Jump to content

שם גנרי

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות שם גנרי

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מכרנו עכשיו יונדאי אקסנט 2008 של אישתי בקצת פחות מהסכום שציינת. היה אצלנו בתשע השנים האחרונות והיה מאוד אמין. אני פחות אהבתי לנהוג עליו (העדפתי את הגולף שלי) אבל אישתי הייתה סבבה איתו במשך כל התקופה...
  2. יש לחבר קצין כזו (או הייתה עד לא מזמן לפחות). לא הייתי קונה כזו עם עבר לא ידוע ביותר מ 10 בחיים. מתחת לזה אולי שווה את ההימור. אם יש לך 20 אלף מיותרים, יש לי גולף עם פחות קילומטרג' שטופלה טוב בהרבה...
  3. יש לי גולף FSI 2.0 שנת 2008, 147,000 ק"מ. הרכב די אמין כבר כמה שנים (לפניי היה אצל אחי), למעט טיפולים תקופתיים / בלאי טבעי כמו צמיגים נורות וכו'. לאחרונה הגיר לעתים מעביר הילוכים בצורה לא חלקה (לא מעביר, ואז נכנס הכוח במכה). לא קורה בכל הילוך או בכל נסיעה בכלל, אבל כן מורגש מדי פעם. בבדיקה במוסך גיר, סתם לאחר סיבוב על הרכב, ההערכה הייתה שמדובר על שסתומים ועלות התיקון קרוב ל 3,000 ש"ח. במידה ויתברר שזו לא התקלה אז כבר מדובר על עלות תיקון כפולה בערך לגיר עצמו. בנוסף, ריפוד הגג והדלתות נושר, כנהוג ברכבים האלו... הייתי שמח לשדרג, אבל גם מניח שאין הרבה שיקנו רכב עם תקלת גיר (גם קלה) ואני אצטרך להרדת הרבה במחיר לרמה שכבר עדיף לי לתקן ולמכור לאחר התיקון. מצד שני, אני לא יודע אם אני אקבל את עלות התיקון + ריפוד בחזרה במכירה או שאני סתם מוציא כסף לשווא.
  4. הולך לראות מחר את הרכב, על הנייר קילומטרג' נמוך וללא בעיות. גרסת ה 1.4 טורבו. מה לבדוק? אילו בעיות אופייניות לדגם? מוסך/ מכון מומלץ בקרבת ראש העין?
  5. שאלת המשך, בין האוקטביה ספייס לבין הלאון יש הבדלים או שזו רק מעטפת שונה לאותו הרכב?
  6. בליאון מדובר על מנוע 1.2 עם 105/110 כ"ס, ולהבנתי DSG7 באסטרה מנוע 1.4 עם 140 כ"ס. ה 308 אופציה מעניינת, התחלתי לחקור עליה. גם פורד פוקוס סטיישן ברשימה, אבל משום מה פחות מושכת אותי. מבחינת אמינות/ סחירות/ עלויות טיפולים/ חוויית נהיגה/ בטיחות/ צריכת דלק... - מישהי מהן בולטת לטובה או לרעה ביחס לאחרות?
  7. מתלבט לגבי שדרוג רכב משפחתי (משומש). כיום נוהג בגולף 2008, מחפש רכב בגודל דומה (שני הורים ושני כיסאות בטיחות), אך ורק 5 דלתות (האצ'בק או סטיישן). מכוון לרכב סביב שנת 2016, עד 100,000 ק"מ, עד 50,000 ש"ח. שתי אופציות שקפצו לי בחיפושים הן גרסאות הסטיישן של אופל אסטרה ושל סיאט ליאון. אשמח לחוות דעת וביקורות עליהן או דגמים נוספים ששווה לבדוק. תודה!
×
×
  • Create New...