Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור קניה, אחזקה, שיפור ומסלול - פורד פוקוס ידנית


sjerby
שימו לב! השרשור הזה בן 318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, miatanc כתב:

זה ניראה פשוט מפלצתי,320 לדעתי הרבה מעבר ממה שהרכב הזה צריך,אבל שיפור מבורך.

אתה כנראה צודק, סט איכותי של 300 ממ עם החלפה של המוביל בלבד גם היה עושה את העבודה, אבל המחיר של הקליפרים עם הטארוקס שמצאתי היה הזדמנות ממש ממש טובה, אז הלכתי על זה :)

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אתמול ביצעתי עקיפה של משאית והדרך חזרה לנתיב היתה תוך כדי עיקול ימינה. לאחרונה אני נוהג מאוד רגוע אז קצת "שכחתי" למה הרכב מסוגל. החזרה לנתיב היתה קצת מהירה מהמתוכנן אז במקום להאט האצתי כדי לא להכנס לתת היגוי. זה מטורף שגם אחרי 8 שנים עם הרכב אני נדהם מחדש כל פעם מהשלדה הזו.. גם הודות לצמיגים כמובן. הרכב נדבק לסיבוב כמו קארט.

*לא סוכנו משתמשי דרך בתמרון הנ"ל..

יפה לקרוא ממך רשמים מקצועיים והחלטות נכונות של שדרוגים (בלמים במקום פלסטיקה מעליאקספרס) :) ישר כוח חבר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי. חיובי, מסייע. למתלה רב חיבורי מספר יתרונות. בקצרה, המתלה מחבר את הגלגלים אל הרכב בעזרת מספר חיבורים באופן כזה שלגלגל מתאפשרת תנועה תלת מימדית ולא למעלה-למטה כמו במתלה רגיל. הנ"ל מאפשר סוג של היגוי עזר פסיבי, משכך את הנסיעה ובו בזמן מאפשר דינמיות רבה. בשילוב עם מערכת ה ESC בפורד זה נותן בערך את מה שניסיתי להעביר למעלה, קארט.

עריכה אחרונה על ידי omricn
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שכל מה שחסר לך בינתיים זה עוד קצת כח.

הבעיה שמדובר במנוע אטמוספרי ומדינת ישראל.
טורובו יעלה כמו האוטו כולו - הייתי בודק את הכיוון של מצערות עם RAM-AIR, סעפת פליטה קצת יותר מוכוונת ביצועים ותוכנה.
וזה לפני עניינים כמו קאמשאפטים וflywheel.

השאלה היא כמה הרכב דיילי, כי ברגע שתתחיל עם זה הרכב כבר לא יהיה משפחתית נעימה.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.7.2022 בשעה 13:59, shellcase כתב:

נשמע שכל מה שחסר לך בינתיים זה עוד קצת כח.

הבעיה שמדובר במנוע אטמוספרי ומדינת ישראל.
טורובו יעלה כמו האוטו כולו - הייתי בודק את הכיוון של מצערות עם RAM-AIR, סעפת פליטה קצת יותר מוכוונת ביצועים ותוכנה.
וזה לפני עניינים כמו קאמשאפטים וflywheel.

השאלה היא כמה הרכב דיילי, כי ברגע שתתחיל עם זה הרכב כבר לא יהיה משפחתית נעימה.

חשבתי על זה, אני מבצע מחקר על אודות שיפורי הספק בטווח עלות סביר, אני לא רוצה להשקיע יותר מידי, מבדיקה עד כה עם יניקה ותוכנה על אוקטן גבוה וקידום הצתה אפשר להגיע לכ140-145 כס, להערכתי עם מצערת, קאמשפטים חמים וסעפת 4-2-1 כבר אפשר להתקרב ל165, אבל זה כבר השקעה של כ10-15k על מנת לעשות את זה כמו שצריך, לפחות בשלב הזה אני לא מעוניין להגיע לסקייל עלויות כזה.

אני כנראה אשאר בטווח היניקה ותוכנה, שמגיע לכ2000 שח.

הרכב אמור להחזיק אצלי כשנתיים שלוש עד שאוכל "להגשים חלום" ולקנות brz, אלא אם אחליט אחרת ואז אולי כן אשקיע יותר, נגיע לגשר נחצה אותו :)

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי ש3 שניות בגוגל והיית מבין :)
dfb42-4-2-1-headers.jpg?resize=281%2C300&ssl=1

 

לעומת סעפת 4-1 שזה מה שיש לו היום כנראה:

 נירוסטה 4-1 פליטה כותרת סעפת עבור 01-05 הונדה סיוויק DX/LX EM/ES 1.7 D17A -  AliExpress Automobiles & Motorcycles

 

אני רק חושב שאם הרכב עובד במסלול, אז זו תהיה טעות. 4-2-1 משפר טיפה את סל"ד הביניים, על חשבון סל"ד גבוה.
הנה קצת חומר קריאה:

https://low-offset.com/workshop/4-2-1-headers-vs-4-1-headers/

  • אהבתי 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.7.2022 בשעה 10:27, miatanc כתב:

זה ניראה פשוט מפלצתי,320 לדעתי הרבה מעבר ממה שהרכב הזה צריך,אבל שיפור מבורך.

הכל יחסי 😁  זה 330 מ"מ על חישוק "20. 

image.thumb.jpeg.ab7e945d7020635be30d26df2c797164.jpeg

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...