Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיסנתם את ילדכם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל כי אני ואשתי מתלבטים.

שנינו כמובן מחוסנים, ותיאוריות הקונספירציה הם ממני והלאה

אבל עדיין יש חשש שאני מזריק לילד שלי משהו שאף אחד עדיין לא יודע מה ההשפעות לטווח ארוך שלו.

סתם מחשבה הזויה, אבל עוברת לי בראש - מאיפה אני יודע שפתאום עוד כמה שנים לא יגלו שהזריקה הזאת פוגעת בפוריות או במשהו אחר ?

כשאני מחליט עבור עצמי זה משהו אחד, כשאני מחליט עבור הבן שלי זה משהו אחר.

דעתכם ?

 

  • מעניין 1
פורסם

אני מחוסן 3 חיסונים

אישתי 2 חיסונים, את הבוסטר לא יצא לה לעשות ועכשיו כבר ירד קצת באז' שלו, אז כנראה שכבר לא תעשה

 

את הילדה בת 5 אנחנו כנראה לא נחסן

למה? לא יודע

שילוב של פחד מתופעות לוואי לטווח ארוך + ספק ביעילות שלו על ילדים

 

ואנחנו לא מתנגדי חיסונים או משהו

הילדים מחוסנים מלא מלא בטיפת חלב

אפילו שהפסדנו חיסון בגלל הקורונה, דאגנו להשלים אותו

 

אבל עם חיסוני קורונה מרגיש לנו משהו אחר

למה?

לא יודע, לא הצלחתי לשים על זה את האבצע

.

פורסם (נערך)

כתבתי בשרשור הגדול: אני בדיוק במצבך . עוד כ 3 שנים אחסן את ילדי. עד אז יהיה מספיק מחקר וידע. 

זמן של 5-6 שנים זה הזמן הממוצע לחיסונים מסורתיים לקבל את כל האישורים הרגילים. 

ניהול סיכונים קוראים לזה. 

יש מעט מאד מחקרים בנושא. 

מחקר איטלקי על 130 ילדים קבע שיש סיכוי של 50 לפתח long covid אצל ילדים .

מחקר בריטי יותר מקיף , חצי מיליון , שאלון שנשלח במייל למשפחות, קבע שכ 13% מהילדים מחזיקים סימפטומים של קורונה מעל 5 שבועות. 

השפעות החיסון אצל ילדים : עדיין לא חלף מספיק זמן. ממה שראיתי אצל חיילים : בעיקר זכרים : פגיעה קלה אך  לצמיתות בשריר הלב. אז מורידים פרופיל ל 72 הועדה..הם לא בדיוק ילדים  נמתין לעוד מחקר. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 6 שעות, phpclub כתב:

אבל עדיין יש חשש שאני מזריק לילד שלי משהו שאף אחד עדיין לא יודע מה ההשפעות לטווח ארוך שלו.

 

תן לי להחריד אותך.

אתה בדרך כלל לא יודע כלום. אתה לא יודע מה עובר עליו בגן/ביצפר כשאתה לא שם, אתה לא יודע כמה הזיהום אוויר משפיע עליו, אתה לא יודע מה יש באוכל שהוא מכניס לפה (בייחוד הלא בריא), מה כוללים החיסונים שנתת לו עד כה, כמה מסוכן לחצות את הכבישים שהוא חוצה וכו' ועוד ועד אינסוף.

 

מנהלים סיכונים.

אנחנו לא מכירים בעיות בחיסון, אבל אני לא חושב שיש תרופה שעוקבים אחריה יותר בהיסטוריה האנושית.

אנחנו לא יודעים את כל נזקי הקורונה, אבל מכירים.

הסיכון הוא לא גדול, לא בחיסון ולא אם אתה לא מחסן.

המטרה העיקרית של החיסון זה לצמצם הדבקה של הציבור דרך מערכת החינוך.

 

אתה שואל אותי אם אני הייתי מחסן... כן. הייתי מחסן, כדי לשמור על בני המשפחה המבוגרים יותר.

אתה לא רוצה לחסן, גם בסדר, אבל אין שום סיבה רציונאלית לחשוב שיש בזה יותר סיכון מאשר... לא יודע... לרדת במדרגות.

