Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

323BG

מחפשים לקנות רכב משפחתי עד 130K

Recommended Posts

שלום,

אנחנו זוג פלוס שלושה ילדים, מעוניינים לקנות אוטו חדש. התקציב סביבות 130K אבל אפשר למתוח קצת.

חשוב לנו בגאז' גדול, שיהיה בסביבות ה- 400 ליטר פלוס, אבל גם חשוב שלא יהיה אוטו גדול מדי במימדים החיצוניים שלו.

חשבנו בכיוון האצ' ואחרי קריאה מרובה השוואה ושקלול של נתוני רכבים, המועמדים כרגע:

1. סקודה סקאלה סטייל

2. סיאט ארונה FR

3. פיג'ו 308 פרימיום (חורג מהתקציב)

4. קיה אקסיד (חורג מהתקציב)

 

קונים רכב להרבה שנים, משהו כמו עשר שנים. רוב הנסיעות שלנו כיום הן בין עירוניות קצרות עד 30 ק"מ, בסופי שבוע מטיילים אז נוסעים מדי פעם על דרך משובשת. בשנה עושים בסביבות 15 אלף ק"מ.

 

רוצים לשמוע חוות דעת על הדגמים האלו. אילו פרמטרים כדאי לשים עליהם לב. דגמים נוספים שאולי פספסנו?

 

תודה מראש לכל העונים,

 

Sent from my G8441 using Tapatalk

 

 


Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, בני כמה הילדים?

בכל מקרה, אני לא חושב שארונה או סקאלה מתאימים למשפחה עם 3 ילדים.

להרבה שנים הייתי שוקל רכישה מליסינג 0 קילומטרים. יותר אפשרויות בתקציב.

למשל, יונדאי אלנטרה משאירה עודף מ 130 אלף₪, אקס סיד נכנסת לתקציב, אם אין לכם התנגדות לרכב היברידי, קיה נירו, יונדאי איוניק וחלק מדגמי קורולה - כולם הופכים לאופציות ריאליות.

מחירים לדוגמה :

https://www.carcost.co.il/deals/list

 

אני אישית, בהתחשב להעדפה שלכם לרכב לא גדול מדי, הייתי בודק את נירו או אקס סיד ובוחר את מה שנראה יותר לטעמכם.

  • עצה טובה! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מאוד דגמים באזור המחיר הזה. אף רכב לא ממש גרוע, זה תלוי מה אתם מחפשים. אם תגדיר צרכים (או רצונות) יותר במדויק זה יכול לעזור.

 

בגדול, ברכב ל-10 שנים הייתי מחפש בעיקר מכלולים פשוטים - בלי גיר רובוטי ובלי מנוע מוגדש. זה די מצמצם את המבחר שלך לבערך קורולה (יש גם בהאצ'בק, אולי תצריך מתיחה של התקציב אפילו באפס ק"מ) / מאזדה 3 (חורגת מהתקציב, די צפופה ל-3 ילדים) סובארו XV באפס ק"מ (תא מטען קטן מדי) ואלנטרה (ארוכה מדי).

 

אם אתה מחפש רכבים בסגנון שהצעת, הייתי מוסיף את הסקודה קאמיק / סיאט אטקה מאפס ק"מ / ניסאן קשקאי מאפס ק"מ / פוקוס אקטיב האצ'בק. אבל שוב, לעשר שנים אולי הייתי מתעדף אמינות במקום גבוה יחסית במערכת השיקולים שלי.



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי ממהר להצהיר שהרכב ישמש ל10 שנים, לכו תדעו מה צופן העתיד.

בכל מקרה אם אתם מטיילים ויורדים לשבילים הייתי מציע לכם לשקול את הדאציה דאסטר, הם אפילו נוחים בצורה מפתיעה ובעלי יכולת לא רעה גם בדגם ההנעה הקידמית בגלל מרווח גחון גבוה. 

דגמי הדיזל מתגלים כאמינים ומאוד חסכוניים ונהגי מוניות מדווחים על 200K ללא בעיות מיוחדות.

