Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודשיים וחצי קיבלתי דוח 500ש"ח ו 6 נק' על עקיפה שהיא כביכול מנתיב של פניה שמאלה , הסברתי לשוטר שהייתי צריך לקחת את הפניה שמאלה אבל ברגע האחרון ראיתי שהכניסה לשם שבורה אז החלטתי לא לפנות שמאלה ולהמשיך ישר , הוא התעקש שניסיתי לעקוף.
ביקשתי בקשה לביטול דוח והם לא אישרו.
אני רוצה להגיש בקשה להישפט על הדוח , יש פה מישהו שמבין איך זה הולך?

תוך כמה זמן מגיע המשפט?
מה קורה אם אני לא מגיע למשפט?
במקרה וקיבלתי תאריך למשפט והתאריך לא מתאים לי אפשרי לשנות אותו?

ברוב המקרים הם אשכרה מזמנים אנשים למשפט בשביל 500 שקל ? כי אני לא לוקח עורך דין בשביל זה..

פורסם

קודם כל, בדוק האם עדיין ניתן להשפט. 

אם קיבלת דו"ח במועד ביצוע העבירה ,הרי שיש לך 30 ימים להגיש בקשה להשפט.

מה סעיף האישום הכתוב בדו"ח. לפי תיאורך קיבלת דו"ח על נסיעה שלא בהתאם לכיוון החץ (זה גם תואם את גובה הקנס ומספר נקודות).

אם עדיין אפשר לבקש להשפט, תגיש בקשה. ייקבע לך תאריך משפט -עניין של מספר חודשים. 

אם התאריך לא מתאים לך, תוכל לבקש לדחות את מועד המשפט - קח בחשבון שללא סיבה טובה, ייתכן ולא תיענה בחיוב.

אם אתה לא מגיע למשפט - אתה נשפט בהעדר, העונש לרוב יהיה חמור יותר, השופטים לא אוהבים את זה.

מה זאת אומרת "מזמנים אנשים בשביל 500 שקל"? אתה מבקש להשפט, אף אחד לא מכריח אותך. 

יש לא מעט אנשים שמבקשים להשפט על 250 ש"ח, עניין של עקרון.

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 4 שעות, Ancient כתב:

ברגע האחרון ראיתי שהכניסה לשם שבורה

תסביר לאט בבקשה, אני אבין מהר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שעתיים, tinoki כתב:

תסביר לאט בבקשה, אני אבין מהר

טעות שלי שלא הסברתי את עצמי טוב באמת מיהרתי.

כל הכביש אחרי הפניה שמאלה היה שבור ומלא בורות

פורסם
לפני 8 שעות, fatboy1340 כתב:

קודם כל, בדוק האם עדיין ניתן להשפט. 

אם קיבלת דו"ח במועד ביצוע העבירה ,הרי שיש לך 30 ימים להגיש בקשה להשפט.

מה סעיף האישום הכתוב בדו"ח. לפי תיאורך קיבלת דו"ח על נסיעה שלא בהתאם לכיוון החץ (זה גם תואם את גובה הקנס ומספר נקודות).

אם עדיין אפשר לבקש להשפט, תגיש בקשה. ייקבע לך תאריך משפט -עניין של מספר חודשים. 

אם התאריך לא מתאים לך, תוכל לבקש לדחות את מועד המשפט - קח בחשבון שללא סיבה טובה, ייתכן ולא תיענה בחיוב.

אם אתה לא מגיע למשפט - אתה נשפט בהעדר, העונש לרוב יהיה חמור יותר, השופטים לא אוהבים את זה.

מה זאת אומרת "מזמנים אנשים בשביל 500 שקל"? אתה מבקש להשפט, אף אחד לא מכריח אותך. 

יש לא מעט אנשים שמבקשים להשפט על 250 ש"ח, עניין של עקרון.

 

עכשיו קראתי על זה עוד קצת רשום שאם הגשתי בקשה לביטול דוח אני יכול להגיש בקשה להישפט עד 3 ימים אחרי שקיבלתי את הדף בדואר.

לא קיבלתי שום דף בדואר... מה אני בדיוק צריך לעשות?

פורסם

אתה לא אמור לקבל דבר בדואר, קיבלת את הדו״ח לידך מהשוטר, יש לך 30 יום לבקש להשפט מאותו רגע.
שליחה בדואר מבוצעת כאשר הדו״ח לא נמסר אישית לנהג. לא רלוונטי למקרה שלך.

