהיגה במסלול, התקנתי רביעיה כזאת על הרכב של אשתי ואני מאוד מרוצה מהם בנסיעה יום יומית.

 

 

 

לפני 15 שעות, ArikM כתב:

 

לגבי דרך נוף גלבוע. בתור מי שעשה אותה כמה פעמים. צריך ללמוד לבלום. בפעם הראשונה התחממו הבלמים והיתה דעיכה משמעותית לקראת הירידה לתחנת הדלק. 

בפעמים האחרות, בלימות נחושות, לא כמו בכביש ציבורי. אמנם התחממו אבל לא הורגשה דעיכה בכלל.

 

באופן כללי, שיפור של סט בלימה הוא תמיד נבון. צריך לדעת להשתמש בו.

אתה צודק, אם תקרא את השרשור הקודם, אני נוהג ספורטיבי כבר תקופה לא מבוטלת עם מגוון רכבים בכבישים/מסלול, כמובן שצריך לדעת תזמוני בלימה נכונים והתנהלות נכונה עם בלימת מנוע כדי לסייע לקירור, עם זאת הסט המקורי הצנוע (שאני לא יודע איזה צלחות ורפידות יש שם) לא מספק את הסחורה והוא כרגע הגורם המגביל כדי להיות מהיר יותר

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רק דבר אחד להגיד על זה, השיפור הכי טוב שעשיתי, ההבדל בבלימה ממש משמעותי, הרבה יותר ממה שציפיתי.

זה גם נראה הרבה יותר מגניב :)

לפני ואחרי

P_20220629_093415.thumb.jpg.933ec0078fdd8d9cd80b5d767b7933ef.jpgP_20220630_120842.thumb.jpg.77065e23cf4ec04129c6e58f588384dc.jpg

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...