Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי חברים,

הייתה לי עד לפני כמה דקות את המצלמה הזאת: http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-DVR-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Free-Mirro-Mount-/131208541342?hash=item1e8ca3749e

 

מצלמה סבירה, אבל לצערי הילד שבר אותה :-)

 

מחפש משהו בסיגנון, אבל עדיף כבר עם מצלמה שמצלמת גם קדימה וגם את פנים הרכב (אחורה).

 

 

ראיתי שיש שירשור בנושא, אבל יש בו למעלה מ360 עמודים ולא מוצא את עצמי בו.

 

בשורה אחת (עדיף לינק), המלצות? :-)

פורסם

ראשית, תודה ל-N1011409 שהפנה אותי למצלמה G1WC (שנראית מצוינת), וגם עורר פה דיון קטן בענין שהוסיף לי הרבה מידע.

יתכן והיה כבר דיון קודם לכן על המצלמה הזאת, אבל מבחינתי זה החל ברגע שענה שוב ושוב באדיבות (החל מעמוד 360...:-D).

 

כעת יש לי עוד שאלה: יש מצב לחבר את המצלמה למערכת המולטימדיה שברכב? היינו, שאם ארצה לראות את הסרטון לפני שאגיע למחשב בבית אוכל לראותו במערכת שברכב?

כמו"כ, יש אפשרות לחבר (אצל חשמלאי, אני בור ועם הארץ בזה ובנ"ל) את כבל ההטענה למערכת החשמל של הרכב ושלא יסתובב לי ברכב, יסתיר את שדה הראיה וגם יתפוס יציאת מצת?

פורסם

בכיף, שמח שאתה מבסוט :-) .

לגבי החיבור למערכת מולטימדיה - אני לא מכיר אפשרות כזאת, אבל שווה לבדוק.

בכל מקרה, אם המערכת שלך תומכת בכרטיס זיכרון (micro sd) ובפורמט הקבצים, אתה

יכול פשוט להוציא את הכרטיס מהמצלמה ולהכניס למערכת.

לגבי חיבור קבוע לחשמל - יש אפשרות לחבר באופן קבוע אצל חשמלאי.

אני בכל אופן קניתי מפצל והעברתי את את הכבל דרך צד הרכב -> דרך הקורה -> הגג -> עד המצלמה.

מדובר בפעולה פשוטה יחסית שאינה דורשת ידע טכני.

הנה מדריך מצולם:

[video=youtube;xwD8Ilk-MHU]

פורסם

צריך עזרה בבקשה: הזמנתי מצלמה G1wc מהקישורים שמישהו צירף לעיל, עכשיו כמה ימים אחריי הם רוצים לדעת מה הכתובת המלאה/האמיתית שלי- בלי זה לא יתרחש משלוח. מישהו עוד נתקל בזה? מה אני אמור לאמר להם? תודה מראש!

פורסם

שלום,



אני מחפש מצלמה לצילום פנים הרכב וגם הנסיעה,

יש לי כרגעG1W ואני מאוד מרוצה אבל אני רוצה להחליף למצלמה עם שתי כיוונים,

יש למישהו המלצות ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
צריך עזרה בבקשה: הזמנתי מצלמה G1wc מהקישורים שמישהו צירף לעיל, עכשיו כמה ימים אחריי הם רוצים לדעת מה הכתובת המלאה/האמיתית שלי- בלי זה לא יתרחש משלוח. מישהו עוד נתקל בזה? מה אני אמור לאמר להם? תודה מראש!

אני לא יודע מאיפה קנית, אך בקשה לכתובת מלאה זו איננה בקשה מוזרה.

כפי שכתבתו לך כבר, תרשום להם את הכתובת המלאה למשלוח (אפשר לציין בנוסף גם מספר טלפון).

פורסם

הגיעו מצלמות VICOVATION למלאי

מרקוס 2

מרקוס 4 פרימיום

מרקוס 5

מחירים בטלפון 0549008174

http://www.vicovation.com/default.asp?lang=eng

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)
טוב שצילמת, כי אני חושב שגיליתי מה הבעיה אצלך

 

אתה מניע מהר מדי! (כן, זה נשמע הזוי)

בגלל שהגדרת כיבוי מיידי (immediate - כמו שצריך עם קבל), אתה מסובב, נותן מתח למצלמה היא מתחילה את תהליך הקלטה ואתה ישר מניע.

