Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רכב (סיריון) בלי כאב ראש ועזרה בתמחור


nhhbhdv
שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

אני רוצה עוד כשבועיים למכור את הרכב שלי, סיריון 06, אין לי כל כך זמן (או כוח) לפרסם ולהיפגש עם אנשים כל היום ולהתמקח עד שיקנו, לפני חצי שנה עזרתי לאמא שלי למכור את הרכב שלה ובאמת היה נוראי פגשתי איזה 25-30 קונים עד למכירה ובדרך עברתי המון הזויים שמציעים איזה 50% ממה שביקשנו.... בכ"מ בסוף מכרנו באחלה מחיר אבל היה חתיכת כאב ראש שאין לי כוח להתעסק איתו עכשיו תוך כדי לימודים.

כאן מדובר ברכב זול מאוד אז מעדיף לדלג על כל הכאב ראש הזה. יש סוכנויות/מגרשים שקונים רכבים לפירוק/לנסיעה לפי מה שהבנתי, למישהו יש ניסיון עם כאלה? מבחינת מחיר על כמה הפסד אנחנו מדברים כאן מבחינת אחוזים? יש המלצות על מקומות?

 

חוץ מזה, אשמח אם תעזרו לי לתמחר את הרכב. הסתכלתי ביד 2 אבל עדיין לא כל כך סגור, כי מצד אחד הרכב שלי נוסע ואין משהו שצריך לתקן מיידית אבל יש המון בעיות. למרות שאת כמעט כל הבעיות האלו היו כשאני קניתי את הרכב והמוכר לא ציין אז מניח שבסכומים נמוכים זה ברור שיש בעיות... בכ"מ:

 

סיריון, 06, כ190K ק"מ. נוסע בגדול בלי בעיות, אני נוסע פעם בשבוע מבאר שבע לחיפה והכל בסדר.

בעיות כאלו ואחרות:

המנוע מרעיש חזק - במוסך לפני שנה אמרו לי שיש איזה בעיה עם התושבת אבל לא קריטי ולא משתלם להחליף כי זה איזה 2-3K.

מזגן לא מקרר - לא טרחתי לבדוק קיבלתי את הרכב ככה, אני לא משתמש במזגן אז לא התעסקתי עם זה.

קוסמטיקה - יש יחסית הרבה סימנים, בעיקר מאחורה. המכסה דלק קצת בעייתי ולא נפתח עד הסוף אבל אפשר לתדלק.

לברקסים ולצמיגים יש עוד קצת יותר מחצי שנה לדעתי בנסיעה סבירה. מצבר אני מניח אין לו עוד הרבה, לא החלפתי את זה שקיבלתי איתו את הרכב (לפני שנתיים בערך) אבל הכל טוב כרגע. טיפול וטסט צריך לעשות חודש הבא (אני כמובן מתכנן להיפטר מהרכב לפני.)

 

מה אתם חושבים? כמה אני יכול לדרוש?

 

תודה מראש לכל העוזרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת מה ה"המון בעיות"... הייתי מכניס לבדיקה מה צריך כדי לעבור טסט, ההפרש עם/בלי טסט יהיה גדול.

הסיריון בסה"כ רכב עם מוניטין טוב, אמין, זול להחזקה וחבל למכור לפירוק אם אפשר בהשקעה סבירה להשמיש אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת מה ה"המון בעיות"... הייתי מכניס לבדיקה מה צריך כדי לעבור טסט, ההפרש עם/בלי טסט יהיה גדול.

הסיריון בסה"כ רכב עם מוניטין טוב, אמין, זול להחזקה וחבל למכור לפירוק אם אפשר בהשקעה סבירה להשמיש אותו.

דווקא פירטתי על הבעיות. לא צריך להשמיש את הרכב - הוא בסדר גמור, אני נוסע איתו כל יום בעיר ופעם בשבוע מבאר שבע לחיפה. פשוט יש בעיות כמו האלו שפירטתי שמורידות מערכו, אבל זה לא משהו שחייב לתקן.

מבחינת טסט העברתי אותו שנתיים, תמיד הטיפול שנתי היה זמן קצר לפני, ותמיד עברתי בלי שום בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לדעתי, ביום טוב ועם רוח גבית חזקה וקונה עיוור וחרש לא תגיע ל 5,000 ש'ח על הגרוטאה (וכפי שאתה מתאר אותה, זו הגדרה מדויקת של הרכב) הלא מתוחזקת הזו. וגם זה רק בתנאי שאתה זה שמעביר את הטסט הקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, ביום טוב ועם רוח גבית חזקה וקונה עיוור וחרש לא תגיע ל 5,000 ש'ח על הגרוטאה (וכפי שאתה מתאר אותה, זו הגדרה מדויקת של הרכב) הלא מתוחזקת הזו. וגם זה רק בתנאי שאתה זה שמעביר את הטסט הקרוב.

פחות מ5K נשמע לי מוגזם. בטח אם אני משקיע סביבות 1600 ש"ח על טסט +טיפול... אולי הרכב נשמע עם המון בעיות אבל בתכלס אני לא חושב שיש כמות בעיות חריגה יחסית לרכב ישן שנמכר בפחות מ10K.

כל בן אדם שאני מכיר שקנה רכב במחירים כאלו היו המון בעיות כאלו ואחרות, אני חושב (מקווה שאני צודק) שזה המצב, אני פשוט שם את כל הדברים על השולחן אבל בסה"כ הרכב באותו מצב כמו שקניתי אותו לפני שנתיים וקצת ואז במודעה היה רשום שהרכב במצב טוב וזהו (הבנתי מה הבעיות פחות או יותר כשראיתי את הרכב ובהתייעצות עם מכרים אמרו לי שבסה"כ לגיטימי לרכב זול וישן.)