פורסם

באיזה תאריך קיבלת דו"ח? באיזה תאריך קיבלת תשובה שלילית לבקשת הביטול? (אני מניח שהגשת בקשה באינטרנט)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

חום הקיץ משפיע

 

קיבלת דו"ח יש לך זמן של 30 יום להגיש מכתב לביטול או 90 יום לבקש להישפט

 

שלחת מכתב ביטול ונענית בשלילה יש לך 30 יום להגיש בקשה להישפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 9 שעות, Ancient כתב:

טעות שלי שלא הסברתי את עצמי טוב באמת מיהרתי.

כל הכביש אחרי הפניה שמאלה היה שבור ומלא בורות

ולא עלה על דעתך להאט ולנסוע בהתאם לתנאי הדרך? האם זו לדעתך סיבה טובה לעבור על החוק? 

תעשה לעצמך טובה גדולה ושלם את הדוח. כך תצא בנזק כספי מינימלי.

אם בכל מקרה תטעה ותבחר להישפט, היזהר לך מלומר לשופט את מה שכתבת כאן. השופט אינו כבול לקנס המקורי...

פורסם

כמו בכל משפט - צריך הוכחות.

נדיר כאן מאוד כביש שבור ברמה שגורמת לנהגים להתחרט - אלא בעיתות הצפות וכאלה.

אם יש לך הוכחה מניחה את הדעת - לך להשפט

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, אביG כתב:

ולא עלה על דעתך להאט ולנסוע בהתאם לתנאי הדרך? האם זו לדעתך סיבה טובה לעבור על החוק? 

תעשה לעצמך טובה גדולה ושלם את הדוח. כך תצא בנזק כספי מינימלי.

אם בכל מקרה תטעה ותבחר להישפט, היזהר לך מלומר לשופט את מה שכתבת כאן. השופט אינו כבול לקנס המקורי...

מה הקשר להאט? לא נסעתי מהר... היה נתיב להמשיך ישר או לפנות שמאלה, באתי לפנות שמאלה וראיתי שהכביש שבור עם דרך עפר ואחרי שראיתי את זה החלטתי לחזור לנתיב של הישר.

השוטר פירש את זה כ "עקיפת המשאית שהייתה לפני" אני לא מבין למה כל דבר שהם אומרים חייב להיות נכון, מה האינטרס שלי לשקר פה?

 

עוד שאלה, אם קיבלתי תאריך למשפט ואני מעוניין לשלוח עורך דין שידבר במקומי זה אפשרי?

עריכה אחרונה על ידי Ancient
פורסם

הכוונה ב "להאט" הייתה להתאים את המהירות לתנאי הדרך השבורה שלפניך.

בבית המשפט הכול אפשרי. אני מבין שהחלטת לשלם לעורך דין סכום הגבוה מסכום הקנס המקורי מתוך תקווה שיוציא אותך מזה.

אחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו...

 

 

פורסם

1. לא ברור על איזה סעיף בדיוק קיבלת את הדו״ח. על עקיפה בצומת או על ניסע בניגוד לכיוון החץ, או איזה סעיף אחר.

2. תאורטית, ביצעת עבירה. הכביש משמאלך לא היה חסום, גם אם היה משובש. אתה יכול לבקש להשפט בתקווה שהשופט יראה בכך טיעון מספיק לביצוע העבירה.

3. אם אתה מתכוון להשפט חזור למקום בהקדם וצלם את הכביש המשובש כדי שלפחות יהיה לך גיבוי לעובדות (לא שזה מבטיח זיכוי מהשופט).

פורסם

מציע כי תעלה את הדו"ח לכאן השמט פרטים אישיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Be roo כתב:

1. לא ברור על איזה סעיף בדיוק קיבלת את הדו״ח. על עקיפה בצומת או על ניסע בניגוד לכיוון החץ, או איזה סעיף אחר.

2. תאורטית, ביצעת עבירה. הכביש משמאלך לא היה חסום, גם אם היה משובש. אתה יכול לבקש להשפט בתקווה שהשופט יראה בכך טיעון מספיק לביצוע העבירה.

3. אם אתה מתכוון להשפט חזור למקום בהקדם וצלם את הכביש המשובש כדי שלפחות יהיה לך גיבוי לעובדות (לא שזה מבטיח זיכוי מהשופט).

נסיעה בניגוד לכיוון החץ.

לפני 11 שעות, ישה כתב:

מציע כי תעלה את הדו"ח לכאן השמט פרטים אישיים.

את האמת הוא באוטו אבל הוא כתב אותו עם עיפרון ולא מבינים מילה אחת ממה שכתוב, בבקשה לביטול הדוח כתבתי להם שהדוח לא קריא והם שלחו לי "להלן שכתוב של הדוח" וכביכול רשמו לי את מה שהשוטר רשם למרות שזה לא נראה בכלל כמו מה שהוא כתב.

 

( העלתי תמונה של הדוח)

DOH3.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ancient
×
×
  • תוכן חדש...