Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש חנויות בארה"ב למוצרי שיפור ומוזיקה (מגברים,סאבים וכו)

 

ששולחים דרך UPS או FEDEX , יש למישהו ניסיון עם חנות מסויימת אני אשמח

 

תודה מראש

 

אורן.

פורסם

רוב החנויות הגדולות אינן תומכות במשלוח לישראל.

הנה אחת שכן למרות שהיא לא מציעה הרבה:

http://www.catalogcity.com

מה שכן קיים שרות שיקנה את המוצר מחו"ל בשבילך תמורת דמי משלוח +.

נסה כאן:

http://www.mustop.co.il

http://www.ezbuyus.co.il

להשוואת מחירים של מוצרים שונים כנס לכאן:

http://www.froogle.com

אם תמצא אתר אחר אשר מקים משלוחים לארץ הקודש אנא שלח לי הודעה.

בהצלחה.

פורסם

לא חבל על הזמן של החנויות האלה ?

 

הוא קודם יזמין מהם וכשיגיע הזמן לשלם, הוא יגיד שהוא מובטל ואין לו כסף וכל הבלאגאן הזה, אז יאללה, בוא נחסוך להם את הכאב ראש.

 

 

שלוIM

עצבני

פורסם
לא חבל על הזמן של החנויות האלה ?

הוא קודם יזמין מהם וכשיגיע הזמן לשלם, הוא יגיד שהוא מובטל ואין לו כסף וכל הבלאגאן הזה, אז יאללה, בוא נחסוך להם את הכאב ראש.

:lol: חזק...

 

בכל מקרה, יש את החנות הבאה שהזמנתי מהם בעבר:

http://www.thepartsbin.com

שירות לקוחות מעולה, המשלוח הגיע תוך מספר מועט מאוד של ימים

מרגע קבלת ההזמנה (דרך FedEx כמובן... $$$).

 

צריך לנבור ממש טוב באתר, על מנת לחפש חלקים של פיז'ו,

אבל הם שם... :roll: (החלק שהזמנתי היה די אוניברסלי, בכל מקרה :wink:

ומזלי שהוא עלה 48.9$, ללא משלוח... :roll: )

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...