Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי מאזדה cx5 שנת 2017 (הצורה הישנה), מאז אני סובל מאוד בנהיגה. המושב ממש לא נוח לי וגורם לי לכאבי גב וצוואר.

תחושה שאו שאני רחוק מידי מההגה, או קרוב מידי לדוושות (אני גבוה 1.92 ס"מ), ולא מצליח למצוא תנוחת נהיגה נוחה למרות שהארכתי את ההגה עד הסוף והייתי בכל זווית אפשרית של המושב.

מחפש המלצה לרפד רכב טוב שיוכל אולי לעזור לי בשיפור המושב באזור חדרה, נתניה והסביבה.

מישהו מכיר ? או נתקל בתופעה הזו במאזדה cx5?

פורסם

זה ממש מבאס, מכיר את זה - קונים רכב ורק אחרי כמה חודשים לא מוצאים תנוחות נהיגה נוחה לאורך זמן. (נסיעות ארוכות)

פנה לאודיוה ארט הם יכולים לתת לך פתרונות. (לא יהיו זולים, אבל זה שווה את הנוחות ברכב שהיא הכי חשובה)

 

כל הפתרונות של מושבים/כריות/הגבהות לא יעזרו (ניסיתי רבים) במיוחד לא של החברה שמתיימרת להיות שיא האיכות

 ד"ר גב. (הייתי שולל מהם את השם המחייב)

 

פורסם

תחליף את הרכב ,אני לא הייתי ממשיך ככה.

אני סובל מאד מהגב אבל יכול לנהוג שעות ,גם עד אילת עם הרכב ולצאת כאילו לא נהגתי,אבל זה פיגו 3008,ולפיגו כסאות יוצאי דופן בנוחיות שלהם.

פורסם (נערך)


להבנתי הבעיה לא במבנה הכיסא וריפודו -  הבעיה במרחק והגובה של כלל הכיסא 

אפשר לבדוק.. ולהזיז את חיבור הבסיס מתכת של הכיסא לריצפת הרכב, בד"כ יש אפשרות

עשיתי זאת במאזדה ביונדאי באופל.. כל איש טכני יכול לעזור..
צריך לגשת לפחח טוב או מתקין ריפודים.. שיש להם רצון לעזור וסבלנות

 

 

 

אייל.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...