Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce
 שיתוף
עוקבים 69

פוסטים מומלצים

  • תגובות 732
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עוקב מאותה סיבה שאנשים עוצרים להסתכל על תאונה...

איך נפלו פולנים?! מרד אלור!   אז למי שעוקב אחרי סיקורב – מפגר טורבו – הסיקור של הדודג' ניטרו, הרומן הזה הגיע לקיצו בסוף פברואר כאשר גמלה בי ההחלטה שזו השנה האחרונה שלי עם באנדי (הניטרו).

אז איך זה לנהוג בקרוקומבוש?   אתייחס למנוע, לגיר, תנוחת נהיגה ונוחות, בידוד רעשים ורעשים, צמיגים והיגוי, מתלים ובולמים ובסופו של דבר סיכום כללי. עכשיו תצאו מתוך נקודת מבט שאני בא לכאן

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 16 דקות, lanosforce כתב:

אם זה יפנית מה שאתם כנראה תראו יהיה או איזה ג'ימני קטן וחמוד אם אחליט להעניש את עצמי בסגפנות יתרה בשביל פעמיים שלוש בשנה לראות איזה פרח ועיזה באמצע שדה מוקשים. 

 

או שאתם תראו איזו Q50 או IS250 אולי IS300 עד אז אבל שואל את עצמי אם כבר הIS450 מאבדות מחירון כמו טיל בליסטי - זה בכל זאת לקסוס... הממממ

 

הכי מצחיק זה שהתחביב שלי הוא תכלס סטריאו לרכב - הרכבים הכי פגז למערכת סטריאו היום הן מאזדות תכלס... אבל לא בא לי, לא רוצה. 

למה מאזדות?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם זה יפנית מה שאתם כנראה תראו יהיה או איזה ג'ימני קטן וחמוד אם אחליט להעניש את עצמי בסגפנות יתרה בשביל פעמיים שלוש בשנה לראות איזה פרח ועיזה באמצע שדה מוקשים. 
 
או שאתם תראו איזו Q50 או IS250 אולי IS300 עד אז אבל שואל את עצמי אם כבר הIS450 מאבדות מחירון כמו טיל בליסטי - זה בכל זאת לקסוס... הממממ
 
הכי מצחיק זה שהתחביב שלי הוא תכלס סטריאו לרכב - הרכבים הכי פגז למערכת סטריאו היום הן מאזדות תכלס... אבל לא בא לי, לא רוצה. 
אני יכול לדמיין ג'ימיני שמאבדת איזה 4-5 ס"מ גובה ממשקל הסטריאו שיש עליה... והן שומרות יפה על הערך.

Sent from my AC2003 using Tapatalk

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.11.2020 בשעה 10:25, lanosforce כתב:

אז ככה - אתמול ב8:30 בבוקר אני ומכונאי רכב בשם נור מכפר קסם (מוסך נור - טיפלתי אצלו גם בדודג' וגם בסובארו) מביטים לתקרה של המוסך וכל אחד מאתנו מקלל בשפתו הוא. 

 

לאחר שסיימנו לברך על התוצר(פתיה) הרכב מועלה על הליפט ואני רץ לחנות החלפים ממול (א.ד נצר) שאני קונה אצלם בד"כ וקונה עוד 5 ליטר שמן קסטרול מגנטק בתקן PSA B71 + פילטר אוויר מנוע - הכל ביחד 200 שקלים.  

 

חיפוי הפלסטיק מוסר - מפתח טורקס - השמן המעורבב של WOLF עם הקסטרול מגנטק יוצא למיכל הריקון - השמן יוצא שחור. 

כאן למעט העובדה שהם (אירופאים) חולים על לערבב כמה סוגי ברגים - למשל ברגי החיפוי כולם 10 מ"מ רגילים אבל הבורג קרטר יימח שמם טורק  - לפחות בורג שפונה ישירות לכוון הרצפה כמו בסובארו - בפעם הבאה שארוקן את השמן בעצמי - אני יודע שאני לא צריך להתחיל עם הקטע המפגר הזה של "לתפוס את השפריץ הראשון של השמן" כי הוא נופל ישר למטה! לפחות זה... 

 

מחזירים את הבורג קרטר - מחזירים את חיפוי הסחף\מגן רפש חזרה למקום והרכב מורד לכוון הרצפה ואז מגיעים לרגע שבו הקללות מתחילות לזרום -

 

בכדי להחליף פילטר שמן בDS הזאת צריך - 

1. לפרק חיפוי מגן לקופסאת יניקת אוויר - קילפס קטן מושכים למעלה והחלק יוצא.

2. לפרק בנד של צינור יניקת אוויר מקופסאת יניקת אוויר - קצת מברג, קללה או שתיים - הצינור מתנתק והקופסא נשלפת בקלות כלפי מעלה. 

3. צריך לפרק צינור טורבו עליון - מנתקים קונקטור, מנקתים צינור נשם עילי, צינור נשם תחתי - בנד לכוון חזית המנוע ובנד לכוון קופסאת פילטר האוויר של המנוע. בורג 10 שמחזיק את הצינור במקום. 

