Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיחת סלון, עלתה שאלה מעניינת בנושא ההתהלות במקרה כמו בתאונה שהייתה בשבוע שעבר ביציאה מנמל אשדוד.

 

 

על פי הפירסום כאן    בטמקא -  https://www.ynet.co.il/news/article/rJjUg5nrO 

 

כלל לא ברור האם הנהג הוא הבעלים או עובד בנמל.

 

במידה והנהג הינו הבעלים ביש המזל, ההתנהלות ככל הנראה היא כמו בכל תאונת דרכים, באשר לפיצוי/שיפוי הבעלים באמצעות  איזו שהיא פרוצדורת ביטוח. 

השאלה היא מה קורה במקרה ובו הנהג הוא עובד הנמל שעסק בשינוע הרכב, או "רק לקח סיבוב". מי אמור לפצות את בעלי הרכב? מבטח המשלוח או הנמל או גם וגם? 

אני מניח שתאונות ונזקים דומים בכלי רכב שמיובאים בייבוא סדיר "נהנים" מאותו טיפול. 

 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

במקרה הספיציפי הזה, הנהג שנפצע אנושות הוא יבואן מקביל ידוע, עם ניסיון רב בנהיגה ברכבי יוקרה מהסוג שנפגע. יש לו כנראה ביטוח סחר מתאים, אבל אני משער שכרגע זאת הבעיה הקטנה שלו. האשם בתאונה אגב הוא כנראה נהג המשאית הפוגעת שכנראה ביצע פניית פרסה במקום אסור. כך שבכל מקרה עלות הנזק לרכוש לא תחול עליו.

  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 6 שעות, zvit כתב:

במקרה הספיציפי הזה, הנהג שנפצע אנושות הוא יבואן מקביל ידוע, עם ניסיון רב בנהיגה ברכבי יוקרה מהסוג שנפגע. יש לו כנראה ביטוח סחר מתאים, אבל אני משער שכרגע זאת הבעיה הקטנה שלו. האשם בתאונה אגב הוא כנראה נהג המשאית הפוגעת שכנראה ביצע פניית פרסה במקום אסור. כך שבכל מקרה עלות הנזק לרכוש לא תחול עליו.

דווקא אני שמעתי אחרת, אנשים שהיו בעת האירוע סיפרו לי שהמשאית עמדה במקום.

 

פורסם

שמע, אני עובד בעבודה ש חלק ממנה זה לנהוג על הרבה מאוד רכבים, יש רכסים שעולים 2000₪ ו רכבים שעולים כמה מיליונים.
בגלל מקרה שקרה, התחלנו לבדוק, ו מסתבר ש אסור למעסיק שלנו להעניש או לקחת ממאיתנו כסף מ המשכורת במקרה של תאונה (והיו מספיק), אני רוצה להאמין ש בנמל אשדוד לעובדים ש מתעסקים עם הרכבים יש משהו דומה.

הבעיה היא אחרת, ראינו לא פעם ו לא פעמיים איך בעובדים האלה מתנהגים לרכבים, ומיוחד ל רכבים היוקרתים... אז לא יודע מה להגיד לך תכלס..

הזכרתם לי איזה סרטון של איזה אחד בחו"ל בא לקחת את הפורש החדשה שלו, הוא עלה עם החברה שלו לרכב ו היו מאלה אנשים מתלהבים ו האידיוט נכנס ישר לקיר כי רצה לעשות פוזה [emoji2357]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
לפני שעתיים, kurko1992 כתב:

שמע, אני עובד בעבודה ש חלק ממנה זה לנהוג על הרבה מאוד רכבים, יש רכסים שעולים 2000₪ ו רכבים שעולים כמה מיליונים.
בגלל מקרה שקרה, התחלנו לבדוק, ו מסתבר ש אסור למעסיק שלנו להעניש או לקחת ממאיתנו כסף מ המשכורת במקרה של תאונה (והיו מספיק), אני רוצה להאמין ש בנמל אשדוד לעובדים ש מתעסקים עם הרכבים יש משהו דומה.

הבעיה היא אחרת, ראינו לא פעם ו לא פעמיים איך בעובדים האלה מתנהגים לרכבים, ומיוחד ל רכבים היוקרתים... אז לא יודע מה להגיד לך תכלס..

