Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב המדובר הוא פולו GTI 2016

על הרכב הייתה מערכת, אך במכירה היא יורדת ומחזירים סטוק.

הבידוד בדלתות נשאר שזה נחמד ואמור לחסוך כמה פרוטות.

 

בגדול התכנון שלי הוא להחליף HU, רמקולים בדלתות(לדעתי הם 6.5"), טווטרים מקדימה בקורות A, סאב, ורמקולים 6*9(פשוט כבר יש כרגע במגש האחורי והם הולכים לרדת, אז חבל שסתם ישאר חורים בלי רמקולים😅)

 

המטרה שלי היא לקבל שיפור באיכות השמע(למשל בנוכחית שלי היא פשוט על הפרצוף), לא רוצה שהרכב יתחיל לרטוט כל פעם שמגיע קטע עם באס, מהצד השני לא מחפש עכשיו להרים את כל השכונה, ולא צריך שיהיו באסים סופר עוצמתיים.

זו תהיה מערכת ראשונה שלי ואני לא מחפש להתפרע יותר מדי, לא חייב שהרכיבים יהיו הכי HIGH END בשוק.

אני מנסה גם להבין סדר גודל של עלות של התהליך, ולהבין גם האם זה סביר לעשות לבד בתנאים ביתיים או עדיף לתת לאיש מקצוע.

 

את החיוט מהמערכת הקודמת ביקשתי מהמוכר שישאיר כדי שיהיה יותר קל לבצע התקנה של המערכת הבאה.

המערכת שיורדת היא ברמה גבוהה ממש(לדעתי ממש over kill), לטענת המוכר עלה לו כ30K(רק הסאב לוקח 3/4 מהבגאז😂)

 

אז לגבי התכנון שלי:

HU- חשבתי על שני אפשרויות:

1. PIONEER - AVH-Z5250BT שנראה בסדר גמור במחיר סביר יחסית, אך המסך ממש קטן, ואני מנסה להבין האם זה באמת שווה את זה ביחס לאופציה השניה.

2.  joying שמדובר אמנם במערכת סינית, אך ממה שאני מבין היא אחת החברות הנחשבות ביותר מהיצרניות מולטימדיה הסיניות, וכאן כבר המסך הוא 9" שזה בסדר גמור לדעתי.

 

סהכ מחיר הHU נראה שיהיה כ1200-1900 שח.

 

רמקולים לדלתות: האם זה אומר שצריך שני סטים של קומפוננט? בנוסף יש הרבה אפשרויות כמו שזה נראה והמחירים נעים בין 300 לאיזור ה2000, אז אני קצת מבולבל בנושא

1. DSK-165.3 HERTZ האם זה אומר שצריך לקנות שתי סטים של זה ולהשתמש בטוויטרים רק של אחד מהם?

2."Focal RSE-165 6.5 

3. 602 MOREL TEMPO ULTRA

 

אציין שבכל הנוגע לרמקולים אני פחות מבין בדגמים ספציפיים ולמה דגם אחד עדיף על אחר או איך, אני מבין את עניין ההספק RMS שסוג של נותן אינדיקציה לכמה חזק הרמקול וכמה אני צריך לתת לו הספק מהמגבר.

 

6*9:

כאן קצת הלכתי לאיבוד, רוב האפשרויות שראיתי הם קואקס(להבנתי שילוב של מיד והיי)

morel-tempo-ultra-6x9 נראה היחיד שמגיע בתור קומפוננט, וגם במחיר נורא גבוה, האם צריך להשתמש בטוויטרים שלו? והיכן קורות C?

 

סאב:

1. Pioneer TS-A2000LB שנראה כי יכול להכנס מתחת למושב, שזה פלוס ענק מבחינתי שלא צריך לשים תיבה בבגאז.

2. Pioneer TS-WX306B שנראה יותר זול וגם יותר עצמתי, אבל יושב בבגאז

3. Rockford P21X12 שנראה הכי HIGH END מהרשימה.

 

 

מגבר: כאן גם כן הלכתי לאיבוד, מאחר ונראה שהרוב גם במחירים של 1000+ לא מגיעים להספק שיכול להפעיל סאב וקומפוננטים, ובמקרה שלי יש עוד שני זוגות של קומפוננט- לדלת האחורית ולמדף האחורי, האם צריך שני מגברים בשביל זה?

 

1. ALPINE S-A55F נראה ממש לא זול, אם כי אני בספק שזה יספיק- עושה רושם שזה לא יספיק.

 

 

 

אשמח להכוונה.

בנוסף אני מנסה להבין כמה כל הסיפור הזה אמור לעלות לי, איזור ה7-8K? כולל עבודה?

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 11 שעות, ik3 כתב:

הרכב המדובר הוא פולו GTI 2016

על הרכב הייתה מערכת, אך במכירה היא יורדת ומחזירים סטוק.

