Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

התחדשתי ברנו קפ'צור 2016 1.2 אוטומט, 82.000 קילמוטר.

אשמח לעזרה:

 

1. קניתי את הרכב ממגרש.

היה אצל בעלות פרטית שעשה טרייד אין.

רכב מאוד שמור, נוסע חלק, מאוד מבסוט.

 

המגרש עשה טיפול בסיסי לרכב (על חשבון החברה) במוסך מורשה סובארו, שכלל החלפה של רצועת מנוע.

הם שמו שמן מנוע בצמיגות נכונה, ללא תקן שמן מנוע של רנו.

 

עד כמה זה קריטי?

האם להחליף בהקדם האפשרי לשמן מנוע עם תקן רנו?

 

2. הבנתי שיש בעיה עם מנועי 1.2 TCE (שריפת שמן עד למצב שהולך המנוע?)

מה ניתן לעשות בשביל לצמצם את הבעיה ולנסוע בראש שקט?

יש אולי איזה עדכון\ תיקון\ החלפה בשביל לא להגיע למצב שהולך המנוע?

 

3. אשמח להמלצה למוסך מורשה\ מוסך שמבין בצרפתיות באזור צפון השרון?

 

4. מתכוון להיכנס למוסך ליישור קו.

מה אני צריך לבקש מהם שיעשו? טיפול גדול?

ומה הם אמורים לעשות\ להחליף במסגרת היישור קו בקפצ'ור?

 

תודה רבה

 

פורסם

אם המכונית טופלה במוסכים מורשי היבואן, אז סביר שבמוסך

מורשה היבואן יוכלו לראות את היסטורית הטיפולים ותיקונים שעבר

וכך לדעת בממוקד מה יש לעשות ומה לא.

האם מוסך מורשה היבואן ברעננה יתאים לך?

בברכה  -  רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...