Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיסנתם את ילדכם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אצלי כרגיל יש הפרדה בין רצוי למצוי.

 

רצוי - לא מוצא שום סיבה אמיתית לחסן ילדים. זאת לא מחלה שהורגת ילדים (ודאות של 100 אחוז פה) ואני סקפטי מאוד לגבי סיפורי הבלהות של התופעות לטווח ארוך.

 

מצוי - מתחסנים בשניות אלה ממש (גילאים 5-9) כי לאשתי ולי אין כוח לסיפורי בידודים במעגלים...

 

אשתי ואני מזמן אחרי שלישי, בכל זאת, ארבעים בקידומת.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 21 דקות, hans כתב:

אני סקפטי מאוד לגבי סיפורי הבלהות של התופעות לטווח ארוך.

 

 

אני מכיר ילדה ,בת 15,  ספורטאית מקצועית (שחיינית), שחלתה ללא תופעות מיוחדות. חודשיים אחרי שהחלימה, לא מסוגלת לחזור לשחות בגלל בעיות נשימה.

אל תהיה סקפטי, התופעות אמיתיות.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 24 דקות, hans כתב:

זאת לא מחלה שהורגת ילדים (ודאות של 100 אחוז פה) ואני סקפטי מאוד לגבי סיפורי הבלהות של התופעות לטווח ארוך.

לא יודע מאיפה הבאת 100 אחוז.

יש ילדים שמתו מקורונה בעולם וגם זכור לי מקרה בארץ.

נדיר אבל לא 100 אחוז.

 

ולגבי תופעות לטווח ארוך, כתבתי פה כבר על חבר של הבן שלי, בן 10, שסובל מבעיות זיכרון גם אחרי שהחלים.

ורופאת הילדים שידברנו איתה אחרי שהבן שלי חלה, מכירה לא מעט מקרים.

אז לא ברור מאיפה הסקפטיות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל ההיסטוריה של הרפואה המודרנית, היו מקרים של חיסון שגרם יותר נזק מהמחלה שהוא אמור למנוע?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חיסניתי את שתי בנותיי (גיל 8 ו 10) ביום הראשון לחיסונים - 0 תופעות לוואי. לא מבין ממה יש לחשוש. את שאר החיסונים שקבלו  בעבר בטיפת חלב ובקופת חולים לא בדקתי לשנייה ואני סומך על הרפואה בארץ ב מאתיים אחוז. לא שווה לחלות ולהבריא כי אני מכיר כמה אנשים שחלו ועדיין לא עברו להם התופעות - למרות שעברה שנה מאז. בריאות טובה לכולם

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

זה חלק מאוד חשוב להבין שאת מימדי התחלואה אף אחד לא יודע באמת כי רוב הסיכויים ש90 אחוז מהאוכלוסייה נחשפה לוירוס והתמודדה איתו כי לא עומס נגיפי מספק להכניע את המערכת החיסונית או לתת תוצאה חיובית. כך שהמושג חולה/לא חולה הוא ממש לא שחור ולבן.

מצד שני, קביעת סיבת מוות קורונה שנוסחה על ידי who היא די שנויה במחלוקת. כי אני אישית מכיר מישהי שאבא שלה נפטר מאלצהיימר וחלה בקורונה בימיו האחרונים וסיבת המוות הייתה קורונה, למרות שהגוף שלו כבר היה בקריסת מערכות.

אם אחוז התמותה היה 0.0005 אף אחד לא היה מפתח לזה חיסון אבל 2,3,5 אחוזי תמותה זה כבר אחוז משמעותי.

לגבי ההשוואה לשאר החיסונים. אתה מקבל מהם חיסון אחד, רובם בתור תינוק ולא זקוק לבוסטרים כל כמה חודשים. לא יודע מה היה בזמן אמת כשהמחלות היו פעילות.

אני מאמין ברפואה המודרנית והילדים שלי מחוסנים בכל החיסונים הרגילים, בקשר לקורונה, משהו לא מתיישב לי שם. אולי אני טועה.

לעניין השרשור, הגדול בן 8 כרגע מחלים לפני מספר חודשים בודדים, הקטן עדיין לא חיסנתי, הרגע מלאו לו 5

 

 

פורסם

בשנות ה-70 היה סיפור עם חיסון נגד זן שפעת שגרם לתסמונת של שיתוק. אבל מהזכרון - שכיחות היתר היתה אחת למיליון.

