Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום נסעתי הרבה בכבישי מדינת ישראל וגיליתי "להפתעתי" כמה דברים "חדשים":

סיפור ראשון: נסעתי מיכיוון פ"ת לכיוון צומת הטייסים, לקראתצומת הטייסים נהיה עומס תנועה ומהירות הנסיעה ירדה לארבעים בערך.

מלפני נסעה משאית ובגלל העומס שמרתי עוד קצת מרחק ממנה שאם היא תבלום בפתאומיות אני יוכל להספיק לבלום בלי לסכן אף אחד (אגב המרחק היה לא כל כך גדול אלה עוד מטר בערך ממה שצריך).

בנתיב השמאלי נסעה קרייזלר וויג'ר, פתאום הקרייזלר נכנסה ביני לבין המשאית, לא קרה כלום אבל זה מרגיז שאתה מנסה לשמור על הכללים כמה שיותר ואז אתה נידפק בגלל אנשים אחרים.

סתם שאלה שעלת לי בראש באותו רגע, אם היא היתה בולמת ואני לא היתי מספיק לבלום מי היה אשם אני הוא היא?

סיפור שני: נסעתי היום בכביש חוצה שומרון ועצרה אותי ניידת לבדיקה, השוטרת לא ביקשה מיסמכים אלה רק רצה לדעת למה מי שיש מאחורה לא חגור ( הרכב שלי הוא ג'אסטי 86), והיא רצתה לתת לי דו"ח על זה, היתי צריך להסביר לה שהחוק מחייב על חגורת בטיחות מאחורה רק משנת 87 ושהחוק דורש הכנה לחגורה (נקודת עיגון), אבל היא לא האמינה לי, מזלי שהשוטר שהיה שם אמר שאני צודק ואז היא עזבה אותי.

אני לא מבין מי צריך לדעת את החוקים,אלוהים? היא שוטרת היא חייבת לדעת אותם.

סתם 2 סיפורים מאד מעצבנים שקרו לי היום

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

לסיפור הראשון: לפי דעתי המכונית שניכנסה בינכם הייתה אמורה להיות אשמה.

 

סיפר שני: אתה צודק ב 100% שוטרים חייבים לדעת חוקים יותר טוב מהאזרח.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אם שוטרת מחליטה שהיא עוצרת את המכונית היא צריכה לדעת למה היא נכנסת... תחשוב מה היה קורה אם לא היה שוטר..היית צריך לקבל דו"ח ולערער...מלא קקי... :?

-------------------------------------------

אהובת חיי

 

f430 spider

פורסם

תגיד לי? אלו הבעיות שלך בחיים??? מזל שאני לא מספר לך מה היה לי היום... היית מתפחלץ!

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
לסיפור הראשון: לפי דעתי המכונית שניכנסה בינכם הייתה אמורה להיות אשמה.

בתאוריה, אתה צודק. עכשיו תנסה להוכיח.

פורסם
תגיד לי? אלו הבעיות שלך בחיים??? מזל שאני לא מספר לך מה היה לי היום... היית מתפחלץ!

 

א. מה לעשות אין לי צרות ברוך השם.

ב. כל הבאסה לך:crazyeyes.

ג. סתם רציתי לשתף אותכם\ך במשהו שהרגיז אותי אתה גם לשתף אותי אם אתה מעוניין.

ד. אל תדאג לא היתי מתפחלץ

 

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

אמ... איך בידיוק משאית הייתה עוצרת בפיתאומיות ב40 קמ"ש ואתה לא היית מספיק לעצור? אם משאית עוצרת אז אתה אמור להספיק לעצור גם אם אתה מטר ממנה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

א. בחייך אל תתפוס אותי על המילה (או יותר נכון על המהירות), וחוץ מזה כתבתי בערך כי רוב הזמן היתי עסוק בלהסתכל על הכביש (על תתפוס אותי על המילה הכוונה היתה על הדרך, המכוניות, התנועה).

ב. מה שלא כתבתי שלא היה לי מושג למה היה פקק כי המשאית הסתירה ולכן שמרתי עוד קצת מרחק.