 

כאשר אנחנו מפרקים את הצינור יוצאת קללה מהפה של המוסכניק כשהוא מגלה שהחיבור של הצינור אל המנוע מאולתר עם איזולירבנד והוא בפועל קרוע וגם על צינור הנשם העילי יש שיפצור של איזולירבנד (את זה ראיתי על ההתחלה אבל הרכב נוסע פצצה - לא מפחיד אותי שאילתור מחזיק כתיקון) אבל כן בעוד מספר דקות אני מזמין צינור טורבו חדש לרכב ההחלפה הבאה ובכלל שבמידה ותהיה כלשהיא בעיה - שיהיה לי חלק זמין! 

 

4. צינור הטורבו הוסר עכשיו ניתן להסיר את צינור היניקה והופס יש גישה לפילטר שמן.

5. בוקסה 27 + מאריך עם חיבור מפרקי וראצ'ט - מוציאים בע-ד-י-נ-ו-ת את מכסה פילטר השמן עם פילטר השמן דרך שני צינורות המים של הרכב שגם באמצע שלהם יש מחבר מאוד רגיש - כאן אנחנו כבר לא מקללים - אנחנו מתפללים! 

 

תם טקס הוצאת פילטר השמן 

 

מחליפים את פילטר השמן, מחליפים את גומיית האטם על מכסה פילטר השמן, המוסכניק שם גריז! מסביב לאטם. 

 

ומחזיר ממש ממש בעדינות את הפילטר עם המכסה דרך צינורות המים וסוגר בעדינות - באמת בעדינות עם הראצ'ט את המכסה חזרה למקומו. 

 

רגע לפני ההרכבה - עם מברג אוויר ומתאם T משחררים את שלושת הברגים של קופסאת פילטר האוויר של המנוע, מחליפים את הפילטר שסה"כ היה נראה מאוד נקי. מבריגים חזרה. 

 

ועכשיו מתחיל לקסיקון של קללות - הרכבה של כל הדבר הזה חזרה - בגלל שהצינור עם קצה מאולתר היה צריך לעשות את זה ממש לאט, בזהירות ובעדינות אבל בסופו של דבר הכל חזר למקומו וסה"כ התהליך לקח למוסכניק מיומן! שעה! 

 

שזה המון בשביל פילטר שמן, שמן ופילטר מנוע - זה פשוט המון! 

 

200 שקלים על העבודה ויצאתי משם מאושר. 

 

103,450 קילומטרים על השעון - יש לי בבית 5 ליטרים של שמן מתוכם חצי ליטר כרגע בתא המטען. בעקרון זו כמות שתספיק לי לחמישה טיפולים שלדעתי זה 3 שנים בערך וזה גם טווח האחזקה שאני מתכנן לרכב הזה. 

 

 

מסקנות 

 

1. יש סכסוך ארוך טווח בין מהנדסי רכב בצרפת לבין מכונאי רכב - אין ספק שהשניים שונאים זה את זה שנאה עמוקה אך לפחות הם הגיעו לפשרה שאם תיקון לוקח פי שתיים זמן גם מרווח הטיפולים יהיה כפול מרכב יפני! מרד אלור! 

 

2. הרכב הבא שלי - יפני! I"M DONE WITH THIS SHIT

 

טוב נו קצת לפרוק תסכול מהיי ויי! 

 

 

ממה שכבר עברת,איך זה שבטיפול בגבע לא העירו על הצנרת עם התיקון המאולתר? קשה לי להאמין שזה ניסתר מהם, או שאולי הם מכירים דרך פשוטה יותר לגשת לפילטר בלי לפרק רבע אוטו.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, outnex כתב:

למה מאזדות?

כי יש להן מקום BUILT IN בדלתות לוופרים בקוטר 9 אינטש! - לא צריך לעשות בניות לא צריך לעשות כלום. 

לאיפיניטי G קלאס יש תכלס מקום ל10 אינטש ולQ50 יתכן גם כן. 

 

לפני 14 דקות, nadavd4 כתב:

אני יכול לדמיין ג'ימיני שמאבדת איזה 4-5 ס"מ גובה ממשקל הסטריאו שיש עליה... והן שומרות יפה על הערך.

זהו שלא - היום יש טכנולוגיה מדהימה - במקרה יש לי בבית מוצר של מוסקוני בשם PICO 8 ל12 שנקנה יד 2 ישירות מהיבואן - לדבר הזה יש מגבר פנימי עם 8 ערוצים שנשלטים דרך הDSP שלו - ולDSP הזה בנוסף ל8 ערוצים האלה יש עוד 4 יציאות לערוצים שיוגברו ע"י הגברה חיצונית - כל המוצר הזה בגודל של 4-5 פקטים של סיגריות בערך... - תוסיף לכל החגיגה הזו סאב שטוח מוגבר או סאב שטוח עם מגבר מיקרו שכזה ויש לך ג'ימני משודרגת לחלוטין. 