כן תצטרכו להתפשר בנוגע למערכות בטיחות מתקדמות שלא כלולות ברכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,
תודה לכל העונים!

הילדים בני 3 עד 9. אנחנו לא מעוניינים ברכב היברידי/חשמלי/פלאג אין/דיזל. מחפשים שהרכב יהיה בסדר גודל של עד 4.5 מטר באורך ועד 1.8 מטר ברוחב. בגאז' סדר גודל של 400 ליטר פלוס. אוהבים לנסוע לקמפינג, אז צריך הרבה מקום לדחוף את כל הציוד הדרוש בבגאז'. מבחינת כל מערכות הבטיחות כמובן שעדיף שיהיו אבל אם הדרוג הוא 4 או 7 זה פחות קריטי לנו בשלב הזה. אנחנו בלאו הכי לא הכי מתמצאים בכל המערכות האלו ונוסעים היום באוטו בן 13 עם ABS ושתי כריות אוויר. אם כבר אז עדיף לנו רכב חסכוני בדלק (אבל שוב, לא היברידי או חשמלי על סוגיו).

לגבי 0 ק"מ חשבנו על זה אבל משהו שם מדליק לנו מנורות ה- איפה הקץ'? ההנחה בעצם על ירידת הערך של תוספת היד, בד"כ גרסאות בסיסיות של הרכבים, ללא אפשרות בחירת צבע הרכב או צבע הריפוד. יש פה הרבה התפשרות לטעמנו וההנחה לא מספיק אטרקטיבית. נתקלנו ברשת בלא מעט גרסאות בסיסיות שמגיעות ללא חיישני רוורס. מדוע? בנוסף, יתכן שהרכב עמד קרוב ל ואף למעלה משנה במגרשים של היבואן. לך תדע אילו עוד דברים קרו לרכב שלא יספרו לנו במעמד הקניה).

לגבי האמינות לאורך זמן, האם באמת תיבות ההילוכים שנקראות DSG או DCT (לא ממש מבינים את ההבדלים ביניהם) נוטות להתקלקל יותר מהפלנטריות הרגילות?

אקסיד באמת מעניינת אותנו על אף היותה קצת מעבר לתקציב (לפחות על הנייר) אבל יש לה תיבת הילוכים DCT...
יש את פיג'ו עם תיבת הילוכים פלנטרית 8 הילוכים, שבכלל נראה שזה הרכב עם האבזור המרשים ביותר בתג מחיר של 135K~ (מע' חניה אוטומטית, כל מע' בטיחות אפשרית, גג זכוכית פנורמי...) ושלא לדבר על הבגאז' הגדול ביותר בקטגוריה (470 ליטר).

יש בכלל היום רכבים ללא מגדש טורבו?
לגבי אלנטרה - נראית לנו רכב גדול ממדים!
טויוטה ומאזדה גם גדולות מבחוץ, צפופות מבפנים. יש קורולה חמש דלתות?
לקאמיק בגאז' קטן.
אטקה הבסיסית יקרה (וללא חיישני רוורס אפילו).
לגבי ניסאן שמענו לא להתקרב בגלל היבואן קראסו.
את הפוקוס החדש עוד לא חקרנו. גם את הדאצ'ה לא חקרנו. באמת שווה להשקיע בדאצ'ה?



Sent from my G8441 using Tapatalk


Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התיבות הרובוטית כפולות המצמד משתפרות כל הזמן, ובתנאי הנסיעה שלכם לא צפויות להן חיים קשים, אז לא הייתי פוסל. על פניו, הפוקוס החדשה מציעה חבילה אטרקטיבית עם תמורה גבוהה לכסף כל עוד היא עונה על צרכי המרווח ושימושיות תא המטען.

הקורולה 5 דלתות צפופה מאחור (בסיס הגלגלים שלה קצר מהסדאן והסטיישן), אך בכל מקרה היא היברידית.