הבידוד בדלתות נשאר שזה נחמד ואמור לחסוך כמה פרוטות.

 

בגדול התכנון שלי הוא להחליף HU, רמקולים בדלתות(לדעתי הם 6.5"), טווטרים מקדימה בקורות A, סאב, ורמקולים 6*9(פשוט כבר יש כרגע במגש האחורי והם הולכים לרדת, אז חבל שסתם ישאר חורים בלי רמקולים😅)

 

המטרה שלי היא לקבל שיפור באיכות השמע(למשל בנוכחית שלי היא פשוט על הפרצוף), לא רוצה שהרכב יתחיל לרטוט כל פעם שמגיע קטע עם באס, מהצד השני לא מחפש עכשיו להרים את כל השכונה, ולא צריך שיהיו באסים סופר עוצמתיים.

זו תהיה מערכת ראשונה שלי ואני לא מחפש להתפרע יותר מדי, לא חייב שהרכיבים יהיו הכי HIGH END בשוק.

אני מנסה גם להבין סדר גודל של עלות של התהליך, ולהבין גם האם זה סביר לעשות לבד בתנאים ביתיים או עדיף לתת לאיש מקצוע.

 

את החיוט מהמערכת הקודמת ביקשתי מהמוכר שישאיר כדי שיהיה יותר קל לבצע התקנה של המערכת הבאה.

המערכת שיורדת היא ברמה גבוהה ממש(לדעתי ממש over kill), לטענת המוכר עלה לו כ30K(רק הסאב לוקח 3/4 מהבגאז😂)

 

אז לגבי התכנון שלי:

HU- חשבתי על שני אפשרויות:

1. PIONEER - AVH-Z5250BT שנראה בסדר גמור במחיר סביר יחסית, אך המסך ממש קטן, ואני מנסה להבין האם זה באמת שווה את זה ביחס לאופציה השניה.

2.  joying שמדובר אמנם במערכת סינית, אך ממה שאני מבין היא אחת החברות הנחשבות ביותר מהיצרניות מולטימדיה הסיניות, וכאן כבר המסך הוא 9" שזה בסדר גמור לדעתי.

 

סהכ מחיר הHU נראה שיהיה כ1200-1900 שח.

 

רמקולים לדלתות: האם זה אומר שצריך שני סטים של קומפוננט? בנוסף יש הרבה אפשרויות כמו שזה נראה והמחירים נעים בין 300 לאיזור ה2000, אז אני קצת מבולבל בנושא

1. DSK-165.3 HERTZ האם זה אומר שצריך לקנות שתי סטים של זה ולהשתמש בטוויטרים רק של אחד מהם?

2."Focal RSE-165 6.5 

3. 602 MOREL TEMPO ULTRA

 

אציין שבכל הנוגע לרמקולים אני פחות מבין בדגמים ספציפיים ולמה דגם אחד עדיף על אחר או איך, אני מבין את עניין ההספק RMS שסוג של נותן אינדיקציה לכמה חזק הרמקול וכמה אני צריך לתת לו הספק מהמגבר.

 

6*9:

כאן קצת הלכתי לאיבוד, רוב האפשרויות שראיתי הם קואקס(להבנתי שילוב של מיד והיי)

morel-tempo-ultra-6x9 נראה היחיד שמגיע בתור קומפוננט, וגם במחיר נורא גבוה, האם צריך להשתמש בטוויטרים שלו? והיכן קורות C?

 

סאב:

1. Pioneer TS-A2000LB שנראה כי יכול להכנס מתחת למושב, שזה פלוס ענק מבחינתי שלא צריך לשים תיבה בבגאז.

2. Pioneer TS-WX306B שנראה יותר זול וגם יותר עצמתי, אבל יושב בבגאז

3. Rockford P21X12 שנראה הכי HIGH END מהרשימה.

 

 

מגבר: כאן גם כן הלכתי לאיבוד, מאחר ונראה שהרוב גם במחירים של 1000+ לא מגיעים להספק שיכול להפעיל סאב וקומפוננטים, ובמקרה שלי יש עוד שני זוגות של קומפוננט- לדלת האחורית ולמדף האחורי, האם צריך שני מגברים בשביל זה?

 

1. ALPINE S-A55F נראה ממש לא זול, אם כי אני בספק שזה יספיק- עושה רושם שזה לא יספיק.

 

 

 

אשמח להכוונה.

בנוסף אני מנסה להבין כמה כל הסיפור הזה אמור לעלות לי, איזור ה7-8K? כולל עבודה?

מעניין מאוד התכנון שאתה רוצה לעשות במערכת שמע/סאונד אצלך ברכב.

