Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce
 שיתוף
עוקבים 70

פוסטים מומלצים

זה פוסט כהקדמה לגשם הצפוי היום בערב?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 817
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עוקב מאותה סיבה שאנשים עוצרים להסתכל על תאונה...

איך נפלו פולנים?! מרד אלור!   אז למי שעוקב אחרי סיקורב – מפגר טורבו – הסיקור של הדודג' ניטרו, הרומן הזה הגיע לקיצו בסוף פברואר כאשר גמלה בי ההחלטה שזו השנה האחרונה שלי עם באנדי (הניטרו).

אז איך זה לנהוג בקרוקומבוש?   אתייחס למנוע, לגיר, תנוחת נהיגה ונוחות, בידוד רעשים ורעשים, צמיגים והיגוי, מתלים ובולמים ובסופו של דבר סיכום כללי. עכשיו תצאו מתוך נקודת מבט שאני בא לכאן

תמונות שפורסמו בשרשור

לאנוס אל דאגה גם באונסיס במצב האוטומטי אין לי מושג מי הגאון שתכנת את החיישן,

לפעמים בזרזיפון המגבים עוד מעט יוצאים מהמקום מהמהירות, ובמבול אני מקבל עבודה איטית להחריד,

לפעמים עובד סבבה - אין לי מושג למה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו תהיה ברומו של מבול 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

לאנוס אל דאגה גם באונסיס במצב האוטומטי אין לי מושג מי הגאון שתכנת את החיישן,

לפעמים בזרזיפון המגבים עוד מעט יוצאים מהמקום מהמהירות, ובמבול אני מקבל עבודה איטית להחריד,

לפעמים עובד סבבה - אין לי מושג למה.

 

 

מפתיע... בקורולה 2007 המגבים מתאימים את המהירות שלהם באופן מושלם. התרגלתי לזה כל כך, שזה הפך לפיצ'ר חובה מבחינתי.

בספורטאז' חדשה, בהתחלה חשבתי שהלוגיקה שלהם מפעילה אותם על קצב מהיר מדי ביחס לעוצמת הגשם, עד שהבנתי שאני יכול לכוון את זה על ידי שינוי ההגדרה בידית המגבים (עדיין הפעלה אוטומטית אבל הקצב נמוך יותר באופן יחסי). מאז גם בקיה אני מרוצה לחלוטין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס, גם ב DS שלי ההתנהגות בד"כ spot-on עד שמידי פעם המגבים מחליטים לפתח היגיון צרפתי ולעבוד במהירות מטורפת, סתם בגלל טיפת מים.
בפוקוס 2012 שנהגתי עליה כמה שנים היתה אפשרות לכוון את המהירות היחסית בעזרת גלגלת, חבל שאין את זה ביותר רכבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים יפניים אתה מכוון טיימר ידני במהירות הראשונה של המגבים - בDS הם פשוט החליטו ללכוד איזו רוח רפאים והכניסו את התת מודע שלה לידית של הווישרים - לפעמים השד מתעורר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בפיקאסו שמתי לב שכאשר ישנם אדים פנימיים הוישרים שוט משתוללים עד שהמפשחר אדים מועיל בטובו להפשיר את האדים וזה הופך לנורמלי. כנראה האטימה של אזור החיישן לא הכי טובה והאדים הקרים מכסים גם את השמשה באזור החיישן גשם מה שגורם לעבודה המוזרה עד לגמר הפשרת האדים.

החלק הדפוק אצלי בפיקאסו זה 2 השמשות הקטנות לצד השמשה הקדמית, כאילו היה צריך להיות גם שם איזה וישר, ממש מציק כשהם מכוסים מבחוץ בתחילת נסיעה.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

אדים בפיקאסו נעלמים בשניות אם אתה לוחץ על הכפתור המתאים (זה שמפעיל את המפוח במצב מהירות אין סוף + חימום סהרה + מזגן סיביר).

 

לגבי המשולשים - אכן.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

ושכחתי לציין שאת כל הטורנדו הזה הוא גם מכוון לחלון הקדמי ולמשולשים הצדדיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר חשבתי שאני הולך לתת כאן בעוד חודש סיכום שנה ואולי בשנה השניה שלי עם הרכב אני כבר אעשה את הטיפול למניעת אכילת לקרדה. 

