Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם 360 ש"ח זה לא מחיר מוגזם לעשות וואקום למערכת + מילוי גז במזגן באוטו ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני כמובן אפרסם אבל תנו לי עוד זמן כי אני צריך עוד לבקר שם......

 

עכשיו הסתכלתי על החשבונית ואני רואה שזה 395 ש"ח.

 

ממש חוצפה.

 

האמת גילו שיש לי נזילה, והחליפו איזה גומייה קטנה אבל רק המילוי עצמו + הוואקום עלה 320 ש"ח.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

מחיר הגז עלה לפני ימים מספר, פשוט הכפיל את עצמו, וזה בגלל החוק של משהו שקשור לאיכות הסביבה, וזה מייקר הכל משמעותית. אז המחיר אומנם קצת יקר, אבל לא מפליא, ראיתי עוד לפחות 5 כמוך.

עידו

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם
האם 200 שח זה מחיר סביר?
כן, 200 זה מחיר סביר. והכל כי גז המזגנים (הישן) מפרק את האוזון...

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

גם אני הייתי אצל מזגניסט לא מיזמן, ועלה לי להוסיף גז 250.

אני לא יודעה בנוגעה למחיר למכוניות משנת 95 ומעלה, אבל ברכבים מתחת לשנתון הזה (כמו שלי) הגז הוא שונה, והבעיה היא שלא מיצרים גז כזה בגלל סיבות של נזק לסביבה...

אז בזמן האחרון בגלל שהמלאי של הגז אוזל, המחיר שלו עולה (בדיוק כמו סמים) ובלון גז שעלה פעם 400 ש"ח, עולה 1400. תוך זמן מה בכלל יעלה גם 600 ש"ח למלא גז. והסבה לגז החדש עולה משהו כמו 1000+

 

באותה הזדמנות, רציתי לשאול שאלה. לאחר שהוסיפו לי גז, בחלון הקטן שבו אמורים לראות בצבע לבן את הגז זורם, אני לא רואה עכשיו כלום (לפני זה היה) מה הסיבה לכך? האם פשוט הגז שהוסיפו לי היה נטול צבע, או שאולי שילמתי 250 ש"ח בשביל שיקחו ממני גז :)

דרך אגב המזגן מקרר יותר טוב, אז לא נירא שזאת האפשרות האחרונה.

פורסם

ישבתי ובדקתי למה עלה המחיר ועליתי על הסיבה!!!!

המזגניסטים מוכרים את הגז גם להסנפה 15 שקל להסנפה נותן סטלה משהו משהו!!!

שווב לכם לנסות!!!

כנט כן גם במזגן שעל הגג של הבית ספר אפשר לקחת וגם אצל השכנים.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

×
×
  • תוכן חדש...