כשאתה מניע אתה מנתק לרגע את המתח והיא מתחילה תהליך כיבוי.

עכשיו תנסה לעשות את הדבר הבא: תסובב את המפתח עד שהמצלמה מקבלת חשמל אבל אל תתחיל עם הסטרטר.

תצלם את זה בבקשה ותעלה.

מבלי להניע בכלל, תצלם איזה חצי דקה של צילום או כמה זמן שאתה חושב שהיא עברה את נקודת הכשלון כמו תמיד.

אם היא עובדת כמו שצריך מבלי שאתה מניע, הבעיה אצלך בהנעה של הרכב.

תעלה סרטון ונמשיך.

 

נקודה נוספת: כשאתה מצלם, תצלם גם את הנורית האדומה התחתונה שליד כניסת הUSB וכרטיס הזיכרון.

שאראה את שתי נוריות הלד.

 

עוד נקודה, אתה יודע שאתה לא חייב לשרוף דלק בשביל לבדוק אותה נכון? פשוט תחבר עם מטען USB לחשמל .

 

טוב אז ניסיתי את שני הדברים, הדבר הראשון הוא שנתתי למצלמה הרבה זמן עד שהנעתי (כפי ש-Nissan Skyline GTR הציע), והדבר השני באמצעות מטען USB (כפי ש-yoav911gt2 הציע), כביכול פה אין אפשרות לאבד חשמל כמו במקרה הראשון.

 

לצערי המצלמה תמיד נתקעת בסוף על אור צהוב, או נכבת בעצמה.

מחוסר זמן עדיין לא צילמתי מה שקרה ברכב.

 

אבל כן יצרתי קשר עם המוכר, הסברתי לו מה שקורה עם המצלמה (בנוסף לזה שניסיתי הרבה כרטיסי זכרון/כבלים/מטעינים/סוללה/קבל/גרסאות שונות/הגדרות...), ולשמחתי המוכר הציע שישלח לי כרטיס אלקטרוני חדש, כמו זה:

 

SKU121978.jpg

 

נראה לי שהחלפתו צפוייה להיות פשוטה לא?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

לא אמור להיות קשה.

תעשה הכל בעדינות ע"מ לא לשבור את הלוח והכל יהיה בסדר.

החיישן עם העדשה מתחבר בקלות עם הכבל השטוח, את הקבל אתה יודע כבר להחליף.

רק חשוב שתעביר את החלק של ההיט-סינק באותה צורה כדי שהחום מהמעבד יעבור כמו שצריך.

 

מאיפה קנית את המצלמה ומתי?

פורסם
אם שתיהן היו עולות אותו סכום - הייתי בוחר ב a118c.

עם זאת, יש ביניהן הפרש של כמעט 20$ ואיכות הצילום דומה.

אם צורת המצלמה והנסתרות שלה משחקים אצלך תפקיד מספיק

חשוב בשביל לשלם יותר, תבחר בה. אם לא, אתה יכול לבחור ב g1wc.

 

אני מזכיר, אם כבר אתה בוחר ב a118c (קישור) מגירבסט, לא לשכוח להזין

את קוד הקופון שמוריד את המחיר מ 75$ ל 60$ (קוד GBA118C).

 

ב g1wc אין טעם להזין את הקופון שפרסמתי בעבר, המחיר כעת נמוך יותר והקופון

רק יעלה את המחיר.

 

רציתי להעיר הערה:

שמתי לב שבאתר גיר בסט הדולר מתומחר לפי 4 שקל ואילו באיביי זה לפי השער היציג כיום 3.72

כך שיוצא שבאיביי , בחנות של Estore009 המחיר בשקלים יוצא מעט זול יותר לאחר הזנת הקופון באתר של גיר בסט.

כוונתי הן ל a 118c והן ל g 1wc

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כדאי להזמין את הG1WC או את הG1W-CB?

ההבדלים ביניהם הם נטו בצבע?

ז"א שאני יכול לקחת צבע שחור ולצבוע איתו את החלק הכסוף בעדשה וזה בעצם ייקרא CB?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...