Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיוני עם הרכב הזה כרכב חלופי.

פלסיקה פשוטה כנראה עמידה, אך מאוד לא נעימה. הנדסת אנוש שמזכירה מחשב אטארי משנות השמונים וביצועים מאכזבים.

פורסם
לפני 3 שעות, mottis כתב:

מנסיוני עם הרכב הזה כרכב חלופי.

פלסיקה פשוטה כנראה עמידה, אך מאוד לא נעימה. הנדסת אנוש שמזכירה מחשב אטארי משנות השמונים וביצועים מאכזבים.

אוקיי תודה רבה אח

מבחינת צריכת דלק ?

פורסם

רכב מאוד אמין, גיר 5 הילוכים פלנטרי רגיל משולב עם מנוע 1.8 ותיק של הונדה

נטיה לאכול פלאגים בטיפולים אבל חוץ מזה אין תלונות על אמינות

במשפחה יש 2 ואין תלונות לדודות

 

יתרונות:

מראה חיצוני, אמין, מרווח במושב אחורי, כיסאות מתקפלים מאחורה (פטנט של הונדה), תא מטען גדול, מנוע שקט, מרגיש טוב על הכביש, מתלים נוחים

 

חסרונות

נמוכה מאוד (לי מאוד מפריע) גם בפגוש וגם כיסא נהג, טיפולים יקרים במורשה, אבזור קמצני ביותר (אפילו הגה ללא ציפוי עור - פלסטיק ספוגי), צריכת דלק ממוצעת בלבד, מנוע 1.8 עצל - 140 כו"ס מוציאים היום ממנועי 1.6 שלא נדבר על טורבו, שוק חלש,

פורסם

רכב מאוד אמין, מנוע וגיר שיכולים להגיע גם ל300 אלף קילומטר ואף ליותר כל עוד מטפליפ בהם יפה.

גרסת ההאצבק נראית ספורטיבית אבל היא לא.

שקטה יחסית בכבישים בין עירוניים, מתלים קצת קשיחים אבל לא ברמה ששוברת את הגב. מאחור המושבים מתקפלים לגמרי ונאפשרים נפח הטענה מרשים, המושב האחורי מרווח ושני מבוגרים\ שלושה ילדים יכולים להסתדר שם בכיף, אני הכנסתי 2 כסאות תינוק באחת כזו והיה מקום לילדה השלישית בינם אבל בצפיפות.

צריכת דלק תלויה באופי הנסיעה, היתה לי כזו למשך כמה חודשים עד שקניתי יונדאי I30, הההונדה היתה חסכונית בהרבה, בנסיעה רגועה הגעתי איתה ל1-13 משולב, אותן נסיעות ביונדאי הביאו אותי ל1-11.

הפלסטיקה מעל בתי הגלגלים נוטה להתפרק עם הזמן.

בסה"כ רכב מצויין, אמין מאוד ונוסע נהדר.

פורסם
לפני כשעה, lior2321 כתב:

רכב מאוד אמין, גיר 5 הילוכים פלנטרי רגיל משולב עם מנוע 1.8 ותיק של הונדה

נטיה לאכול פלאגים בטיפולים אבל חוץ מזה אין תלונות על אמינות

במשפחה יש 2 ואין תלונות לדודות

 

יתרונות:

מראה חיצוני, אמין, מרווח במושב אחורי, כיסאות מתקפלים מאחורה (פטנט של הונדה), תא מטען גדול, מנוע שקט, מרגיש טוב על הכביש, מתלים נוחים

 

חסרונות

נמוכה מאוד (לי מאוד מפריע) גם בפגוש וגם כיסא נהג, טיפולים יקרים במורשה, אבזור קמצני ביותר (אפילו הגה ללא ציפוי עור - פלסטיק ספוגי), צריכת דלק ממוצעת בלבד, מנוע 1.8 עצל - 140 כו"ס מוציאים היום ממנועי 1.6 שלא נדבר על טורבו, שוק חלש,

תודה רבה 👏

לפני 14 דקות, Roycohen1979 כתב:

רכב מאוד אמין, מנוע וגיר שיכולים להגיע גם ל300 אלף קילומטר ואף ליותר כל עוד מטפליפ בהם יפה.

גרסת ההאצבק נראית ספורטיבית אבל היא לא.

שקטה יחסית בכבישים בין עירוניים, מתלים קצת קשיחים אבל לא ברמה ששוברת את הגב. מאחור המושבים מתקפלים לגמרי ונאפשרים נפח הטענה מרשים, המושב האחורי מרווח ושני מבוגרים\ שלושה ילדים יכולים להסתדר שם בכיף, אני הכנסתי 2 כסאות תינוק באחת כזו והיה מקום לילדה השלישית בינם אבל בצפיפות.

צריכת דלק תלויה באופי הנסיעה, היתה לי כזו למשך כמה חודשים עד שקניתי יונדאי I30, הההונדה היתה חסכונית בהרבה, בנסיעה רגועה הגעתי איתה ל1-13 משולב, אותן נסיעות ביונדאי הביאו אותי ל1-11.

הפלסטיקה מעל בתי הגלגלים נוטה להתפרק עם הזמן.

בסה"כ רכב מצויין, אמין מאוד ונוסע נהדר.

תודה רבה 👏

פורסם

אם זה הסדאן אז כדאי לשים לב שבאותם שנים הגיע גם בייבוא מקביל דגם אמריקאי עם גיר רציף. וצמיגים קטנים יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...