Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 26 דקות, ALÞћÃ כתב:

 

אז זה כנראה הסבר ללמה ה VARTA מסוג EFB עליו הוצאתי ממיטב כספי עבור הרכב שלי נראה שמתפקד משמעותית פחות טוב מבחינת מוכנות מערכת ה Start-Stop בהשוואה למצבר המקורי. אין איתו שום קושי בהנעה, אבל אם נשארתי ברכב עם רדיו 20-30 דקות ומנוע כבוי. תדרש שעה של נסיעה (לכל הפחות) בכדי שמערכת ה Start-Stop תחזור לתפקד באופן שוטף וגם אז, בהגעה לרמזור תדרש נסיעה של חצי דקה-דקה בכדי שהמערכת תוכל להשבית את המנוע מחדש.

 

על איזה רכב מדובר ?
 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 שעות, ALÞћÃ כתב:

מאזדה 3, שני ליטרים (165 סוסונים), 2019.

 

למאזדה יש מפרט דרישות למצברים המיועדים לרכבים עם מערכת S&S שמספרו Q85/T110.

 

חברת yuasa מתחייבת שמצברים מסוג EFB לרכבים עם מערכת S&S שהם מייצרים עומדים במפרט Q85/T110.

 

האם המצבר תוצרת וורטא עומד בדרישות המפרט או התקן שלהם ?

 

צירפתי לך את המסמך הרשמי של מאזדה בנושא.

Battery Used for i-stop System.pdf

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

אני תמיד בודק את המצבר עם מד מתח.

בדרך כלל המתח יהיה מעל 12 וולט וזה עדיין לא אומר שהמצבר תקין.

צריך עוד מישהו שבזמן שאתה בודק את מתח המצבר יניע את הרכב. אם המתח ירד מתחת ל11 וולט כנראה שהמצבר מתקרב לסוף הקריירה.

 

פורסם

יש בודקים דיגיטליים, לא יקרים שמראים את הcca של המצבר.

אני בודק איתם גם מצברים של אלפסק בקניה שקיבלתי מצבר תקין.

אני בודק מידי פעם ורואה איך הcca פוחת עם הזמן, שהמצבר של האוטו חדש מקבלים ערך של 550 בערך שהמצבר בגסיסה מקבל ערך של 200cca

 

זה עוזר גם לדעת שהמצבר של האלפסק צריך החלפה, שהוא חדש בסביבות 140-160. שהוא גמור רואים מיד בסביבות 20cca. למרות שהמתח עליו הוא בין 12 ל13.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

מה ההתנגדות הפנימית שמעליה המצבר כבר חצי כוח? 

ישל לי סטארט אפ 60AH שבטעות  שכחתי מערכת דולקת והוא כבר בקושי הפעיל את המשאבת רובוט, בטעינה ניכנס רק כ34AH , היה עוד פעם או פעמיים שהוא ניגמר, כבר בן 3.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...