-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
- התחברו כאן
- או
- הרשמה
-
תכנים דומים
-
מאת new_driver17
היי, בן 17 עם רישיון ידני טרי (במרץ ייגמר מלווה יום).
רוצה לקנות רכב משומש, ואשמח לקבל תשובות לשאלות הבאות:
מה לשאול בטלפון? איזה תשובות רצויות? מה לשאול שבא לראות את הרכב? איזה תשובות רצויות? מה לבדוק בעצמי ברכב? איזה מסמכים לבקש לראות? מה לחפש בהם?
בנוסף, אני מתלבט בין ידני לאוטומט. למדתי נהיגה על ידני בעיר ואהבתי. כרגע נוהג על אוטומט של אבא- סה"כ נחמד.
אשמח לשמוע מה לדעתכם היתרונות וחסרונות של אוטומט ושל ידני.
מנקודת הראייה שלי:
ידני-
(+) חסכוני בעלויות (מחיר, צריכת דלק, טיפולים, הברקסים פחות נשחקים בזכות האטה בעזרת המנוע), בטיחותי (סיכוי נמוך לאובדן בלמים עקב חימום יתר - עקב האטה בעזרת המנוע השימוש מתון יותר בבלמים וביום חם זה מה שיכול לעשות את ההבדל), מאלץ להתמקד 100% בנהיגה (שזה טוב).
(-) מעצבן בפקקים
אוטומט-
(+) פשוט, דורש פחות ריכוז
(-) יקר יחסית, פחות בטיחותי מידני, מהירות הנסיעה בממוצע גבוהה יותר באוטומט (בידני לא תעביר הילוך על כל שטות => נהיגה במהירות מתונה יותר).
מאפיינים רלוונטיים:
תקציב: עד 30,000 ש"ח.
סוג: מיני (קיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק וכו'...)
שימושים: נהיגה בעיר בעיקר, בתדירות יומית.
רצוי: חסכוני בדלק, בטיחותי, אסתטי (חוץ ופנים), נוח לנהיגה, נסיעה חלקה.
אשמח לתשובות לשאלות שלי, ייעוץ להתלבטות בין ידני לאוטומט, ולהצעות דגמים שתואמים את המאפיינים שציינתי.
כל מידע רלוונטי נוסף, טיפ נוסף יתקבלו בברכה 🙂
-
מאת JACOBB11
מחפש רכב בתקציב 30-40K ראיתי כמה דברים שיכולים להתאים לי ביד 2
יש פה מישהו שיכול לעזור בתשאול המוכרים וליווי הרכישה בתשלום כמובן ? (לא חייב לרדת לשטח)
-
מאת אלרואוש
שלום,
בעייה מוזרה, ניסיתי להניע את האוטו, הכנסתי את הקוד (כלומר היה חשמל), לחצתי על כפתור ההתנעה ואז נעלם החשמל, האוטו לא הניע ולא היה חשמל בכל האוטו. לאחר שחיברתי כבלים והרכב הניע בדקתי את המצבר והמצבר תקין. חשוב להדגיש כי נסעתי באוטו לפני התקלה כך שהמצבר והחשמל עבדו כ 10 דק לפני התקלה.
מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה?
-
מאת omricn
היי חברים,
לפני כשעתיים פגע רוכב אופנוע ברכב של זוגתי בעת שהיתה במצב עמידה. לזוגתי שלום.
הרוכב פגע בעוד רכבים ולבסוף נפל ונלקח באמבולנס - מצבו טוב.
הנזק הנראה לעין לרכב של זוגתי:
- טמבון (חלק מטמבון?) אחורי ימין
- פנס אחורי ימין
- נזק שפשוף לכנף אחורית ימין
- צמיג מפוצץ
- לקחה פרטים של הנפגעים האחרים.
- לזוגתי מצלמת דרך.
- צילמה תמונות של הנזק והאופנוע הפוגע.
משטרה הגיעה לאירוע וכרגע זוגתי נמצאת בתחנת המשטרה.
הרכב ממתין לגרר שיקח אותו למוסך הסדר מורשה פיג'ו (מבוטחת בליברה).
איך יודעים אם לפוגע יש ביטוח צד ג'? האם המשטרה יודעת לתת את המידע הזה?
מה עושים אם אין לו? משלמים ותובעים אותו אישית?
מצ"ב תמונות.
תודה!
-
מאת yoav911gt2
בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
תופס את מקום שם הדגם מאחור.
למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021, כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
לצפייה במאמר המלא
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים מתעדכנים
-
- 9 תגובות
- 296 צפיות
-
- 4 תגובות
- 178 צפיות
-
- 71 תגובות
- 2,434 צפיות
-
- 6 תגובות
- 508 צפיות
-
- 2,245 תגובות
- 493,534 צפיות
-
- 5 תגובות
- 220 צפיות
-
- 0 תגובות
- 17 צפיות
-
- 5,458 תגובות
- 855,061 צפיות
-
- 6 תגובות
- 227 צפיות
-
- 5 תגובות
- 68 צפיות
-
- 3 תגובות
- 56 צפיות
-
- 0 תגובות
- 21 צפיות
-
- 8 תגובות
- 704 צפיות
-
- 12 תגובות
- 335 צפיות
-
- 3 תגובות
- 99 צפיות
-
פוסטים מומלצים
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.