Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לקהילה, 

 

מספר שעות עברתי על הפורום, בעיקר אחרי חיפושים על וולוו S60 T5. מתגובות אני מבין שרכב מצוין, אמין ומפנק תמורת המחיר. נדלקתי עליו (2016-2018) עד 80,000 ק''מ, תקציב 100-110 אלףשח

 

המליצו לי להסתכל לכיוון של מאיר טרייד אין - יש להם דגמים טובים עם קילומטרג' יחסית נמוך. כרגע יש לי רכב יונדאי שרכשתי אותו ממקום עבודה אחרון שלי (היה בליסינג) עם ק''מ נמוך מאד ומצב שמור. אני רואה באתר שלהם שהם עושים טרייד-אין לכלל דגמי הרכב והשלמה לרכב וולוו שיש להם במגרש. 

אני ממש חובבן בכל נושא של רכבים, קניה ומכירה, ועשור אחרון נוסע על רכבי חברה בלי להבין בכלל איך שוק הזה עובד. אשמח מאד אם תעזרו לי מניסיון במס' שאלות: 

 

- אם אני עושה טרייד-אין ומשלים את ההפרש - כיצד מחשוב הרכב של הטרייד-אין (יונדאי) - לפי לוי יצחק, מחירון אחר? כרגע רכב שלי לפי שקלולים עולה סביב 50K. אם רכב וולוו עולה 100K, אני משלים רק 50K מהכיס, וזהו? או שיש א יזה קאץ'? 

- אם קניתי אוטו מעבודה, שהוא חדש היה בליסינג ואחרי 3 שנים נקנה (אני לא הייתי נהג ב3 שנים) - איזה יד הרכב נחשב? 

- יש לי ביטוח חובה ומקיף (לעוד איזה חצי שנה) על רכב יונדאי - ניתן לנייד אותו (כמובן בתוספת תשלום) לרכב חדש שאני קונה, או שביטוח "נשרף" וצריך להמשיך לשלם אותו וגם לרכוש ביטוח חדש לרכב החדש? 

 

 

תודה לכלל המגיבים

 

ערב טוב

 

פורסם

3- אף דבר לא נשרף מעביר את הביטוח ואם יש צורך אתה משלים את ההפרש. 

2- מה היד המופיעה ברשיון?

1-בדיוק כך עובד טרייד אין , בדרך כל ( 99%) לפי מחירון לוי יצחק.

ֿהם ינסו להגיד לךְ כל מיני לא יודע מה כדי שיעשו על האוטו קופה

אבל תתמקח,ְ אם תוכל למכור את הרכב לפני אז יותר טוב תוכל להתמקח על המחיר שהם נותנים.

 

פורסם

אתה אכן יד 2.
למיטב ידיעתי לרוב בטרייד אין ייתנו לך פחות ממחירון. יש גם יוצאי דופן.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

לאחרונה מאיר טרייד אין מבקשים מעל מחירון על רכבים כאלה. בעסקת טרייד אין משומש מול משומש סביר שיורידו לך 10-20% מהמחירון (לפעמים יותר, תלוי ברכב) על הרכב הנוכחי שלך.

פורסם

הכי משתלם לקנות רכב בכסף אמיתי ולא בהחלפת רכב ישן (טרייד אין). תנסה למכור לבד, ככה תמקסם את העסקה. תעזר בחבר כדי שלא יסבנו אותך כל מיני קונים שילכלכו על הרכב שלך מפה עד הודעה חדשה. בהצלחה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
בתאריך 2.9.2021 בשעה 13:07, erez-boi כתב:

לאחרונה מאיר טרייד אין מבקשים מעל מחירון על רכבים כאלה.

 

נכון מאד, באתר אני רואה שנניח על V40 הם מבקשים 25000 ש''ח מעל מחירון. שאלה האם יש מקום שם למו''מ? 

פורסם

הם נותנים אחריות ולכן דורשים יותר מהמחירון,

ֿגם שוק הרכב בוער גם של רכבים משומשים, יש מחסור גדול ברכבים חדשים ולכן העליה על הביקוש בשוק הקפיצה גם מחירים, נראה לי אם תוכל למכור את הרכב שלך קודם תוכל לקבל מחיר סביר גם אם זה מחירון לפחות.

ֿאו שתמתין עד שהשוק יחזור לאיזון 

פורסם

מצד אחד כן - הם נותנים אחריות על גיר ומנוע לפי מה שאני מבין, בתוספת של 7% (ראו ביקורת אחרונה אליהם בgoogle reviews מהיום דווקה) - בצד אחד כן זה נוח לקנות מהם. מצד שני הרי וולוו רכב לא הכי סחיר בשוק לכן תשלום שכזה מעל מחירון הוא קצת יקר, במיוחד שאיני רוצה מימון אלה מתכנן לקנות ישיר (או עם טרייד אין, או למכור את הישן ולשים סכום), לא נראה לי שיש שם מקום מו''מ. מצאתי במגרש אחר וולוו במחיר טוב (מחירון וקצת) - זה יותר מתאים, מצד אחד קצת מלחיץ לשים סכום לא קטן למגרש שלא מתעסק ברכבים מסוג זה. יד2 בכלל אפשר להיכנס לאיזה משהו לא ברור - משום מה הרבה רכבי וולוו הם יד 3-4 עם ק''מ יחסית נמוך (עד 80K), שנתון 16-17. 