 

לגבי תכנית חיסוני הילדות - חלק מהחיסונים ניתנים בילדות ב-3-4 מנות על פני  מספר שנים, ועל חלק חוזרים בבגרות (למשל שעלת, החיסון ניתן לנשים הרות). יש חיסונים המאבדים יעילות אחרי מספר חודשים ומצריכים בוסטר (למשל נגד שפעת, כאן נכנס גם השינוי בזנים) 

 

מדוע חיסון הקורונה מצריך בוסטרים? יש חיסונים שמצריכים בוסטר בודד אחרי 6 חודשים. לגבי חיסון הקורונה בינתיים לא הוחלט על צורך במנה נוספת, אבל השינוי בנגיף עשוי להצריך חיסון מותאם, בדומה לשפעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 51 דקות, hans כתב:

אני סקפטי מאוד לגבי סיפורי הבלהות של התופעות לטווח ארוך

dont

כמה ילדים באיזור שלי שאני מכיר אישית - גמורים כבר חודשים. (עייפות , זיכרון , בקושי מסוגלים להיות בבית ספר - אחד מהם בן של חבר שהיה ילד סופר ספורטיבי וסופר פעיל)

 

אני ואשתי מחוסנים + בוסטר.

הילדים שיכולים (6, 8 ) חוסנו ימים בודדים אחרי שפתחו את התורים אצלינו לילדים.

הדרדק האחרון יחוסן כשיגיע ל״נחלה״ (גיל 5)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 12 דקות, aviaviavi כתב:

משהו לא מתיישב לי שם. אולי אני טועה.

 

אינטואציה טובה רק בתחום/נושא/מקום/סביבה מוכרת וידועה. היא לא שווה כלום היכן שאתה (כל אחד) לא מבין כלום.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 22 דקות, aviaviavi כתב:

לגבי ההשוואה לשאר החיסונים. אתה מקבל מהם חיסון אחד, רובם בתור תינוק ולא זקוק לבוסטרים כל כמה חודשים.

תבדוק שוב.

לכל חיסון יש פרוטוקול, ואת כולם מקבלים יותר מפעם אחת בגיל הילדות. חלק מקבלים יותר מפעם אחת, כבר בשנה הראשונה לחיים.

טטנוס מקבלים בוסטר כל 5 שנים.

שעלת נותנים לאישה בכל הריון.

 

===

 

שווה לקרוא:

מדוע החלטתי לחסן נגד קורונה את בני בן ה-10

https://www.haaretz.co.il/blogs/barrydanino/BLOG-1.10482906?fbclid=IwAR0wrhlQfX46r9_XIVaCuGyEU5WTCrTFSDxZSmO4UlvLIAJ-wXov_nfQ8Hg

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

התמותה בקורונה אצל ילדים היא בגדר טווח הטעות הסטטיסטית. יענו 100 אחוז בעברית.

בדוק ומאושש ולא על ידי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

חידוד:

גרף תמותה פר גיל ויום, עולמי.

לא קשור לשום מחלה, בלי פירוט סיבת מוות. פשוט אחוזי תמותה בכל שכבת גיל, פר יום.

בהשוואה ל-2019, מתו בצורה משמעותית יותר מבוגרים בגיל 70-80, במידה פחותה גיל 60-50 וכך הלאה.

בגילאי ילדים ונוער - אפס תמותה עודפת.

זה בולט במיוחד בחודשים של שיאי המגיפה, ינואר - מרץ.

 

(הילדים שלי מחוסנים, אגב, למקרה שמישהו פספס את ההודעה הקודמת)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

דרך אגב - נגד שפעת התחסנתם וחיסנתם את הילדים? בניגוד לשנה הקודמת, השנה יש גל שפעת קשה, בשבועות האחרונים מאות מאושפזים, כמחציתם ילדים. אז אפילו אם המחלה לא כל כך מסוכנת (ולעתים היא מסכנת ילדים) כדאי לחסוך את האשפוז, גם לילד וגם להורים המלווים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נגד שפעת אני לא מחסן.

כי החיסון פשוט לא עובד 

 

זה ניחוש איזה זן שפעת יגיע.

בדרך כלל לא מצליחים לקלוע.

 

 

הסטסטיסקה שלי

סבתי עליה השלום, ב10 שנים  שלה התחסנה.

קבוע היתה מגיע לאשפוז בגלל שפעת.

ב3 שנים דודות שלי החליטו לא לחסן אותה. החורפים עברו בשלום.

 

בשנה האחרונה הרופאה החליצה את אמא שלי שיש שפעת מסוכנת,

חיסנו אותה.

אושפזה בגלל שפעת כרגיל,

רק שהפעם לא חזרה לעצמה.

 

.

פורסם (נערך)

במקרה זה - השנה קלעו. רוב מקרי השפעת שאובחנו הם מאחד מארבעת הזנים שכלולים בחיסון.

 

לגבי סבתך ואמך - האם נעשתה אבחנה מעבדתית עם זיהוי נגיף השפעת? אתה צריך להבחין בין שפעת לבין מחלה דמויית שפעת, הנגרמת על ידי מגוון גדול של נגיפים, אבל, כמובן, החיסון מגן רק נגד מספר זני נגיף שפעת. אז רוב הקהל אינו מכיר את ההבחנה הזו ומכניל כל זהום בדרכי הנשימה "שפעת".

 

דרך אגב , עד כמה שידוע לי בחורף 20-21 לא אובחנו מקרי שפעת, או שאובחנו מקרים בודדים. השנה המצב שונה לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...