Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה טכנית,

יש לי מצלמת רכב שתומכת בפרקינג מוד.

רכשתי כבל ישיר שמתחבר לתיבת הפיוזים ברכב ומשם ישירות למצלמה.

האם צריך לחבר את המצלמה לחיבור מתח קבוע או מספיק לחבר אותה לחיבור שיפעיל אותה רק בעת סיבוב סוויץ' ?

השאלה מתייחסת לנושא הפרקינג מוד במצלמה.

 

*כרגע המצלמה מחוברת למתח קבוע , לא נכבית בכלל.

 

המצלמה

https://buy.garmin.com/en-US/US/p/667391

 

הכבל המקורי לפיוז

https://buy.garmin.com/en-US/US/p/pn/010-12530-03

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

לא ניתן לערוך, כמו שצייינתי המצב כרגע הוא שהמצלמה לא נכבית בכלל גם לאחר כיבוי המנוע = מה שנראה לי לא תקין.

 

 

אולי צריך לחבר את הכבל לסוויץ' ואז לאחר כיבוי מנוע המצלמה תזהה אוט' ותיכנס לפרקינג מוד ?

 

משיטוט ברשת הבנתי שהנורית חיווי של המצלמה אמורה להבהב בפרקינג מוד מה שאצלי לא קורה. אצלי היא דולקת באופן קבוע גם לאחר כיבוי מנוע.

פורסם

את חוברת ההוראות קראת?

 

לכבל הייעודי ישנם 3 חיבורים; "מינוס", מתח קבוע, מתח אחרי סוויץ'.

ישנה גם הגדרה לביצוע: Select ^ > Settings > Camera > Record While Parked.

 

אם כל הנ"ל בוצע, וודא כי אכן בחיבור "לאחר הסוויץ'" מופסק המתח בעת כיבוי הרכב (והוצאת המפתח).

פורסם

לגבי ההגדרות של המצלמה - הן מכוונות באופן זהה כפי שרשמת למעלה.

 

לגבי החיבור - האמת שלא אני חיברתי את המצלמה , ביקשתי מהבחור שיחבר לי אותה מלכתחילה לחיבור מתח קבוע. (וכך עשה)

בקיצור לבקש ממנו לחבר אותה לחיבור חשמל רק בעת הפעלת הסוויץ' ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...