 

מה תהליך שחברי פורום ממליצים כדי לבדוק שאין הפתעות ברכב? לקחת אותו לבדיקה(500 ש''ח), לבדוק במסלקה(10 ש''ח) > ביטוחים + לראות היסטוריית טיפולים. 

מה עוד? 

פורסם
בתאריך 2.9.2021 בשעה 13:07, erez-boi כתב:

לאחרונה מאיר טרייד אין מבקשים מעל מחירון על רכבים כאלה. בעסקת טרייד אין משומש מול משומש סביר שיורידו לך 10-20% מהמחירון (לפעמים יותר, תלוי ברכב) על הרכב הנוכחי שלך.

 

וולבו S60 מהשנים האלה עם המנוע וולבו זה רכב מאוד סחיר.

רכבים טובים נעלמים תוך ימים.

לרכב יש בעיה ידועה בקניסטר דלק. זה אומר שכשאתה מתדלק - האקדח קופץ כל הזמן. העלות היא פלוס מינוס 2000 שקל. לא עולים על זה בבדיקה. רק ללכת לתדלק.

בנוסף, ב-120 אלף ק"מ או 8 שנים צריך לעשות טיפול טיימינג. זה עלות של כ-5000 שקל. לקחת בחשבון אם אתה קונה רכב שקרוב לזה.

בדיקה. מסלקה. היסטוריית טיפולים זה חובה.

 

לא בטוח שיסכימו לקחת את הרכב הישן שלך והסיכוי שתקבל מחירון מול מחירון שואף ל-0.

מצד שני יונדאי רכב סחיר. אז תוכל למכור מהר לבד.

 

אישית לא בטוח שהייתי קונה ממגרש אחר.

 

בהצלחה

פורסם
בתאריך 6.9.2021 בשעה 19:05, Nakamichi כתב:

 

וולבו S60 מהשנים האלה עם המנוע וולבו זה רכב מאוד סחיר.

רכבים טובים נעלמים תוך ימים.

לרכב יש בעיה ידועה בקניסטר דלק. זה אומר שכשאתה מתדלק - האקדח קופץ כל הזמן. העלות היא פלוס מינוס 2000 שקל. לא עולים על זה בבדיקה. רק ללכת לתדלק.

בנוסף, ב-120 אלף ק"מ או 8 שנים צריך לעשות טיפול טיימינג. זה עלות של כ-5000 שקל. לקחת בחשבון אם אתה קונה רכב שקרוב לזה.

בדיקה. מסלקה. היסטוריית טיפולים זה חובה.

 

לא בטוח שיסכימו לקחת את הרכב הישן שלך והסיכוי שתקבל מחירון מול מחירון שואף ל-0.

מצד שני יונדאי רכב סחיר. אז תוכל למכור מהר לבד.

 

אישית לא בטוח שהייתי קונה ממגרש אחר.

 

בהצלחה

S60 T5 אכן סחיר מאוד... לפני שבוע פורסמה אחת RD 2015 לפני הצהרים, בצהרים נרשמו כבר כמה קופצים שהיו מוכנים להעביר כסף "על עיוור", ואחר הצהרים נסגרה עסקה והקונה המאושר נסע משם בוולוו S60 RD...
(גילוי נאות - הקונה המאושר הוא אני (((-: )

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, erez-boi כתב:

S60 T5 אכן סחיר מאוד... לפני שבוע פורסמה אחת RD 2015 לפני הצהרים, בצהרים נרשמו כבר כמה קופצים שהיו מוכנים להעביר כסף "על עיוור", ואחר הצהרים נסגרה עסקה והקונה המאושר נסע משם בוולוו S60 RD...
(גילוי נאות - הקונה המאושר הוא אני (((-: )

על אוויר - מה כוונה? :)  רכב כל כך אמין שלא בדקתם כלום ותמיד רכב במצב טוב? 

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, agavello כתב:

על אוויר - מה כוונה? :)  רכב כל כך אמין שלא בדקתם כלום ותמיד רכב במצב טוב? 

"על עיוור" - הכוונה מבלי אפילו לראות את הרכב... אני אמנם לא לקחתי לבדיקה, אבל חקרתי את המוכר והתרשמתי שהוא אדם רציני ואמין, בדקתי מה שניתן ברכב (עבורי זו S60 שניה, ידעתי מה לחפש...) ואז החלטתי לקנות. המחיר עדיין אפשר לי מרווח טעות של כמה אלפי ש"ח (ועדיין העסקה תשתלם). אם הייתי לוקח לבדיקה - הייתי מאבד את ההזדמנות, כבר היו הרבה קונים שרק חיכו להעביר מקדמה.

עריכה אחרונה על ידי erez-boi
×
×
  • תוכן חדש...