Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחת ולתמיד - יש מה לפחד מרכבים צרפתיים כיום?


B3A
 שיתוף
עוקבים 46

פוסטים מומלצים

אני רואה את זה הרבה לאחרונה, אנשים עדיין לא רוצים להכיל את זה שהצרפתיים כבר התגברו על בעיות האמינות שלהם.

למשל פיג'ו 208 שנת 2017, זריז ומהנה לנהיגה, גיר אמין מאוד, מנוע שזכה בהרבה פרסים, טוב בצריכת דלק, נוח, נראה יפה מאוד (למרות שזה עניין של טעם).

למרות כל הנתונים האלה הרכב הזה נמכר במחירון נמוך מאוד יחסית לשנתון שלו, ואני שואל למה?

האם באמת קיימות כל כך הרבה בעיות אמינות למרות השיפור שהם עשו או שישראלים פשוט ניזונים מסטיגמות ומה שמדליק אותם זה טויוטה?

 

 

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי - גישה מאוד נכונה.   זה רכב משפחתי גנרי, לא בוגאטי אספנות שצריך לשמור בטמפרטורה מבוקרת עם מכונאי צמוד, ולהוציא למפגש מועדון או לתערוכה פעם באף פעם.   בתור צרכן, אני לא אמור ל

ככל שיותר אנשים מפיצים סטיגמות ודיעות על הרכבים הצרפתיים....אני מבסוט!!!!

בדיוק. רוב האנשים, מה לעשות, קונים מכוניות כמו שהם קונים מקררים. והדבר הכי חשוב הוא ש"יעבוד" תוך מינימום השקעת זמן/כסף. וכשהם מגיעים לקנות אוטו רובם נוקטים בגישת "אם יש ספק, אין ספק". אז סטיגמות

תמונות שפורסמו בשרשור

ניזונים משמועות וסטיגמות ששייכות לרוב לעבר.
אבל יש שינויים לטובה (ממש לא מספיק אבל יש....) ורכבים כמו ה-3008 מהדור הנוכחי לדוגמא ששומרת יפה על ערכה, ומבוקשת בשוק יד שניה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ניזונים משמועות וסטיגמות ששייכות לרוב לעבר.
אבל יש שינויים לטובה (ממש לא מספיק אבל יש....) ורכבים כמו ה-3008 מהדור הנוכחי לדוגמא ששומרת יפה על ערכה, ומבוקשת בשוק יד שניה.
מוזר מאוד, כי ה3008 מבוסס על אותו מנוע וגיר

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שיותר אנשים מפיצים סטיגמות ודיעות על הרכבים הצרפתיים....אני מבסוט!!!!

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 3

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי סטיגמות אבל לכל רכב יש את המחלות שלו.אני אישית אוהב את המותג פיג'ו אז הייתה לי 108 שנת 2017 ידנית עם מנוע פיור טק מאוד אהבתי ומאוד נהנתי ממנה.אבל אם תיכנס לפורום של הטכני תראה שיש בעיות עם המנוע הנ"ל עם הרצועת טיימינג.

מה שאני בא להגיד שאין יצרן חף מתקלות.יש את ה DSG 7,היה את ה POWERSHIFT של פורד,הגיר הרובוטי של טויוטה,היו בעיות גם עם  גירים רציפים של ניסאן וסוזוקי..

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שלכל אוטו יש תקלות קטנות, אבל אמנה את העיקר:

 

לגבי פיג'ו - ב- 208 (ולא רק) , במנועי 1.2 ,היתה בעיה של רצועת תזמון מתפוררת, שגרמה להרעבת שמן ולהרס מנועים. למיטב זכרוני, סידרו את זה במהלך 2017.

לגבי תיבת הילוכים - זאת אוטומאטית רגילה של אייסין (חברת בת של טויוטה), כך שלמיטב ידיעתי, אין איתה בעיות מיוחדות.

לגבי הדיזלים, היתה (יש?) בעיה של מיכלי אוריאה שצריך להחליף, בעלות אסטרונומית. זאת לא תקלה שהורסת את המנוע, אבל כדי להיות ידידותי לסביבה, אם המערכת כושלת, המנוע מושבת כדי לא לזהם את האוויר. בטח יצא עדכון-תוכנה לא חוקי שעוקף את זה.

 

באשר לרנו, יש בעיה בכשל תכנוני של מנועי 1.2 הקודמים. זאת בעיה שגורמת לאכילת שמן ולהרס המנוע.