 

אבל בשבוע האחרון פעמיים כשהתנעתי על קר יצא לי לשמוע רעש של חריקה. 

 

אתמול בערב אני מניע את הרכב ואני שומע מעבר לרעש הרגיל סוג של טרטור מחזורי שבא והולך. הקצב משתנה עם הלחיצה על הדוושה. 

מנסה להבין מאיפה הרעש הזה מגיע וזה נשמע כמו הצד הימני אחורי של המנוע ומאיפה ששומעים את זה הכי טוב זה בית הגלגל הימני. 

 

היום בבוקר נסעתי לעבודה - לאחר חימום מנוע הרעש הזה נפסק. 

 

יאפ כנראה מותחן שרשרת טיימינג - אם זה נשמע כמו מותחן שרשרת ומתנהג כמו מותחן שרשרת מה זה כבר יכול להיות? 

 

בקיצור אחרי הסגר אקבע לצורפתיה הלוהטת שלי עיסוי רקמות עמוק אצל גבע וכבר על הדרך צינור טורבו, מכסה שסתומים חדש, סט אטמים ופילטר מזגן. 

 

ואני לא כותב את זה מתוך 100 אחוז באסה כי באיזשהו מקום מותחן השרשרת והשרשרת הם סוג של אימה מהלכת של המנוע הזה - אשמח לשים את זה מאחורי לשנים הבאות שלי עם הרכב. 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב לאנוס,

לא רוצה לבעס, אבל חייב לשאול; האם יש לימיט מסויים/תקציב הוצאות מסויים שבו תגיד, זהו חלאס, מיציתי, ומשחרר בדרך לרכב הבא?

מודע לשיקולים ולתכנונים שהתעדכנו במהלך הדרך, אבל נראה שזה ממשיך מעבר למתוכנן? או שגם זה במסגרת ה"ייתכן שיתקלקל וסגרתי את הפינה"?

תודה ושבוע טוב

  • מעניין 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו שאלה מאוד דינאמית - אתה לעולם לא יודע מה רף הכאב ומה סף הסובלנות והסבלנות שלך כלפי משהו או מישהוא. 

 

אני מניח שיש כמה דברים שהייתי מוכן אליהם פחות או יותר מראש כשרכשתי את הרכב הזה והקיט של הטיימינג היה ה-דבר שאליו הייתי מוכן נפשית וכמובן לניקוי פיח. 

 

דווקא הדברים שלא לקחתי בחשבון היו טרמוסטט תקול אבל הבנתי עוד במעמד רכישת הרכב שיהיה לי תיקון כלשהו במערכת הקירור כאשר החשד היה הרדיאטור ולשמחתי זה היה טרמוסטט. 

 

חוץ מזה הדבר היחיד שהיה בלוי היה בולם - לא סוף העולם. 

 

היתה אכילת שמן של ליטר אחד בלבד במהלך 8 אלף קילומטרים ואני חושב שאולי עכשיו תהיה אפשרות אולי לטפל גם בזה אם בכלל יש צורך או כדאי. 

 

 

לרגע אחד להיות עוד יותר רציני - התסריט הכי גרוע שאני יכול כרגע לחשוב עליו זה שהמנוע הזה יזדקק לשיפוץ\החלפה - במקרה הזה אם תהיה לי אפשרות להתקין EURO6 אולי זה אפילו שווה את זה. כי בין זה לבין להחליף עכשיו עוד רכב - בעיני האופציה הזולה יותר תהיה להשאר עם הDS. 

 

נכון לעכשיו מה שאני יכול לאמר זה שאני ממש אוהב את הרכב - אין שום רכב בשנתון ובמחיר הזה שיכול לתת לי כזו תמורה. 

 

אבל אם אתה שואל אותי מה יהיה הרכב הבא שלי - התשובה כאן ברורה, מנסיון החיים שלי - הרכב הבא שלי יהיה רכב יפני ככל הנראה - בין אם זה יהיה רכב עממי שיעבור אצלי השבחה לטובת סאונד, בין אם זה יהיה רכב קטן לצורך נסיעות לעבודה ופה ושם איזה טיול שטח ובין אם זה יהיה רכב יוקרה - אני כנראה אביט על סחורה יפנית בלבד ואולי אולי אולי - אשקול את האחות השבדית מבית וולבו. 

