Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב kia stonic

המערכת יודעת לעבוד עם android auto ו weblink

כרגע לא מצליח להתחבר איתם (זה עבד עם Android Auto והפסיק)

אני משתמש בכל אורגינל שהגיע עם הגלקסי נוט 8 שלי

פורסם

ראשית תנסה כבל אחר. אצלי (208) גם חוויתי בעיות התחברות עם סמסונג S10 והכבל המקורי. נסיון עם כבל מקורי של סמסונג S8 צלח ועד עתה אחוז היציבות עם הכבל הנ"ל גבוהה יחסית ורוב הזמן האפליקציה עובדת היטב.

יחד עם זאת, חייב לציין שה-AA רחוק מלהיות מוצר מוגמר ויש המון משתמשים שחווים בעיות ביציבות החיבור במכוניות מיצרניות שונות.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תכלס כדי שAA יעבוד, צריך כבל מקורי.

אבל שמעתי על הרבה אנשים עם כל מיני טלפונים של סמסונג שיש להם בעיה עם הAA, למזלי (כי שחכתי מזה כאשר קניתי את הS10+ שלי) לא הייתה בעיה.

 

תנסה כבל אחר מקורי כמו שmenir אמר.

תנסה למחוק את הCACHE וDATA של הAA ולהתחבר מחדש, תוודא שנתת הרשאות לכל דבר ש הAA מבקש.

 

תחזור לפה אחרי זה ותעדכן מה קורה.

 

תוריד את הAA אחרון גם, יש אפשרות לנסות את ה "מראה" החדש שלו, אני די אהבתי אגב.

פורסם

לי היתה בעיה עם AA שנפתרה כאשר עשיתי עדכון לטלפון (שיואמי REDMI 5A). נסה לראות אם יש עדכוני מערכת שטרם עשית.

פורסם

תודה חברים על התשובות המהירות

אז ככה בדקתי עם כל הכבלים שיש לי בבית לא עובד

מחקתי את האפליקציה וגם את הטלפון התקנתי הכל מחדש לא עזר

ואני גם נמצא על הגרסה הכי עדכנית

מה שמוזר שעבד לי וזה הפסיק

שאני מחבר את הכבל לרכב הוא מזהה רק טעינה לא ניתן לשנות גם בהגדרות ל DATA

פורסם

ניסית בכניסה USB אחרת?

כמו שאמרתי, לAA יש לו את השטויות שלו, לפעמים עד שעובד לוקח זמן, אבל לדעתי, כאשר הוא עובד, הוא מצויין.

 

אדב, לא הבנתי בדיוק, כשאתה אומר "עבד לי קודם", מה עשית עכשיו? החלפת טלפון, פשוט הפסיק לעבוד?

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
ניסית בכניסה USB אחרת?

כמו שאמרתי, לAA יש לו את השטויות שלו, לפעמים עד שעובד לוקח זמן, אבל לדעתי, כאשר הוא עובד, הוא מצויין.

 

אדב, לא הבנתי בדיוק, כשאתה אומר "עבד לי קודם", מה עשית עכשיו? החלפת טלפון, פשוט הפסיק לעבוד?

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

 

גם אז עד שהתחבר לקח זמן אבל תפס את הטלפון

לאחר פירמוט המכשיר והתקנה מחדש של AA

כל מה שעשיתי לא מצליח להתחבר

פורסם
כמו שאמרתי, יש איזה קטע עם הסמסומינג עם הAA :-(

ניסית לאפס את המערכת של הרכב?

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

כן הכל איפסתי

פורסם

לא הבנתי אם הכבל שהחלפת אליו הוא כבל שהיה בבית או כבל חדש.

בעבר גם לי הייתה בעיה - ה AA עבד תקין חודש, ואז החליט שנמאס לו.

בכל פורום שבדקתי כמעט כל פתרון בעיה של ה AA התחיל בלהחליף לכבל חדש,

לא יודע מה הפאק - אבל הוא קיים והכבל הוא הפתרון לרוב.

לסיכום - כבל חדש, מקורי באיכות גבוהה! (או מקורי של היצרן או של חברות כמו nillkin), כן זה כבל פשוט אני יודע אבל לך תבין.

פורסם

טוב אני יספר לכם את הפטרון החלקי

אני מחבר את הטלפון שלי סמסונג נוט8

הוא לא מזהה חיבור USB נתונים לרכב רק טעינה מבצע

אני מחבר את הטלפון של אישתי שיומי מי6 מזהה חיבור USB נתונים

מהר מנתק ומחבר לטלפון שלי בזמן שהמערכת מנסה לקרוא עוד את הנתונים מהשיומי

עולה הAA ועובד מצוין רק בדרך הזאת

בנוסף אצל אישתי לא עובד בכלל אבל בזכות טלפון שלה אצלי עובד

פורסם (נערך)

כמה אפשריות שיכולות לעזור בהינתן ואפליקציה של Android Auto מותקנת במכשיר שרוצים לחבר:

1. שימוש בכבל מקורי של המכשיר. אפשר גם כבלים אחרים אבל לא אלה של שקל וחצי

2. בחיבור מכשיר למולטימדיה של הרכב עם כבר USB במידה והממשק AA לא עלה אוטומטית אפשר לראות על הטלפון למעלה הודעה על חיבור כבל USB. בלחיצה על ההודעה הוא מראה 4 אפשרויות של בחירה לפי סדר מלמעלה למטה כאשר אחד מהן מסומנת באיגול בה המכשיר נמצא.מלמעלה למטה:

טעינה של המכשיר - במצב הזה כבל עובד לטעינה בלבד לכן לא יהיה שום העברת נתונים וממשק AA לא יעלה כמובן

העברת קבצים - זה המצב בו צריך להיות מכשיר לעבודה עם ממשק AA

העברת תמונות (PTP) - שימוש דומה כמו של אייפון לעברת תמונות בלבד למחשב

שימוש כהתקן MIDI - ינגן לכם את הקבצי מוסיקה שיש במכשיר

ניתן לעבור בין המצבים בסימון איגול בכל רגע נתון

3. כיבוי/הפעלה של טלפון פשוט - לי יש AA בשני רכבים ספארק ומאזדה וכאשר אני משתמש בחיבור AA בין הרכבים קורה לפעמים שגם כאשר אני נמצא בהגדרה של USB נכונה משמום מה המכשיר עדיין לא מציג ממשק כך שאיתחול עוזר בהחלט.

4. תמיד יכולה להיות איזה שהיא גרסה או התקנה לא טובה וגם אישור בקשות הרשאה בזמן התקנה של אפליקציה (חשוב מאוד לאפשר הכל).

אך בדיקה הכי טובה של התקנת גרסה זה בדיקה על רכב אחר שזה עובד בכלל. אם זה עובד איפה שהוא אין שום סיבה שזה לא יעבוד בכל רכב אחר בו ישנה אפשרות התממשקות של AA.

שיהיה בהצלחה :)

עריכה אחרונה על ידי Johnik
×
×
  • תוכן חדש...