 

לג'ימני החדשות יש ערכה לסאב וופר שנכנס בTAILGAIT - 12 אינטש לא פחות. 

 

לבנות היום מערכת פסיכית אפשר גם בווספה - מדהים איזו טכנולוגיה. 

לפני 2 דקות, zaf כתב:

ממה שכבר עברת,איך זה שבטיפול בגבע לא העירו על הצנרת עם התיקון המאולתר? קשה לי להאמין שזה ניסתר מהם, או שאולי הם מכירים דרך פשוטה יותר לגשת לפילטר בלי לפרק רבע אוטו.

 

בגבע החליפו ברכב את הטרמוסטט ואני מתאר לעצמי שזה בוצע מלמטה כנראה והחליפו ברכב בולם אחורי - אז יתכן והם מעולם לא פירקו את הצינור הזה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 7 שעות, lanosforce כתב:

אם זה יפנית מה שאתם כנראה תראו יהיה או איזה ג'ימני קטן וחמוד אם אחליט להעניש את עצמי בסגפנות יתרה בשביל פעמיים שלוש בשנה לראות איזה פרח ועיזה באמצע שדה מוקשים. 

 

 

 

Gמיני מול G37, אין בכלל שאלה. שייקמלו הפרחים והמוקשים יאלצו להמתין למלחמות הבאות, רק נקווה שעד אז העיזה לא תדרוך על אחד מהם...(;-

G37 קאאאל

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • מעניין 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שאני אביט בפרח ועיזה - כשאני נמצא בשדה מוקשים כמובן בוגר קורס ניווט שכמותי 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני גיליתי ששטח זה לא בשבילי?

שטח = מבחינתי נזק לרכב, זה כמו להיות מזוכיסט, שלא תטעה, נהנה משטח ויצא לי דווקא לאחרונה לנסוע לא מעט במקומות די בעייתיים עם ויגו 4*4 ודימקס 4*4 אבל יותר מדי פחדים, קשה לדעת איפה בדיוק הגבול, לפעמים יש נק' אל חזור למיניהן וכל זה עוד היה עם רכבי עבודה! עם פרייבט להכנס למקומות של הרס ונזק לרכב? לא לא לא....

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד תודה שלא קנית במוו , היית מתאבד בעת הרכבת מערכת סטריאו. רכב הכי זבל שיש לסוג כזה של התקנה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, lanosforce כתב:

הכוונה שאני אביט בפרח ועיזה - כשאני נמצא בשדה מוקשים כמובן בוגר קורס ניווט שכמותי 

הבנתי בדיוק למה התכוונת. עכשיו אני אסביר שוב למה אני התכוונתי:

הפרח, העיזה והמוקשים יוכלו מצידי להישאר בדיוק היכן שהם עכשיו (במקרה הזה- אם העיזה ממש לא תזוז, אז כנראה שהיא לא תדרוך על מוקש), במקום הג'ימי קח לך אינפיניטי G37 יפנית הנעה אחורית עם כיף לכל השנה ולא רק ל 3 פעמים בשנה. מוי כיף. ושיינבלו הפרחים. 

  • רעיון טוב! 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש המון בדבריך הבעיה היא שאני פולני, לא בדיוק שפוי בנוסף לכך ואני פוחד ממה שאני עוד עלול לעשות בעתיד. 

 

כאילו - אני יכול לתכנן את הדבר הכי שפוי ויציב בעולם ואז כשאני מגיע לנקודת רכישה זה בקטע של - יש לך את זה ביותר מפגר? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע. הג'ימיני ספרטני מידי בשבילי ואין לי חוליות מיותרות בגב בכדי לבזבז על המרכב המאובן (תרתי משמע) שלו. קרא לי זקן, קרא לי מפונק, לא שובר את הגב בשביל סמוראי מחודש.

4×4 כבר אקח דאסטר דיזל ידני, מתפלץ אותו עם צמיגי שטח מרושעים, סלסלה עם פנסי ערפל עיליים, מיכל מים, ולגבי הסטריאו יש לי תחושה שתסתדר. לקבינה לוקח לדוד אודיבה וכד' משפרץ לו קצת את הדשבוארד והדיפונים וקיבלת אותו 'פיין'. גם נוח, גם שטח, גם אמין וגם לא התרחקת הרבה מ-צורפת. 

 

https://images.app.goo.gl/4qg5fkF7zVQ2eYu96

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • מעניין 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב להחליף תרמוסטט במנוע הזה מבלי לפרק את הצינור אוויר של הטורבו.  אין שום גישה מלמטה לתרמוסטט, הגיר חוסם לגמרי את הגישה.

 

אם כבר כשמחליפים מסנן שמן לא צריך לפרק את הצינור הזה בכלל.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Adamm כתב:

אם כבר כשמחליפים מסנן שמן לא צריך לפרק את הצינור הזה בכלל.

 

זהו, גם לי זכור שבטיפולים אצלי (אותו מבנה בלוק) הגישה לפילטר שמן קלה יחסית מלמטה כאשר המכונית על הליפט.

  • מעניין 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...