לפני 4 שעות, save כתב:

ממה שראיתי אצל חיילים : בעיקר זכרים : פגיעה קלה אך  לצמיתות בשריר הלב. אז מורידים פרופיל ל 72 הועדה..הם לא בדיוק ילדים  נמתין לעוד מחקר. 

 

אסמכתא?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חברה טובה שהיא במקרה עורכת דין שמתמחה בתביעות רשלנות רפואית מכל הסוגים, יש לה 2 ילדים אחד בן 7 ואחד בן 5.

הילד בן 7 נדבק בקורונה כ חודשיים לפני החיסונים.

הוא עבר את המחלה בבית, אבל סובל מהתופעות של הקורונה לטווח הרחוק. עייפות, פגיעה בזיכרון, כאבי שרירים.

את הילד השני בן ה 5, היא חיסנה ישר ביום הראשון למבצע.

ככה גם רוב חברי שאני מכיר, חיסנו.

זה תלוי גם ישוב ומצב סוציו אקונומי.

אני לא רופא(הייתי חובש בצבא). אבל מאמין גדול ברפואה המודרנית והמדע, בזכותם הגענו לאיפה שהגענו. אם זה היה תלוי בי, הייתי מחסן, לשמור על כל השאר, ולצמצם הדבקות בקהילה ופגיעה בשיגרת חיים.

תראה מה קורה באירופה כרגע.

הפחד הוא מאוד רציונלי, פחות מוצדק

אולי בגלל שהרעש ששומעים מסביב ובכל הרשתות הם של המתנגדים בעיקר, הגרעין הקשה, ופחות של הרוב השקול.

שוב המיעוט הרועש הוא זה שמשפיע. הרוב הדומם עומד בצד.

אל תעמדו בצד!

 

 

  • אהבתי 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בפודקאסט ״עושים רפואה״ (מבית הרשת של עושים הסטוריה) עשו פרק מרתק עם רופאי ילדים שמדבר בדיוק על הניתוח של סיכונים מול סיכויים בחיסון קורונה לילדים. ממליץ בחום להאזין

https://www.osimhistoria.com/med/ep118-vaccines-for-children

 

גם מסבירים שם כל מיני אגדות אורבניות שצמחו סביב הנושא, דוגמת הפגיעה בפוריות

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

תעשה חושבים ותחליט. בכל מקרה את הגל הזה כבר איחרת (אם זה היה החשש) . אבל תמיד יש את הגל הבא אחריו. 

 

לגבי אסמכתא : לא אוכל לספק מ"א. אני עושה מילואים ביחידה קטנה. אחד החיילים הסדירים ביקש לצאת לבדיקה לכמה שעות . שאלתי למה : אמר לי שזה בדיקת מעקב אחרי בעיות בלב שהתחילו אחרי החיסון. בסדר.

פניתי לרופא היחידה והוא אישרר את הנאמר . אמר שזה לא החייל היחיד. זה אומר משהו ? לא ממש. זה לא מחקר. זה מקרה בודד,או שניים. מיוקרדיטיס.  5% פגיעה בשריר. הוא נראה לי בריא ושמח לחלוטין אבל קרבי כבר לא יוכל להיות. אולי בשיריון כן. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 22 דקות, לירון .ה. כתב:

הוא עבר את המחלה בבית, אבל סובל מהתופעות של הקורונה לטווח הרחוק. עייפות, פגיעה בזיכרון, כאבי שרירים.

 

אני גם סבלתי פעם מאיזה שלושה חודשים כאלו. לא גילו כלום, זה הלך כמו שזה בא.

לא הייתי יכול להתאמץ, ישר הדופק היה משתולל, הייתי עייף באמצע היום... סמרטוטיזציה מוחלטת.

עשיתי בדיקות סקר מקיפות, לא מצאו כלום.

נעלם.

 

פעם היה לי חום שלושה שבועות. לא יורד. לא מצאו כלום. דקרו אותי יום כן, יום לא ו...גורנישט.

כמו שבא, נעלם.

