Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.7.2021 בשעה 11:50, micha כתב:

תשתמש בכבל מטען מקורי וזה יעבוד

 

קניתי כבל חדש מקורי וגם לא עובד, עדכנתי את המכשיר לגרסה העדכנית ביותר וגם לא עבד (עבד בעבר ביונדאי אקסנט 2021)

פורסם

שאלה מעט לא קשורה,

הוויז אצלי פשוט עובד על הפנים, לא מצליח להתאפס על המיקום.

ראיתי כמה פוסטים כאלה בפייסבוק, אנשים מייעצים להפעיל בו זמנית גוגל מפות גם. ניסיתי ולא עזר.

יש דרך לסדר את הוויז?

שוקל לעבור לאייפון רק בגלל זה 😁

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

גוגל מפס ננעל טוב על המיקום? אם כן - ככל הנראה הבעיה בווייז, הייתי מנקה נתונים ואז מסיר ומתקין אותה שוב. 

אם לא - כנראה שיש איזה בעיה שקשורה ל-GPS בטלפון שלך, אולי הגיע הזמן להחליף את המכשיר. תופעה דומה הייתה פעם במכשיר הישן של אבא שלי (שיומי רדמי משהו) ולא הצלחתי לסדר אותה, רק החלפת המכשיר לחדש יותר פתרה את זה.

פורסם
לפני 10 שעות, shaine כתב:

קניתי כבל חדש מקורי וגם לא עובד, עדכנתי את המכשיר לגרסה העדכנית ביותר וגם לא עבד (עבד בעבר ביונדאי אקסנט 2021)

 

מה התופעה? רואה בטלפון טעינה? רואה ניסיון לחיבור?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עם סמסונג גלקסי S21 פלוס ויש לי את אותה הבעיה עם המערכת ברכב.

פעם מתחבר פעם לא.

יותר מזה - כשמתחבר ורואים את הוויז במסך -> אני כלל לא יכול לשלוט במוזיקה דרך המערכת בהגה או המערכת עצמה פיזית, רק דרך הטלפון ניתן להחליף מוזיקה.

זה בכלל לא מראה אפליקציות של מוזיקה מלבד SPOTIFY, ואני משתמש באפליקציה צד שלישי שנקראת STELIO במקום הנגן של גוגל / יוטוב (שגם הם כלל לא מופיעים שם).

 

אנסה עם כבל מקורי. אני בספק שזה אמור לפתור את הבעיה של שליטה במוזיקה מההגה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אשתדל לשים יד מחר על S21 כלשהו ולנסות אצלי

 

@shaine אצלך מדובר על S21 אולטרא עם C5 אירקרוס

@liav12 אצלך S21 פלוס עם איזה רכב?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 20 שעות, GABIUBOGI כתב:

שאלה מעט לא קשורה,

הוויז אצלי פשוט עובד על הפנים, לא מצליח להתאפס על המיקום.

ראיתי כמה פוסטים כאלה בפייסבוק, אנשים מייעצים להפעיל בו זמנית גוגל מפות גם. ניסיתי ולא עזר.

יש דרך לסדר את הוויז?

שוקל לעבור לאייפון רק בגלל זה 😁

 

כנס להגדרות של הWAZE בטלפון ותגדיר מיקום.
גם אני חוויתי משהו דומה - הגדרת המיקום פתרה את הבעיה . מאז ה WAZE עובד ללא בעיה .

פורסם
לפני 11 שעות, Olegis כתב:

גוגל מפס ננעל טוב על המיקום? אם כן - ככל הנראה הבעיה בווייז, הייתי מנקה נתונים ואז מסיר ומתקין אותה שוב. 

אם לא - כנראה שיש איזה בעיה שקשורה ל-GPS בטלפון שלך, אולי הגיע הזמן להחליף את המכשיר. תופעה דומה הייתה פעם במכשיר הישן של אבא שלי (שיומי רדמי משהו) ולא הצלחתי לסדר אותה, רק החלפת המכשיר לחדש יותר פתרה את זה.

הגוגל מפות עובד מושלם, כנראה הבעיה בוויז.

לפני 1 דקה, Octavia-TSI11 כתב:

 

כנס להגדרות של הWAZE בטלפון ותגדיר מיקום.
גם אני חוויתי משהו דומה - הגדרת המיקום פתרה את הבעיה . מאז ה WAZE עובד ללא בעיה .

אבדוק, תודה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תבדוק גם שוייז לא מוגדר עם מצב חסכון בסוללה.

גם כשהסוללה מלאה אם יש את ההגדרה הזו זה מפריע לוייז להתאפס.

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
בתאריך 18.7.2021 בשעה 09:27, m3x7r3m3 כתב:

 

מה התופעה? רואה בטלפון טעינה? רואה ניסיון לחיבור?

הטלפון בטעינה ומראה   

1337622571_.jpg

 

בגלקסי a8+ וגלקסי s21 עובד טוב 

עריכה אחרונה על ידי shaine
פורסם

שיומי mi 11 נרכש, וחובר לרכב באמצעות כבל שהיה ברכב.

זוועת אימים, לא עובד, מזוהה לרגע ומייד נעלם. 

החלפתי הכבל לכבל המקורי שהגיע עם המכשיר, עובד פרפקט.

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם
לפני 5 דקות, ליפיגו כתב:

זוועת אימים

 

 

לרגע נחרדתי. חשבתי שעשית תאונה בגלל האנדרואיד אוטו ושלושה אנשים ברכב נהרגו. מסתבר שרק המכשיר לא עובד.

מקווה שלא ייקרה לך משהו יותר גרוע בחיים, בעיקר בגלל שלא יישארו לך מילים לדבר על זה...

🙃

  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קצת מתבאס שבגרסת ה I20 (דור קודם) המערכת הוחלפה במערכת של גיל קאר שעובדת לא משהו.
איפה בכלל אפשר להשיג מערכת שתומכת ב AA או האם אפשר להוסיף בדרך כזו או אחרת למערכת קיימת?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
בתאריך 16.7.2021 בשעה 00:40, shaine כתב:

לא מצליח לחבר s21 אולטרה ב AA לסיטרואן c5 aircross 

 

לא בעיה רק שלך...זה נוראי.

אותו טלפון, עם כבל מקורי, ב-3008 אחת...עובד.

בשנייה...לא עובד.

 

הפיתרון: לגשת למוסך ולבצע עדכון תוכנה לרדיו.

לפני 16 שעות, shaine כתב:

הטלפון בטעינה ומראה   

1337622571_.jpg

 

בגלקסי a8+ וגלקסי s21 עובד טוב 

 

תקלה מ-ע-צ-ב-נ-ת!!!!

 

ראה את שכתבתי למעלה.

לגשת למוסך ולבצע עדכון תוכנה לרדיו.

זה הדבר היחידי שפתר את התקלה הזו.

 

  • אהבתי 1

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...