Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף FSI 2.0 2008, לתקן או למכור?


שם גנרי
שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי גולף FSI 2.0 שנת 2008, 147,000 ק"מ.

הרכב די אמין כבר כמה שנים (לפניי היה אצל אחי), למעט טיפולים תקופתיים / בלאי טבעי כמו צמיגים נורות וכו'.

 

לאחרונה הגיר לעתים מעביר הילוכים בצורה לא חלקה (לא מעביר, ואז נכנס הכוח במכה). לא קורה בכל הילוך או בכל נסיעה בכלל, אבל כן מורגש מדי פעם. בבדיקה במוסך גיר, סתם לאחר סיבוב על הרכב, ההערכה הייתה שמדובר על שסתומים ועלות התיקון קרוב ל 3,000 ש"ח. במידה ויתברר שזו לא התקלה אז כבר מדובר על עלות תיקון כפולה בערך לגיר עצמו.

בנוסף, ריפוד הגג והדלתות נושר, כנהוג ברכבים האלו...

 

הייתי שמח לשדרג, אבל גם מניח שאין הרבה שיקנו רכב עם תקלת גיר (גם קלה) ואני אצטרך להרדת הרבה במחיר לרמה שכבר עדיף לי לתקן ולמכור לאחר התיקון.

 

מצד שני, אני לא יודע אם אני אקבל את עלות התיקון + ריפוד בחזרה במכירה או שאני סתם מוציא כסף לשווא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בכל מקרה עדיף לתקן.

אחר כך כבר תראה שלא תרצה למכור..

ממליץ שתקבל הצעת מחיר נוספת לגיר ממוסך רון.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר רכב משומש עם תקלה זה:

 

מחיר רכב זהה תקין פחות מחיר התיקון הכי יקר האפשרי פחות עוד כמה אלפי שקלים

 

ברגע שאתה כותב במודעה "גיר לא תקין" ברכב מודל 2008, תקבל הצעות באיזור 1000-2000 ש"ח. 

 

לכן כדאי לתקן, למייטב זכרוני בגיר הזה ניקוי בלוק שסתומים פותר את התקלה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי רכב דומה (1.6 2006) עם תקלה דומה. בעת הקניה ידענו על הבעיה, מכון גירים המליץ להחליף/לשפץ מוח גיר (לא זוכר כבר), אחרי שנה הבעיה חזרה שוב. מכרנו את האוטו עם התקלה (הקונה היה מודע לתיקון) באזור ה8 אלף ש"ח (מחירון היה בזמנו כמעט 15 אלף אני חושב). 

על פניו נראה שהנתונים מאוד מרשימים, 147 אלף קמ, המנוע הגדול יותר + fsi. אם אני לא טועה זאת הרמה הכי גבוהה מתחת לgt לא?

לדעתי תתקן ותישאר עם האוטו. תיקון הריפוד לא אמור לעלות יותר מאלף ש"ח, ותיקון הבעיה בגיר שזה עוד 3 אלף. זאת אומרת 4 אלף ש"ח כדי להנות מהאוטו כמו שצריך. במידה ותמכור, אני לא יודע כמה תקבל. אולי 10? 12? אני באמת לא יודע, השאלה היא איזה רכב איכותי תקבל באותו מחיר? מה שאני זוכר לטובה מהתקופה שהחזקתי את האוטו זה תנוחת נהיגה טובה, מושבים נוחים, מזגן ליושבים מאחורה, ואני זוכר שהספסל האחורי היה די מרווח. 

בכל אופן זו דעתי. במקומך הייתי מתקן ומנסה לשכוח מהתקלה. 

  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...