Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אכתוב בקצרה , סיטרואן סקסו 2001 , אוטומטית מנוע 1400 בנזין.

בנסיעה ארוכה כשהרכב מתאמץ החום מנוע הוא נמצא על המקסימום (קו אדום)

במהלך הנסיעה נסעתי 110-115 מחיפה לנתניה.. החום היה גבוהה עד נתניה ולא ירד..

כשהגעתי לנתניה נדלקה לי נורת שמן והתראה של (!)

מה שמוזר , שהנורה היית מתכבת ונדלקת לסירוגין.. ואפילו בכביש משומש הנורה היית מהבהבת ומתכבה..

לא יודע מה הלו"ז עם הרכב.. מה שכן האוטו נסע רגיל גם כשהנורה נדלקה..

מחר אסע למוסך לבדוק מה קורה לאוטו.

האם לדעתכם יש נזק למנוע ? אם כן היכן הנזק יכול לבוא לידי ביטוי אם הרכב כרגע נוסע רגיל ?

ושאלה שניה .. מה יכולה להיות הבעיה שהחום מנוע עולה לקסימום כשהרכב במאמץ ?

תודה

פורסם

בס"ד

 

לגבי חום המנוע, יכול להיות שהמאוורר לא עובד על המהירות הגבוהה שלו.

לגבי השמן, האם בדקת שלא חסר שמן?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

כרגע הנורת שמן אינה דולקת ונסעתי עם הרכב על הבוקר , נוסע רגיל

החום מנוע במצב רגיל גם כשהרכב עומד (עם מזגן עובד) נמצא רבע מעל קו האמצע

בדקתי מים ויש , שמן יש , מאווררים שניהם עובדים (גם כשהמזגן כבוי)

הייתי במוסך והוא אמר שהוא לא רואה משהו חריג ולדעתו המד טמפרטורה מזייף

למרות שזה נראה לי לא הגיוני...

מה הבדיקות שעליי לבצע על מנת לשלול התחממות יתר?

×
×
  • תוכן חדש...