Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי אודי a3 1.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

בימים אלה אני לפני קניה של אודי a3 1.8

שאלה לי אליכם ידוע לי שהמנוע הזה הוא v5

וידוע לי שהוא מפיק 150 כ"ס

עכשיו השאלה שלי האם יש לו טורבו או לא

רבים מהאנשים שדיברתי איתם אומרים לי שכן

ואני הייתי בטוח שהרכב ללא טורבו ולגרסת הטורבו יש 180 כ"ס

בכל אופן נחזור לשאלה האם לדגם של ה150 כ"ס יש טורבו או אין

תודה רבה מראש,

דורון.

פורסם

כן הרכב שאני רוצה לרכוש הוא בדיוק הרכב שבתמונה

 

יש לך משהו נגדו?

 

ולא עניתה לי יש לו טורבו או אין לא?

 

וכן הוא שנת 2002

 

פורסם

יש 2 דגמים :

1.8 אטמוספרי לא זז שותה הרבה הרבה דלק טיפולים יקרים מאוד בסופו של דבר אוטו רק פוזה ובטיחות

1.8T טורבו קצת יותר מהיר מהדגם השני אבל לא ניכנס לטבלת רכב ספורט

קורע בדלק חזקה נישארת אותו דבר ברוב הדגמים

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

זה מנוע 1.8 טורבו של צ'מפיון מוטורס בעל 20 שסתומים, המנוע הכי מפורסם הייתי אומר.

יש דגם של 150 כ"ס ויש דגם של 180 כ"ס (כניראה שינוי בתוכנת ניהול המנוע בלבד), ויש גם דגם של 225 כ"ס.

אגב הוא בעל 4 צילינדרים.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

:lol:

 

לא הייתי אומר שהמנוע הוא של צ'מפיון...

המנוע של VW ואפשר למצוא אותו בהרבה ממכוניות הקונצרן.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
זה מנוע 1.8 טורבו של צ'מפיון מוטורס בעל 20 שסתומים, המנוע הכי מפורסם הייתי אומר.

יש דגם של 150 כ"ס ויש דגם של 180 כ"ס (כניראה שינוי בתוכנת ניהול המנוע בלבד), ויש גם דגם של 225 כ"ס.

אגב הוא בעל 4 צילינדרים.

מה זה משנה שיש 225 כ"ס אין אותו בארץ.

בארץ ישנם 3 דגמי 1.8 ליטר: 125 כ"ס (אטמוספרי), 150 כ"ס טורבו ו-180 כ"ס טורבו.

ה-A3 הוא רכב טוב מאוד. בנוי טוב, נראה טוב, נוסע יפה (דגמי הטורבו במיוחד). לעומת זאת לא חסכוני, ויקר יחסית לתחזוקה.

פורסם
יש 2 דגמים :

1.8T טורבו קצת יותר מהיר מהדגם השני אבל לא ניכנס לטבלת רכב ספורט

קורע בדלק חזקה נישארת אותו דבר ברוב הדגמים

דבר ראשון לא זכור לי שהבחור ביקש רכב ספורט

דבר שני מאיפה הנתון "קורע בדלק"?

פורסם
מה זה משנה שיש 225 כ"ס אין אותו בארץ.

בארץ ישנם 3 דגמי 1.8 ליטר: 125 כ"ס (אטמוספרי), 150 כ"ס טורבו ו-180 כ"ס טורבו.

ה-A3 הוא רכב טוב מאוד. בנוי טוב, נראה טוב, נוסע יפה (דגמי הטורבו במיוחד). לעומת זאת לא חסכוני, ויקר יחסית לתחזוקה.

תאחלס שמעתי על אחת עם K04 ו260 כ"ס (הערכה גסה) אבל זה לא שיווק סדיר אז סבבה...:D
פורסם

הבהרה קטנה לפותח השרשור:

 

V5 במקרה של מנוע זה אינו מדבר על תצורת המנוע (5 צילינדרים ב-V, כמו מנוע אחר של הקונצרן) אלא על מס' השסתומים לצילינדר.

מדובר, כאמור ע"י קודמי במנוע 4 צילינדרים טורי, מס' השסתומים הכולל הוא 20, והנשימה מתוגברת ע"י מגדש טורבו.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...