  • עצה טובה! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניגשים לחברת ליסינג ישירות ולא דרך אתרי תיווך, ניתן לבחור גם צבע ובחלק מהדגמים אבזור.
את הפיג'ו הייתי בודק ב"פריים ליס" ( חברת ליסינג של יבואן ). אפשר גם לראות מתי הרכב עלה לכביש. עכשיו בתקופת הקורונה חברות ליסינג מאוד רוצות למכור.
מבחינתכם אין יותר מדי קאץ' בליסינג 0 קילומטרים, מעבר לסיפור של הביטוח ( הרכב מבוטח על סכום כולל של 14% פחות מרכב זהה חדש מיבואן ).
אבל גם בסוכנויות של יבואנים אפשר לקבל הנחות. בשביל זה בודקים ומשווים אופציות.
ללא טורבו וגיר רובוטי יש גם מאזדה 3, אבל גם היא לא מרווחת כל כך.
לקורולה 5 דלתות הבגאז' מצחיק.
לא הייתי פוסל אלנטרה בגלל 12 ס"מ - היא מתאימה מאוד לדרישות.
גם אני חושש מאמינות גירים רובוטיים לתווך ארוך.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האלנטרה מיושנת וחלשה ביחס לכל הכלים שהזכרת, דגם חדש אמור לצאת בקרוב, היתרון שלה הוא שהיא חולקת מכלולים עם היונדאי I30 דור קודם ונחשבת אמינה כמוה, לגבי הבגאז- שווה לכם להסתכל על הרכב, הבגאז גדול לכאורה אבל פתח טעינה צר מקשה על ההטענה.

הבגאז של הקורולה 5 דלתות בדיחה וכמו המאזדה 3 היא קצת צפופה מאחור, יש קורולה חשה גרסת סטיישן אבל לא בטוח שתכנס לטווח האורך שהזכרת.

מלבד טויוטה שהולכת על ההיבריד ומאזדה עם הסקיי-אקטיב רוב או אפילו כל החברות היום בחרו בטורבו במכוניות שלהן בעיקר בגלל זמינות הכוח בסל"ד נמוך, חסכון בדלק ואפשרות להכניס צנומי נפח ולעיתים גם בעלי 3 צילינדרים וקלי משקל לרכבים ועדיין לאפשר הספק שלא נופל ואפילו עולה על מנועי 1.6-2.0 ליטר. אין לכם מה לפחד מטורבו.

לגבי התיבות הרובוטיות אני גם חולק את החשש ומעדיף עדיין את התיבות פלנטריות המסורתיות, בכל מקרה לפוקוס החדשה יש לדעתי תיבה פלנטרית ומנוע טורבו חדש שאמור להיות חסכוני יותר ממנועים אטמוספריים. 

לגבי הדאציה, אם אתם מעדיפים לא דיזל (הדיזל של היום זה ממש לא מה שהיה פעם הטרנזיט ובמוניות והוא לא נופל מכל מנוע בנזין ולעיתים בשימושים מסוימים אף עולה עליו במיוחד בשיוט מחוץ לעיר, סחיבת מטעם (אמרתם קמפינג) ועליות ארוכות בגלל עדיפות במומנט) אבל אם בכל זאת בנזין אז תקבלו מנוע 0.9 טורבו של רנו ולא בטוח שתהיה הבחירה המועדפת עליכם. כל שאר הנתונים של הדאסטר עונים לכם בול על הדרישות- שווה לכם לנסות ולראות את הרכב בכל מקרה...

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Roycohen1979 כתב:

לגבי הדאציה, אם אתם מעדיפים לא דיזל (הדיזל של היום זה ממש לא מה שהיה פעם הטרנזיט ובמוניות והוא לא נופל מכל מנוע בנזין ולעיתים בשימושים מסוימים אף עולה עליו במיוחד בשיוט מחוץ לעיר, סחיבת מטעם (אמרתם קמפינג) ועליות ארוכות בגלל עדיפות במומנט) אבל אם בכל זאת בנזין אז תקבלו מנוע 0.9 טורבו של רנו ולא בטוח שתהיה הבחירה המועדפת עליכם. כל שאר הנתונים של הדאסטר עונים לכם בול על הדרישות- שווה לכם לנסות ולראות את הרכב בכל מקרה...