גם להגיד שהוא לא מתוחזק קצת מוגזם לדעתי, טיפולים עשיתי כל שנה, צמיגים השקעתי ממש המון כסף בצמיגים גרמנים חזקים (טעות של מתחילים בתכל'ס, לא שווה לבזבז 1400 ש"ח לצמיגים על רכב כזה), ברקסים החלפתי סוף שנה שעברה כולל צלחות, מצבר הוא אמנם ישן אבל בבדיקה שחבר עשה עם מודד לפני כמה חודשים הכל היה בסדר גמור.

וכן יש בעיות כמו קוסמטיקה, רעש מהמנוע בגלל התושבת ומזגן בעייתי אבל זה לא משהו שחייב לתקן, ואני מניח שמי שיקנה את הרכב גם לא יטרח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אם אתה חושב שמי שהציע לך 50% ממה שחשבת הזוי - חכה תגיע למגרשים.

 

לפי יד 2 מבקשים על סיריון בין 6-10 אלף.

הייתי מפרסם ב-8 ומוכר לראשון שמציע מעל 6.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אם אתה חושב שמי שהציע לך 50% ממה שחשבת הזוי - חכה תגיע למגרשים.

 

לפי יד 2 מבקשים על סיריון בין 6-10 אלף.

הייתי מפרסם ב-8 ומוכר לראשון שמציע מעל 6.5.

ואם אני הולך רק על האופציה של למכור לסוכנות/מגרש/סוחר, כמה עוד אני צריך לרדת לדעתך?

 

 

טוב עכשיו ראיתי את המשפט הראשון שלך... נשמע נוראי, במגרשים הכוונה בעצם לכולם גם סוכנויות סוחרים הכל אותו דבר?

ממש מנסה להימנע מלפרסם ביד2 אבל כמובן יש גם גבול לכמה אני מוכן להפסיד....

עריכה אחרונה על ידי nhhbhdv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם אותו דבר - הם צריכים לצאת ברווח כלשהו ולנהל סיכון על כך שלא יצליחו למכור או שיאלצו להשביח את הרכב בסכום כלשהו בטרם המכירה...

בפירוקיה יתנו לך אפילו פחות..

 

כמו שהציעו לך - פרסם ב-8 ולדעתי תמכור לראשון שיציע מעל 70 אחוז מזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפירוקיה ולמגרש אין איזה תרגיל קסמים.

הם צריכים לקנות בזול ולמכור ביוקר.

 

עכשיו נניח אתה מגרש - בא אלייך איזה מישהו עם סיריון 2006. שנראית במצב בינוני וצריכה טסט עוד חודש.

 

אז אתה יודע שאתה תמכור אותה בשיא המזל ב-8.

אתה צריל להשקיע במיידי בערך 1500 בטסט ונניח עוד 500 שקל בלסדר אותה קצת - לשטוף ועוד קצת דברים קטנים.

 

אז אם אתה קונה אותה ב-6000 והכל הולך חלק חלק חלק יצאת בלי להרוויח שקל.

 

אבל אתה לא עובד בחינם. אתה חייב להרוויח משהו. שיישאר קצת בשר. תחשוב לבד כמגרש בכמה כסף היית מציע על הרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מספר שיציעו לך ביד2 מעל 5K - תיקח, בכנות, לא נראה לי שיציעו את זה.

יש מספיק רכבים שמורים וטובים מעל 5K ביד2.

מגרש יציע לך 2-4 ביום ממש טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפירוקיה ולמגרש אין איזה תרגיל קסמים.

הם צריכים לקנות בזול ולמכור ביוקר.

 

עכשיו נניח אתה מגרש - בא אלייך איזה מישהו עם סיריון 2006. שנראית במצב בינוני וצריכה טסט עוד חודש.

 

אז אתה יודע שאתה תמכור אותה בשיא המזל ב-8.

אתה צריל להשקיע במיידי בערך 1500 בטסט ונניח עוד 500 שקל בלסדר אותה קצת - לשטוף ועוד קצת דברים קטנים.

 

אז אם אתה קונה אותה ב-6000 והכל הולך חלק חלק חלק יצאת בלי להרוויח שקל.

 

אבל אתה לא עובד בחינם. אתה חייב להרוויח משהו. שיישאר קצת בשר. תחשוב לבד כמגרש בכמה כסף היית מציע על הרכב הזה.

וואלה כן אתה צודק בסה"כ ברור הוא צריך להרוויח, ותכל'ס בסכומים כאלה אין הרבה רווח בשבילם. איזה סכום לדעתך כן ריאלי שאקבל?

 

לפני שנה ידידה שלי מכרה סיריון 06 עם 200 אלף קילומטר, עם טסט לשנה שלמה ב-7 אלף שקל אחרי בערך חודשיים.

לא מעודד בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, יש פה בעיה קשה והיא הפער בין מה שלדעתך הרכב שווה לבין מה שהשוק חושב שהוא שווה.

זה הגורם מספר אחת לזה שאנשים לא מצליחים למכור רכב.

 

הרכב הזה שווה ביום טוב, אם כל הכוכבים מסתדרים ותפסת איזה סופר פראייר - משהו באיזור ה-7 אלף.

ריאלית? כנראה שפחות.

 

אני לא רואה את ההיגיון להתקע עם רכב בשביל אפילו 1000-2000 שקל.

 

החלטת למכור? תפרסם. הראשון שבא עם הצעה רצינית. תמכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העזרה, בהחלט עזרתם לי מבחינת המספרים והידע בנוגע למגרשים.

אני מניח שאין מנוס ואמכור לאנשים, אפרסם מחר אבל אוותר על יד2 שם הניסיון שלי רע מאוד, אלך על פשפשוק בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...