Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי פתאום אתמול באוטו, נכבו כל האורות: שעון (לא לוח שעונים),רדיו,ואור תקרה של האוטו.

אני חושב אולי שזה נגרם מפיוז שהתנתק/נשרף.

עוד לא הסתכלתי באוטו ככה שלא ראיתי, אני רוצה לדעת מראש פשוט כי עוד מעט אני הולך אליו- איפה נמצאת קופסת הפיוזים?

 

למישהו אולי יש רעיון אחר ממה זה יכול להגרם?

פרטים נוספים- קוואליר שנת 2000, אורות לוח שעונים דולקים וגם פנסים דולקים.

 

תודה מראש.

פורסם

מכיוון שעדיין אף אחד לא ענה לך, אני אתן ניחוש פרוע שזה נימצא באיזור מתחת להגה או בצד שמאל שרואים אותו רק כשפותחים את דלת הנהג. בעל הרכב לא יודע? אין לו ספר של הרכב?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
מכיוון שעדיין אף אחד לא ענה לך, אני אתן ניחוש פרוע שזה נימצא באיזור מתחת להגה או בצד שמאל שרואים אותו רק כשפותחים את דלת הנהג. בעל הרכב לא יודע? אין לו ספר של הרכב?

כן ככה חשבתי גם, שם זה לפי מה שאני מכיר, אבל חשבתי שאולי באמריקאיות החליטו אחרת...

אני אבדוק עוד מעט.

בעל הרכב?חבר שלי, בן 17, שמבין קצת פחות ממני....אז הוא לא ממש יודע

פורסם

עד שיענה מישהו שיודע בוודאות...

 

בנוסף להצעות עד עכשיו, תפתח מכסה מנוע ותחפש מכסים מפלסטיק. אולי אחד מהם יהיה של הפיוזים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עד שיענה מישהו שיודע בוודאות...

 

בנוסף להצעות עד עכשיו, תפתח מכסה מנוע ותחפש מכסים מפלסטיק. אולי אחד מהם יהיה של הפיוזים.

 

איתמר.

כן גם על זה חשבתי, ככה זה היה באוטו הקודם של אבא....

קצת יותר מזה, מישהו אולי יודע איזה פיוז אחראי על הדברים שציינתי שהפסיקו לעבוד?

תודה

פורסם

יש לי שברולט קמארו והתיבת פיוזים נמצאת בדיוק איפה שחשבת מתחת להגה בצד שמאל

 

הדברים שציינת שהפסיקו לעבוד קשורים באמת באותו פיוז אשר מפעיל את כולם ,גם לי היה את זה

בדיוק עקב קצר חשמלי והפיוז הזה נשרף ,אם אני לא טועה זה פיוז 20 כחול ,תוציא אחד אחד עד

שתגלה את השרוף ותחליפו

מקווה שעזרתי לך

.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
יש לי שברולט קמארו והתיבת פיוזים נמצאת בדיוק איפה שחשבת מתחת להגה בצד שמאל

 

הדברים שציינת שהפסיקו לעבוד קשורים באמת באותו פיוז אשר מפעיל את כולם ,גם לי היה את זה

בדיוק עקב קצר חשמלי והפיוז הזה נשרף ,אם אני לא טועה זה פיוז 20 כחול ,תוציא אחד אחד עד

שתגלה את השרוף ותחליפו

מקווה שעזרתי לך

.

תודה הסתדרתי, זה לא ממש מדויק לגבי הקוואליר.

זה ככה: הקופסת פיוזים נמצאת בצד שמאל של הדש, שאפשר לראות רק כשהדלת פתוחה.

באמת זה היה פיוז שרוף, פיוז 10 אדום. החלפנו והכל עובד.

×
×
  • תוכן חדש...