לא נשמע שפותח השרשור מחפש רכב עם גיר ידני.

על כל מקרה דאסטר אוטומטי לא זמין כבר זמן מה והגיע עם מנוע דיזל.

הדאסטר מעולם לא הגיע עם מנוע 0.9 , אלא 1.2,שמספק בדגמים החדשים 130 או 150 כ"ס ,אך בכל מקרה משודך רק לגיר ידני.

 

לפותח השרשור,הייתי ממליץ לבדוק את האלנטרה ולהשוות מחירים בין היבואן ל-0 ק"מ,אופציה נוספת היא מיצובישי ASX.

 

עריכה אחרונה על ידי bv12

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם-כל, אתם רוצים דבר שקשה עד בלתי אפשרי להשיג - שיהיה רכב ל-3 ילדים מאחורה עם תא מטען של 400 ליטר, אבל לא גדול ורצוי 5 דלתות. הרכב יהיה ל-10 שנים, ככה שהילדים יגדלו ויתפסו יותר מקום (בד"כ באורך אין בעיה, אלא ברוחב).

 

כמה רעיונות -

 

יש לי איביזה, והרוחב שלה 178 ס"מ. הצלחתי לדחוס בה 3 מבוגרים. תא המטען 355 ליטר. אם אתם רוצים להמנע מתיבת ההילוכים הרובוטית DSG, אפשר לקנות לו תיבת-הילוכים ידנית.

אם לא מספיק, אז יש את "האח הגדול" - סיאט לאון, עם תא-מטען של 380 ליטר.

יש רק בעיה אחת - הרכבים מכוילים ספורטיבית, כך שלנסוע איתם בדרכים משובשות תהיה חוויה לא נעימה.

לשם-כך יש את האחות-למחצה - פולקסוואגן גולף. יש לה אותו תא-מטען כמו לליאון של 380 ליטר, אבל היא נוחה בהרבה בתוך העיר/באמפרים וגם בדרכים משובשות. יש להם עכשיו במבצע ב- 135, לפני החלפת הדגם (מקבלים רק עם מנוע 1.5 טורבו החזק).

אבל, אין גרסא ידנית אלא רק תיבה רובוטית DSG  - אז צריך להתפשר אם לוקחים.

 

כיוון אחר זה ללכת על נוחות. הייתי מנסה סיטרואן קקטוס, שלא תהיה לה בכלל בעיה לנסוע בדרכים משובשות. אמנם פחות מרווחת אבל תהיה נוחה. תא מטען 358 ליטר וזה רכב כמו-ג'יפון.העניין הוא שאין לה מוניטין טוב של שמירת-ערך ואמינות, אבל יכול להיות בהחלט שלא יהיו לכם בעיות עם רכב כזה למשך 10 שנים, בעיקר אם תקפידו לטפל בזמן וללכת למוסך טוב. עוד דברים שצריך לדעת זה שהחלון האחורי נפתח לחריץ, והפעלת/כיבוי המזגן מתבצעת דרך מסך התצוגה. יש אותה ב-110 כ"ס וגם ב- 130 כ"ס. לדעתי ה-110 תספיק בהחלט. תיבת הילוכים אוטומאטית רגילה.

 

היחיד שמתקרב למה שרצית (5 דלתות ותא-מטען 400 ליטר) זה יונדאי i30 עם תא-מטען של 395 ליטר. הוא גם יותר נוח מהסיאטים וייתכן שזה מה שתרצו בסוף. יש לו  גיר אוטומאטי רובוטי.

 

הייתי גם שוקל את הג'יפונים של סוזוקי - סוזוקי קרוסאובר יישר קן בנושא מערכות-בטיחות (לפחות בכל הקשור בבלימה אוטונומית), ויש לו תא-מטען מספיק בן 430 ליטר. אבל הוא קשה-יחסית בשטח, וזה רכב גדול יחסית (צריך לבדוק באולם ונסיעת-מבחן בדרכים משובשות, רצוי עם כל הילדים).