 

בת של חבר, אושפזה בטיפול נמרץ עם "שפעת". שמו אותה בבידוד. ידעו שיש משהו, שהיא בסכנה של קריסת מערכות... לא מצאו כלום.

לקח לה חודשים להתאושש.

 

יש כל מיני מריעין בישין שתוקפים ואנחנו לא מוצאים ולא יודעים לתת להם שם.

אם אפשר לחסוך אחד מהם, למה לא?!

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אנחנו מחוסנים 3 פעמים.

הילדים, 11 ו 7 קיבלו שלשום חיסון שני.

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אשתי אפדימיולוגית ומתעסקת די הרבה בחקר השפעות הקורונה על ילדים.

אנחנו מחוסנים 3 פעמים וגם הילדים (10 ו-14).

 

ממליץ לקרוא את ההסבר של מידעת לגבי החיסונים

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני מחוסן ומחלים ואשתי מחוסנת 3 פעמים. את הילדים בטווח המיידי אני לא אחסן. גם בגלל שהם עדיין מוגדרים מחלימים,

ובעיקר בשל העובדה שהם חוו את זה כל כך קל -עד בלתי מורגש. שזה לא שווה את הסיכוי הקטנטנן שהחיסון יכול להזיק.

 

אני עצמי התחסנתי מיד. כי למרות שאני צעיר, הסבל שעברו חברים שחלו בקורונה היה גדול מאוד.

 

אבל לחסן ילד בעיקר בשביל שלא יפיץ את המחלה = שזה בעיקר מבוגרים שלא התחסנו במודע, לא תודה! אם הם לא רוצים לסכן את עצמם (לשיטתם  שזה נוראי) אני לא אסכן את ילדי בשבילם.

 

נ.ב. הכותב אינו סובל מקונציפרנות :) סתם ניהול סיכונים משלי.

 

פורסם (נערך)

@saveלגבי דלקת שריר הלב - המידע מוצק מאד: מדובר בתופעה קלה ברוב המוחלט של המקרים, וללא השפעות בטווח שנבדק. מה שלא מודגש מספיק הוא שדלקת שריר הלב בעקבות זיהום בנגיף הקורונה מופיעה בשכיחות גבוהה פי 3-4, ומדובר במחלה יותר קשה. יש גם מחקר מאחת הליגות המקצועיות בארה"ב שבו עשו MRI של הלב לספורטאים שחלו בקורונה, ומצאו סימני נזק (לאו דווקא עם סימפאומים), אאל"ט בלמעלה מ-2% מהם. 1 מ-40-50, כן? וגם ההשפעה של נזק זה לטווח ארוך לא ידועה.

 

@yd b-4שים לב שיש סימנים ראשונים שהאומיקרון פחות נחמד לילדים.

 

דרך אגב, חיסנת את היחדים נגד שפעת? כי בעונה הנוכחית אושפזו כבר כ-250 ילדים בשל שפעת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

@yd b-4שים לב שיש סימנים ראשונים שהאומיקרון פחות נחמד לילדים.

 

דרך אגב, חיסנת את היחדים נגד שפעת? כי בעונה הנוכחית אושפזו כבר כ-250 ילדים בשל שפעת.

 

למזלי התתמודדות האמיתית כרגע נחסכה ממני. ילדים שמוגדרים עדיין כמחלימים בכל מקרה לא יכולים לקבל חיסון.

לגבי שפעת- מחוסנים כל שנה בנוהל. להתרשמותי הוא יעיל מאוד.

פורסם (נערך)

עוד קטע מצחיק מצה"ל: חבר שלי קרדיולוג , גם עושה מילואים במרפאה בתל השומר:

באים אליו לא מעט מלש"בים עם צו גיוס לעוד חודש ונזכרים שלפני כמה חודשים היה כאבים בלב ובבית שחי ועוד כיד הדמיון של אלוהי הקורונה . בשוטף הוא היה מנפנף אותם לכל הכיוונים . מתחזים 100% . באים בלי MRI.  "שכחו" בבית. 

אבל בקיץ באו כמה מקרים אמיתיים. אז הוא שולח לבדיקות נוספות. הצבא צובר את הנתונים אבל לא מפרסם. 

אבל זה ממש לא רפואת ילדים. 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...