 

ואתה יודע טוב מאוד! שבסוף תהיה לי 500 אבארט' בחניה! 

פאק לא להשתעמם כל עוד אני לא חייב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לעשות הפרדה ב תשלומי אחזקת הרכבים
א - הוצאות קבועות שיש לכל רכב אחת למספר שנים - טיימינג. מצבר צמיגים מסננים וכו'
ב - הוצאות בלאי טבעי (סבב של  5-10 שנים) - צנרת גומי אטמים
ג - הוצאות בלאי נזק מהיר -

כדי לדעת אם התחזוקה חורגת ושונה בהרבה מרכבים אחרים
צריך לחשב את ההוצאות של שני הסעיפים ב' - ג' ומספר השנים אשר נדרשו לכך
מול עלות תחזוקה בסעיפים הללו ברכבים אחרים

 

 

אייל.
 

 

  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, lanosforce כתב:

זו שאלה מאוד דינאמית - אתה לעולם לא יודע מה רף הכאב ומה סף הסובלנות והסבלנות שלך כלפי משהו או מישהוא. 

 

אני מניח שיש כמה דברים שהייתי מוכן אליהם פחות או יותר מראש כשרכשתי את הרכב הזה והקיט של הטיימינג היה ה-דבר שאליו הייתי מוכן נפשית וכמובן לניקוי פיח. 

 

דווקא הדברים שלא לקחתי בחשבון היו טרמוסטט תקול אבל הבנתי עוד במעמד רכישת הרכב שיהיה לי תיקון כלשהו במערכת הקירור כאשר החשד היה הרדיאטור ולשמחתי זה היה טרמוסטט. 

 

חוץ מזה הדבר היחיד שהיה בלוי היה בולם - לא סוף העולם. 

 

היתה אכילת שמן של ליטר אחד בלבד במהלך 8 אלף קילומטרים ואני חושב שאולי עכשיו תהיה אפשרות אולי לטפל גם בזה אם בכלל יש צורך או כדאי. 

 

 

לרגע אחד להיות עוד יותר רציני - התסריט הכי גרוע שאני יכול כרגע לחשוב עליו זה שהמנוע הזה יזדקק לשיפוץ\החלפה - במקרה הזה אם תהיה לי אפשרות להתקין EURO6 אולי זה אפילו שווה את זה. כי בין זה לבין להחליף עכשיו עוד רכב - בעיני האופציה הזולה יותר תהיה להשאר עם הDS. 

 

נכון לעכשיו מה שאני יכול לאמר זה שאני ממש אוהב את הרכב - אין שום רכב בשנתון ובמחיר הזה שיכול לתת לי כזו תמורה. 

 

אבל אם אתה שואל אותי מה יהיה הרכב הבא שלי - התשובה כאן ברורה, מנסיון החיים שלי - הרכב הבא שלי יהיה רכב יפני ככל הנראה - בין אם זה יהיה רכב עממי שיעבור אצלי השבחה לטובת סאונד, בין אם זה יהיה רכב קטן לצורך נסיעות לעבודה ופה ושם איזה טיול שטח ובין אם זה יהיה רכב יוקרה - אני כנראה אביט על סחורה יפנית בלבד ואולי אולי אולי - אשקול את האחות השבדית מבית וולבו. 

 

ואתה יודע טוב מאוד! שבסוף תהיה לי 500 אבארט' בחניה! 

פאק לא להשתעמם כל עוד אני לא חייב. 

 

אי אפשר להגיד עליך עוד אחד שכנראה שישבר בסוף...ויקנה איזו יפנית\קוראנית אחרי כל מה שעברת,

אבל כולם נשברים באיזה שהוא שלב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי כבר עם גבע סה"כ לא כזה נורא ויש לי בצד כבר סכום הרבה מעבר לעלות התיקון. 

 

כלכלית אין כאן שיקול בכלל - לתקן ולהמשיך להנות מהרכב. היום בערב אשבית את הרכב בחניה - אם גבע יסכים לקבל את הרכב אליו בחמישי אז כבר הסתדרתי. 

 

תכינו פופקורן! 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...