האח הקטן שלו, סוזוקי ויטארה, בהחלט יכול להתאים. יש לו יכולות-שטח לא מבוטלות. תא מטען 375 ליטר. הוא צפוף מהקרוסאובר. תיבת הילוכים אוטומאטית רגילה לשניהם.

 

אישית הייתי מתפשר בגודל ולוקח קורולה בנזין 1.6. מוניטין אמינות+שמירת-שוק טובה ל-10 שנים. גם הרכב לא קשה מדי ויכול להיות לא רע בדרכים משובשות. הפשרה היחידה (אולי לא בעייתי לכם) זה שיש לו

מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (לכל דגמי הסדאן יש התקנה מקומית, חוץ מדגם ה- TOP שלהם, שהוא גם היברידי). תיבת-הילוכים אוטומאטית רציפה.

 

בהצלחה

 

 

 

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכב אחד שמאוד מתאים לדרישות שלכם, מיצובישי asx (רצוי בגימור אינסטייל או פרימיום). 

מכלולים ותיקים, מרווח פנים לא רע, שלל מערכות בטיחות ואמינות מעל הכל. 

קיים באפס קילומטר במחירים מצויינים (סביב 121k).

רק אמליץ לבדוק רוחב מושב אחורי של כל רכב שמגיע לשלב הגמר. קשה מאוד למצוא רכב שיהיה מספיק מרווח לשלושה ילדים. שצריך לקחת בחשבון שגדלים עם השנים. 


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, 323BG כתב:

אנחנו לא מעוניינים ברכב היברידי/חשמלי/פלאג אין/דיזל.

למה?

לפני כשעה, 323BG כתב:

מבחינת כל מערכות הבטיחות כמובן שעדיף שיהיו אבל אם הדרוג הוא 4 או 7 זה פחות קריטי לנו בשלב הזה. אנחנו בלאו הכי לא הכי מתמצאים בכל המערכות האלו ונוסעים היום באוטו בן 13 עם ABS ושתי כריות אוויר. אם כבר אז עדיף לנו רכב חסכוני בדלק (אבל שוב, לא היברידי או חשמלי על סוגיו).

אין כל כך קשר בין זה שהיום אתה נוסע ברכב לא מאוד בטיחותי לבין החשיבות בהשקעה בבטיחות ברכב הבא. ההסתברות שאיזה אדיוט יחליט להיכנס בך, או שאתה תעשה טעות, לא משתנה מהיום למחר. עד היום היה לך מזל, זה יכול להשתנות בכל רגע.

 

לפני כשעה, 323BG כתב:

לגבי 0 ק"מ חשבנו על זה אבל משהו שם מדליק לנו מנורות ה- איפה הקץ'? ההנחה בעצם על ירידת הערך של תוספת היד, בד"כ גרסאות בסיסיות של הרכבים, ללא אפשרות בחירת צבע הרכב או צבע הריפוד. יש פה הרבה התפשרות לטעמנו וההנחה לא מספיק אטרקטיבית. נתקלנו ברשת בלא מעט גרסאות בסיסיות שמגיעות ללא חיישני רוורס. מדוע? בנוסף, יתכן שהרכב עמד קרוב ל ואף למעלה משנה במגרשים של היבואן. לך תדע אילו עוד דברים קרו לרכב שלא יספרו לנו במעמד הקניה).

אפס ק"מ זה ממש לא רק רכבים פגומים / שלא נמכרו / ווטאבר. זו פשוט שיטת מכירה שמאפשרת ליבואנים לשמור על מחיר מחירון גבוה, ועדיין למכור כמויות גדולות יותר. ברוב המוחלט של המקרים אין שום בעיה עם הרכבים עצמם. כמובן שלרוב מדובר ברמת גימור בסיסית, ויש גם את הבעיה של הביטוח. לעשר שנים זה יכול להיות משתלם, כתלות בהנחה שאתה מקבל.

 

לפני כשעה, 323BG כתב:

לגבי האמינות לאורך זמן, האם באמת תיבות ההילוכים שנקראות DSG או DCT (לא ממש מבינים את ההבדלים ביניהם) נוטות להתקלקל יותר מהפלנטריות הרגילות?
אקסיד באמת מעניינת אותנו על אף היותה קצת מעבר לתקציב (לפחות על הנייר) אבל יש לה תיבת הילוכים DCT...