מידע נוסף: כאן.

בפורום אחזקה גם היו מספר דיווחים על החלפות של מחשבי תיבות הילוכים dual clutch.

 

כך שבטח ובטח היו כמה שאכלו אותה עם התקלות האלה וממשיכים לספר לאחרים.

לגבי פרשנות - תחליט אתה.

 

אגב, אל תחשוב שיצרנים אחרים הרבה יותר טובים. השאלה היא, באיזו רצינות ונכונות הם מתייחסים לתקלות שקורות.

 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שהחזיק יפניות וכיום עם צרפתיה מדגם אמין (פיקאסו 15 1.6 טורבו)

ביחס ליפניות פשוטות (טויוטה מאזדה סובארו ושות') הרכב לא אמין בעליל ב100000ק"מ אתה מקבל תקלות של דברים קטנים מעצבנים ויקרים בד"כ. אז נכון המנוע/גיר אמין יחסית  אבל כל המסביב פשוט לא באותו רמת אמינות יפנית ממוצעת.

ביחס לאירופאיות רגילות -אותו הדבר.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד קשה לשנות סטיגמא של שנים,

וכמו נוסח השאלה שלך (יש מה לפחד מרכבים צרפתיים כיום?)

כל אדם בלי ידע לעומק שואל את עצמו את זה, והולך על רכב בו אין לו את השאלה הזאת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למרבה הצער היבואן משמר את הסטיגמה.
הטיפול שלו במגוון התקלות השונות: לא משרה בטחון . לא חסרות פה בפורום דוגמאות .
פיג'ו 3008 הצליחה למרות זאת .
מניסיון : זו לא אמינות יפנית. בהחלט יתכנו תיקונים של אלפי שקלים בהפתעה ברכב יד2 אבל מצד שני זה בדרך כלל מתקזז עם מחיר קנייה זול מיפנית מקבילה.





  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, B3A כתב:

אני רואה את זה הרבה לאחרונה, אנשים עדיין לא רוצים להכיל את זה שהצרפתיים כבר התגברו על בעיות האמינות שלהם.

 

מציע לך להכנס לפורום טכני ולקרוא קצת. 

 

אלו רכבים שמתאימים לאנשים ששואבים את הנתונים שלהם מספר היצרן ומתעדכנים תדיר בהוראות טיפול או מטפלים במוסך סופר מתמחה(לא בהכרח מוסך מורשה). וגם אז אתה צריך להתפלל שלא יגלו שרק שמן שפותח במעיינות בהרי האלפים מתאים למנועים הללו.

 

לחלוטין לא רכב שמתאים למי שנכנס למוסך רנדומלי ורוצה טיפול 15 אלף. 

 

ומה לעשות, רוב האנשים רוצים מהרכב שלהם את מה שציינתי בסעיף השני. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
לחלוטין לא רכב שמתאים למי שנכנס למוסך רנדומלי ורוצה טיפול 15 אלף. 

אתה מדבר על רכב ספציפי או באופן גורף על רכבים צרפתיים?
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על רכבים עם מנועי פיור טק 1.2 טורבו(208 שאותו פותח השרשור ציין).

 

על רנו למשל, עם מנוע 1.2 טורבו, בכלל אין על מה לדבר. 

 

אבל ברור שלא כול רכב צרפתי. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק סטיגמות, היפניות רמה מעל מבחינת אמינות. יש גם צרפתיות שונות, רנו למשל מאוד התקדמו והאמינות שלהם לא רעה כלל, לעומתם סיטרואן ופיג'ו זה סיפור אחר. אוטו משנת 2017 לא כלכך מייצג אמינות כי אוטו בן 4 עם קצת תקלות זה הכלל ולא היוצא דופן. 

המוסכניק שלי נוסע שנים על רנו, וכך גם כל הצוות שלו, והוא אמר שלעומת רנו, פיג'ו מבלים קבוע במוסך בשל אין ספור תקלות. לא יודע לגבי הדגמים הכי חדשים, זה נדע בעתיד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות חדשות נושא אמינות הוא כמעט תורת הנסתר. 

רוצה אמינות? קנה דגם מיושן שצבר כמה שנות ותק. אולי תשפר את הסיכויים.

 

יותר חשוב יבואן שנותן שירות טוב - ומוסך מקצועי כמובן.

  • אהבתי 4
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...