ג. גם משאית יכולה להביא בלימת חירום (מינסיון של כבאית עמוסה במים ובציוד)

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

כן, לי קורה הרבה שעוצרים אותי בעיר לבדיקה, ואז מנסים להלביש עלי כל מיני סיפורים. בעיקר שאני נוהג בג'יפ של אבי ולא בפיאט שלי. פעם אחת זה הגיע לשאלה של "למה לא אותתי מספיק?", ואפילו ל"מה אתה נוהג באוטו הזה, הוא לא גדול מידי בשבילך שלך?" :???:

ולגבי המקרה עם המשאית והקרייזלר. אם חלילה וחס הרכב היה בולם, ועוד יותר חלילה וחס הייתם "נפגשים", אני חושב שאם היית "נפגש" איתו מאחורה בדיוק היה קשה להוכיח שהרכב התפרץ לנתיב שלך ובלם. אבל לדעתי אם היית נפגש איתו מהצד, כלומר שהוואן היה חצי בנתיב שלך וחצי בנתיב השני (בזמן המעבר), היה קל יותר להוכיח.

תודה לאל ששום דבר לא קרה, ולא צריך להוכיח כלום....

!AWDSOME

פורסם
סיפור שני: נסעתי היום בכביש חוצה שומרון ועצרה אותי ניידת לבדיקה, השוטרת לא ביקשה מיסמכים אלה רק רצה לדעת למה מי שיש מאחורה לא חגור ( הרכב שלי הוא ג'אסטי 86), והיא רצתה לתת לי דו"ח על זה, היתי צריך להסביר לה שהחוק מחייב על חגורת בטיחות מאחורה רק משנת 87 ושהחוק דורש הכנה לחגורה (נקודת עיגון), אבל היא לא האמינה לי, מזלי שהשוטר שהיה שם אמר שאני צודק ואז היא עזבה אותי.

איך אני מת לקבל כזה דו"ח... אני במקומך הייתי אומר לה שהיא צודקת לחלוטין ומקבל באהבה את הדו"ח הדבילי הזה, גורר אותו להיות אלפים ואז שולח להם קישור לסעיף בחוק...

dirty old man

need love too

פורסם

בהחלט יום טיפוסי למדי בכבישי ישראל.. די עצוב לדעתי שאנו צריכים לסבול כך בדרכים...

טוב, אולי זה רק אני.. (או שלא... ;) )

פורסם
איך אני מת לקבל כזה דו"ח... אני במקומך הייתי אומר לה שהיא צודקת לחלוטין ומקבל באהבה את הדו"ח הדבילי הזה, גורר אותו להיות אלפים ואז שולח להם קישור לסעיף בחוק...
כן ואז הם היו נותנים לך קישור לסעיף קטן נחמד וחשוב על גב הדו"ח שאומר שגם אם לא שילמת אחרי 90 יום אתה לא יכול לערער יותר.או במילים אחרות אם לא עירערת ו/או שילמת ת'קנס תוך 90 יום זה כאילו אתה מודה באשמה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כמו שכולם אמרו בנוגע לסיפור הראשון זה אכן בעייה והיה קשה להוכיח זאת.

 

בקשר לסיפור השני, רואים שהמצב שלנו על הפנים אם אפילו השוטרים אינם יודעים את החוקים.

אך חוק או לא, למה שלא תחסוך לך את הבלאגן הזה מהתחלה ופשוט לא משנה באיזה רכב אתה נוסע שכולם יהיו חגורים ?

קודם כל, זה מציל חיים גם במהירות של 50 ו-40 קמ"ש .

ושתיים, פחות כאב ראש של בלאגן על למה אף אחד לא חגור.

 

ערב טוב ונהיגה בטוחה .

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
כמו שכולם אמרו בנוגע לסיפור הראשון זה אכן בעייה והיה קשה להוכיח זאת.

 

בקשר לסיפור השני, רואים שהמצב שלנו על הפנים אם אפילו השוטרים אינם יודעים את החוקים.

אך חוק או לא, למה שלא תחסוך לך את הבלאגן הזה מהתחלה ופשוט לא משנה באיזה רכב אתה נוסע שכולם יהיו חגורים ?

קודם כל, זה מציל חיים גם במהירות של 50 ו-40 קמ"ש .

ושתיים, פחות כאב ראש של בלאגן על למה אף אחד לא חגור.

ערב טוב ונהיגה בטוחה .

א.אתה צודק.

ב. אני מתכוון ללכת למקום שבו מתקינים חגורות אפילו יש לי יש מקום בת"א

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

נו מה נטפלתם לשוטרת? היא בטח חדשה יחסית בתפקיד.

כמה כבר פעמים יצא לה לעצור רכב ישן שלא דורש חגורת בטיחות מאחור?

ומה זאת אומרת לא יודעת חוקים? לומדים... אפשר לחשוב שכולם פה צדיקים... יש מיליון ואחד חוקים,קשה לזכור את כולם. אם היא הייתה כותבת דו"ח מקסימום היה אפשר לבטל אותו או לבקש מהשוטרת שתשאל בקשר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...