בממוצע כן. בגיר רובוטי צריך להחליף מצמדים, ואם מדובר בגיר רטוב אז גם שמן. מעבר לזה, לפחות סטטיסטית, עד היום היו גם תקלות מעבר לתחזוקה הזו. גם הגיר של יונדאי / קיה לא חף מבעיות בינתיים.

 

לפני כשעה, 323BG כתב:

יש את פיג'ו עם תיבת הילוכים פלנטרית 8 הילוכים, שבכלל נראה שזה הרכב עם האבזור המרשים ביותר בתג מחיר של 135K~ (מע' חניה אוטומטית, כל מע' בטיחות אפשרית, גג זכוכית פנורמי...) ושלא לדבר על הבגאז' הגדול ביותר בקטגוריה (470 ליטר).

הפיג'ו קצת צפופה במושב האחורי, עם שוק בעייתי (פחות רלוונטי לרכב שתחזיק 10 שנים), ועם הנדסת אנוש קצת בעייתית (תפעול של כל המערכות מהמסך מולטימדיה). מעבר לזה מדובר ברכב מוצלח מאוד לטעמי, בטח אחרי שרצועת התזמון המפורסמת הוחלפה לאחת חדשה. קח בחשבון שהוא כבר די מיושן, יש מי שזה עלול להטריד אותו.

 

מעבר לכל זה, הרכב שאתה מחפש ועונה על כל הדרישות שלך (אורך / רוחב / תא מטען / מרווח / מערכות בטיחות / אמינות) הוא מאזדה CX-30, עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי (שניהם מוכרים ואמינים). באפס ק"מ אפשר למצוא את הבסיסית (שהיא לא ממש בסיסית) החל מ-140 וקצת.

 



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפיגו יש עכשיו לכמה ימים מבצע עם הנחות יפות,שווה לבדוק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך אפשר להתפשר על רכב קטן (ועוד בתצורת סדאן/האצ'בק), כשהדרישה העיקרית היא מרווח ונפח הטענה. לדעתי על צריכת דלק, ביצועים אפשר להתפשר, גם על אמינות אפשר, אבל איך להתפשר על משהו כמו גודל תא מטען נניח? או שדברים נכנסים או שלא... ואז זה no go.

אני הייתי שוקל כיוון אחר, כן אני יודע שבדרישה המקורית הוגדר רכב חדש: הייתי מחפש פורסטר יד 2 הכי חדש שנכנס לתקציב.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף ל-ntd עם הסוזוקי קרוסאובר - בפורום נחשב "משעמם" אולם נותן שימושיות מצויינת, אישית (בגרסה הקודמת, מנוע אטמוספרי אבל גוף כמעט זהה) טענתי בו 5 אנשים על ציודם בדרך לטיולים חורפיים באירופה. בשעתו בחרתי בו על פני הויטארה היותר מעוצב בעיקר בגלל תא המטעם שגדול ב-80 ליטר. הדגם העכשוי מצוייד במערכת הנעה אחרת מזו שאני מכיר, אבל קיימת בעולם כבר כ-5 שנים.

 

לגבי הסיטרואן קקטוס - אני התאכזבתי ממנו בפעמיים בו שכרתי אותי באירופה (פעם בור הראשון ופעם בדור השני). מעשית מדובר בסופרמיני שהודבקה לה תוית של משפחתית (C4). תא המטען קטן, ומה שהכי הפריע לי - ממשק משתמש שלטעמי מאוד לא נוח, עם לוח מחוונים בלתי קריא והפעלת הרבה מאד פונקציות מלוח בקרה עם אינסוף תפריטים. סורי, את הרדיו\מערכת מדיה ואת מזגן צריך לתפעל במישוש, לא בהורדת המבט מהדרך, וזה חסר לו. הוסף לכך שהחלונות האחרויים נפתחים בחרכים, לא פתיחה מלאה מקובלת.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...