הזכרתם לי איזה סרטון של איזה אחד בחו"ל בא לקחת את הפורש החדשה שלו, הוא עלה עם החברה שלו לרכב ו היו מאלה אנשים מתלהבים ו האידיוט נכנס ישר לקיר כי רצה לעשות פוזה emoji2357.png

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
 

קרה לפני מס' שנים בבונד של מרצדס כאשר אחד המטפלים ברכבים איבד שליטה ונכנס עם CLS 63 AMG בקיר... מה עושים במצב כזה? ביטוחים, בשביל זה יש את זה, האזרח שהזמין הרכב מקבל פיצוי או מגיע להסדר עם היבואן ושלום על ישראל, ללא ספק שקיימת עוגמת נפש שאי אפשר לתאר, אבל המצב לא שונה מלשים את הרכב במוסך וחס וחלילה קורה אסון וכבר ראינו "ליפטים" נופלים או נהגים שמאבדים שליטה ונכנסים לבור בדיקה...

  • מעניין 1

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
קרה לפני מס' שנים בבונד של מרצדס כאשר אחד המטפלים ברכבים איבד שליטה ונכנס עם CLS 63 AMG בקיר... מה עושים במצב כזה? ביטוחים, בשביל זה יש את זה, האזרח שהזמין הרכב מקבל פיצוי או מגיע להסדר עם היבואן ושלום על ישראל, ללא ספק שקיימת עוגמת נפש שאי אפשר לתאר, אבל המצב לא שונה מלשים את הרכב במוסך וחס וחלילה קורה אסון וכבר ראינו "ליפטים" נופלים או נהגים שמאבדים שליטה ונכנסים לבור בדיקה...
אנו מקווה שבדוגמה שלך הנזק היה יותר מ 5% ש הבעל הרכב ידע מה בוא מקבל לפחות חחח

מעניין אותי אם בחו"ל גם מנהגים ככה לרכבים החדשים כמו שמנהגים פה..

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

הבעיה היא אחרת, ראינו לא פעם ו לא פעמיים איך בעובדים האלה מתנהגים לרכבים, ומיוחד ל רכבים היוקרתים... אז לא יודע מה להגיד לך תכלס..

לא מדובר פה בעובד אלא בבעל העסק, שהוא כאמור יבואן ידוע של רכבי יוקרה.
  • מעניין 1
פורסם

לפני כמה שנים ראיתי רכב שנפל מהחזית של המוביל, למעשה היה מצב מוזר שבוא המכונית החדשה יושבת עם החזית באדמה והתחת למעלה מול הנהג שכנראה בלם וראה את הרכב ממשיך קדימה וננעץ באדמה.

הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא אם יש מצב שהמכונית ההיא תכנס לתיקון פחחות זריז והלקוח לא ידע שהרכב ספג מכה כזו.

פורסם
לפני כמה שנים ראיתי רכב שנפל מהחזית של המוביל, למעשה היה מצב מוזר שבוא המכונית החדשה יושבת עם החזית באדמה והתחת למעלה מול הנהג שכנראה בלם וראה את הרכב ממשיך קדימה וננעץ באדמה.
הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא אם יש מצב שהמכונית ההיא תכנס לתיקון פחחות זריז והלקוח לא ידע שהרכב ספג מכה כזו.
כתבתי קודם, כתוב בחוזה ש אם לרכב יש תאונה שלא עולה על 5/7% מ הערך של הרכב, היבואן לא מחויב על פי החוק לדווח על התיקון אפילו, לדעתי זה ממש עצוב..

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נרה שיש כאן נושא עקרוני.

גם לגבי רכב ביבוא סדיר. רכב שטרם עלה על הכביש אבל שוחרר מהמכס ונמצא בדרכו למגרשי היבואן. כלאמר, המיסים שולמו, אבל הרכב לא עלה על הכביש. 

האם יבואן סדיר שקורה לו מקרה דומה (הרכב נפל מהגורר למשל והובת כללית) זכאי להחזר המס?

ככל שידוע לי המדינה מחזירה רק אגרות רישוי עבור רכב שירד מהכביש (את החלק היחסי ממועד הרישוי השנתי) אבל לא את המס עבור הרכב.

יהיה מעניין.

אגב, אני מניח שיש תביעה גם כנגד המשאית או אולי גם הנמל כצד ג'.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...