Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עובד בטק, חברה בבעלות הודית. קיבלתי השנה שישים דולר ל Carrabba's (רשת אוכל מהיר), חולצה לי ולאשתי, 2 עוגיות, טאמבלר עם הלוגו של החברה, מסיכה עם הלוגו של החברה ואלכוג׳ל עם הלוגו של החברה.

אם זה היה תלוי בי הייתי זורק הכל חוץ מהגיפטקארד והעוגיות. 

 

עריכה: את העוגיות זללתי, הגיפטקארד הלך לאחד השכנים שהציל את הכלבה שלי מנשיכה. גם ככה לא אוהב רשתות אמריקאיות.

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, Liviur כתב:

זה לא ככה בכל מקום

בהחלט לא...

אני נעתי בין מקומות שלא היה להם אפילו תן ביס / סיבוס, לבין מקום שהטיס מאות עובדים להופעת רוק + מלונות ישרוטל + מסיבות קיץ + מסיבות צוות + כל דבר שאפשר להעלות על הדעת.

 

כרגע במקום שמזמין פיצוחים למשרד, טוב לי ככה, חיים פשוטים. 😅

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 25.2.2021 בשעה 11:08, m3x7r3m3 כתב:

באינטל אין 600 עובדים (יש הרבה יותר).

אצלנו קנו PS5 לכל עובדי החברה (כולל פקידות קבלה וכו').

 

ליתר דיוק נתנו לנו בחירה - 2000 שקל לקנייה בחנות של ישפאר אאוטלט, PS5 Digital Edition, או PS5 Blu Ray Edition בתוספת 400 שקל

ככה זה נראה

image.thumb.png.3b35484c00b89e746df5b6e21ab36dcf.png

 

קח, נפל לך הטרנספורטר

 

Untitled.thumb.jpg.e4de64c6e374c71048312ba811fb70c9.jpg

ספוילר

 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 9
פורסם
בתאריך 25.2.2021 בשעה 22:30, ANUTKK כתב:

איפה אתם עובדים שאתם מקבלים כאלה מתנות ...

 

היי טק, תכנות, חברה בגודל בינוני שלא יושבת בת"א.

 

בתאריך 26.2.2021 בשעה 12:53, Blaz00r כתב:

 

קח, נפל לך הטרנספורטר

 

Untitled.thumb.jpg.e4de64c6e374c71048312ba811fb70c9.jpg

  הצג תוכן מוסתר

 

 

 

🤷‍♂️ לא הבנתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם אתה בלחץ תזמין מסטוק-X יצא לך 3300~ לגרסת הדיסקים

גם אני מחכה למלאי בארץ, ובוא, אין יותר מידי מה לשחק עכשיו על ה5 גם ככה.

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
בתאריך 26.2.2021 בשעה 23:08, TsachiE כתב:

בסוף אני ישבר ואקנה איכסבוקס

 

תמתין, ברגע שיהיו חדשות מאצלנו אני אעדכן, מבטיח לך שמכל אלה שיקבלו לא כולם יירצו = יפרסמו ביד 2 = מחירים יירדו

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, yotams4 כתב:

אם אתה בלחץ תזמין מסטוק-X יצא לך 3300~ לגרסת הדיסקים

גם אני מחכה למלאי בארץ, ובוא, אין יותר מידי מה לשחק עכשיו על ה5 גם ככה.

 

 מת לנסות את השלט 

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 23 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

תמתין, ברגע שיהיו חדשות מאצלנו אני אעדכן, מבטיח לך שמכל אלה שיקבלו לא כולם יירצו = יפרסמו ביד 2 = מחירים יירדו

התכוונת - יפרסמו ביד 2 במחירים מוגזמים בשביל לעשות את המכה,ייראו שלא כל עמישראל טמבל,ויורידו יפה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי ביוטיוב מישהו שהלך לpawn shop כדי למכור את הps5 שלו. המוכר שם אומר לו שבגלל שמלא אנשים מוכרים את זה עכשיו הכי הרבה שהוא יכול לתת לו זה20$. בידור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 22 דקות, SlowRide כתב:

ראיתי ביוטיוב מישהו שהלך לpawn shop כדי למכור את הps5 שלו. המוכר שם אומר לו שבגלל שמלא אנשים מוכרים את זה עכשיו הכי הרבה שהוא יכול לתת לו זה20$. בידור.

spacer.png

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני שעתיים, ezuf כתב:

התכוונת - יפרסמו ביד 2 במחירים מוגזמים בשביל לעשות את המכה,ייראו שלא כל עמישראל טמבל,ויורידו יפה.

 

זה היה נכון אם היו בודדים שמקבלים, כשיש עשרות, אז מי שיפרסם במחירים מוגזמים, לא ימכור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

ראיתי ביוטיוב מישהו שהלך לpawn shop כדי למכור את הps5 שלו. המוכר שם אומר לו שבגלל שמלא אנשים מוכרים את זה עכשיו הכי הרבה שהוא יכול לתת לו זה20$. בידור.

 

אין מצב 

What worries you, masters you. - John Locke

×
×
  • תוכן חדש...