 

פורסם
לפני 12 שעות, ik3 כתב:

הרכב המדובר הוא פולו GTI 2016

על הרכב הייתה מערכת, אך במכירה היא יורדת ומחזירים סטוק.

הבידוד בדלתות נשאר שזה נחמד ואמור לחסוך כמה פרוטות.

 

בגדול התכנון שלי הוא להחליף HU, רמקולים בדלתות(לדעתי הם 6.5"), טווטרים מקדימה בקורות A, סאב, ורמקולים 6*9(פשוט כבר יש כרגע במגש האחורי והם הולכים לרדת, אז חבל שסתם ישאר חורים בלי רמקולים😅)

 

המטרה שלי היא לקבל שיפור באיכות השמע(למשל בנוכחית שלי היא פשוט על הפרצוף), לא רוצה שהרכב יתחיל לרטוט כל פעם שמגיע קטע עם באס, מהצד השני לא מחפש עכשיו להרים את כל השכונה, ולא צריך שיהיו באסים סופר עוצמתיים.

זו תהיה מערכת ראשונה שלי ואני לא מחפש להתפרע יותר מדי, לא חייב שהרכיבים יהיו הכי HIGH END בשוק.

אני מנסה גם להבין סדר גודל של עלות של התהליך, ולהבין גם האם זה סביר לעשות לבד בתנאים ביתיים או עדיף לתת לאיש מקצוע.

 

את החיוט מהמערכת הקודמת ביקשתי מהמוכר שישאיר כדי שיהיה יותר קל לבצע התקנה של המערכת הבאה.

המערכת שיורדת היא ברמה גבוהה ממש(לדעתי ממש over kill), לטענת המוכר עלה לו כ30K(רק הסאב לוקח 3/4 מהבגאז😂)

 

אז לגבי התכנון שלי:

HU- חשבתי על שני אפשרויות:

1. PIONEER - AVH-Z5250BT שנראה בסדר גמור במחיר סביר יחסית, אך המסך ממש קטן, ואני מנסה להבין האם זה באמת שווה את זה ביחס לאופציה השניה.

2.  joying שמדובר אמנם במערכת סינית, אך ממה שאני מבין היא אחת החברות הנחשבות ביותר מהיצרניות מולטימדיה הסיניות, וכאן כבר המסך הוא 9" שזה בסדר גמור לדעתי.

 

סהכ מחיר הHU נראה שיהיה כ1200-1900 שח.

 

רמקולים לדלתות: האם זה אומר שצריך שני סטים של קומפוננט? בנוסף יש הרבה אפשרויות כמו שזה נראה והמחירים נעים בין 300 לאיזור ה2000, אז אני קצת מבולבל בנושא

1. DSK-165.3 HERTZ האם זה אומר שצריך לקנות שתי סטים של זה ולהשתמש בטוויטרים רק של אחד מהם?

2."Focal RSE-165 6.5 

3. 602 MOREL TEMPO ULTRA

 

אציין שבכל הנוגע לרמקולים אני פחות מבין בדגמים ספציפיים ולמה דגם אחד עדיף על אחר או איך, אני מבין את עניין ההספק RMS שסוג של נותן אינדיקציה לכמה חזק הרמקול וכמה אני צריך לתת לו הספק מהמגבר.

 

6*9:

כאן קצת הלכתי לאיבוד, רוב האפשרויות שראיתי הם קואקס(להבנתי שילוב של מיד והיי)

morel-tempo-ultra-6x9 נראה היחיד שמגיע בתור קומפוננט, וגם במחיר נורא גבוה, האם צריך להשתמש בטוויטרים שלו? והיכן קורות C?

 

סאב:

1. Pioneer TS-A2000LB שנראה כי יכול להכנס מתחת למושב, שזה פלוס ענק מבחינתי שלא צריך לשים תיבה בבגאז.

2. Pioneer TS-WX306B שנראה יותר זול וגם יותר עצמתי, אבל יושב בבגאז

3. Rockford P21X12 שנראה הכי HIGH END מהרשימה.

 

 

מגבר: כאן גם כן הלכתי לאיבוד, מאחר ונראה שהרוב גם במחירים של 1000+ לא מגיעים להספק שיכול להפעיל סאב וקומפוננטים, ובמקרה שלי יש עוד שני זוגות של קומפוננט- לדלת האחורית ולמדף האחורי, האם צריך שני מגברים בשביל זה?

 

1. ALPINE S-A55F נראה ממש לא זול, אם כי אני בספק שזה יספיק- עושה רושם שזה לא יספיק.

 

 

 

אשמח להכוונה.

בנוסף אני מנסה להבין כמה כל הסיפור הזה אמור לעלות לי, איזור ה7-8K? כולל עבודה?

הי אחי התקציב שאתה רוצה לעשות  על המוצרים סדר גודל  זה ה 6-7K .?

 

×
×
  • תוכן חדש...