Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי גם את המערכת הנוראית הזו ואני גם בעלים של ספייס סטאר שמחפש להחליף אותה. ממליץ לך לרכוש מכשיר של joying אנדרואיד מלא בלי כאבי ראש

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

יש לך מושג מה גודל המסך של המערכת?

פורסם
יש לך מושג מה גודל המסך של המערכת?
אם אתה מתכוון למערכת של joying אז מדובר במערכת של 7 אינץ שכוללת Dsp ו 4 גיגה ראם ו 64 גיגה זיכרון

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
אם אתה מתכוון למערכת של joying אז מדובר במערכת של 7 אינץ שכוללת Dsp ו 4 גיגה ראם ו 64 גיגה זיכרון

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

לא. אני מתכוון למערכת שיש לנו עכשיו באוטו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אשמח לקבל חוות דעתך אחרי ההתקנה :wink:

אני אישית הייתי מעדיף מערכת עם גלגלת לווליום כמו של היבואן זה יותר נוח לשימוש תוך כדי הנסיעה מאשר לחצני מגע

 

התקנתי את המערכת. אני צריך רק לקנות פאנל וכלוב כי הקיים לא התאים. השתמשתי בה ממש כמה דקות ועל פניו נראה שהכול תקין.

 

WhatsApp Image 2019-07-01 at 09.39.24.jpeg

פורסם

וואו כל הכבוד, סתם שאלה זה היה לך plug & play או שהיית צריך לבצע התאמות? מה לגבי הכפתורים בהגה היית צריך להחליף את החיווט?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
וואו כל הכבוד, סתם שאלה זה היה לך plug & play או שהיית צריך לבצע התאמות? מה לגבי הכפתורים בהגה היית צריך להחליף את החיווט?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

  1. אין לי כרגע שליטה מההגה כי לא קניתי את המתאם
  2. לא בדיוק PLUG&PLAY אבל גם לא מסובך מידי. גיל קאר עשו בלגן בהתקנה ולקח לי קצת זמן להבין איך לעשות. היה לי מתאם לצמה אז השתמשתי בו כדי לחבר את המערכת החדשה. וחוץ ממנו היה עוד קונקטור קטן ששימש לחניה ורוורס.

 

אם שוקל להחליף וצריך עזרה דבר איתי בפרטי ואני אתן לך את הטלפוןשלי

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מזל טוב נראה מעולה, מאיפה הזמנת את המסגרת?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

eBay

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם (נערך)

  1. אין לי כרגע שליטה מההגה כי לא קניתי את המתאם
  2. לא בדיוק PLUG&PLAY אבל גם לא מסובך מידי. גיל קאר עשו בלגן בהתקנה ולקח לי קצת זמן להבין איך לעשות. היה לי מתאם לצמה אז השתמשתי בו כדי לחבר את המערכת החדשה. וחוץ ממנו היה עוד קונקטור קטן ששימש לחניה ורוורס.

 

אם שוקל להחליף וצריך עזרה דבר איתי בפרטי ואני אתן לך את הטלפוןשלי

 

יש לי את אותו הרכב, גם כן סוף 2014, ואת המערכת הישנה שהסרת שהגיעה דרך גילקאר, פשוט גרועה!

שוקל להזמין את המערכת החדשה שהזמנת, או הגרסה החדשה יותר שאמזון מציגה.

 

אשמח לקישור למתאם בשביל השליטה מההגה, כמו כן למסגרת שהזמנת מאיביי :-).

בשביל חיבור מצלמת הרוורס והחיישן, אצטרך גם כן מתאם כלשהו?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם

פאנל נמכר ע"י חנות בשם sonicelectronix אחת הרשתות הגדולות ביותר בארה"ב לאביזרי שמע לרכב

 

עלות המשלוח הינה 34 דולר דרך תוכנית השליחויות של eBay. אם רוצים להוזיל עלויות אפשר להזמין דרך Shipito. הם הציעו לי את המשלוח הזול ביותר ב-13 דולר.

 

מתאם שליטה מההגה משלוח עד הבית

×
×
  • תוכן חדש...